Castle Siege – Csütörtöki tesztről

Lefutott az első próba a PI (főnixes) tesztereknek. Egyelőre még nem lehet semmilyen képet, videót megosztani, ezért osztanak meg élményeket. Mint olvasható a két utolsó Castle Siege kaszt, az Engineer és a Weapon Master még nem készült el. Érdekesebben és jobbnak találták a Battle Royal játékmódnál. Vannak hibák, akadások és balansz gondok, de eddig semmi olyan komoly ami ne lenne orvosolható heteken belül. Valószínűleg lesz még pár előzetes teszt januárban, aztán utána talán már mindenki kipróbálhatja. Ha lesz még új infó, érdekesség, lehozzuk.

 – 4 classes (Tank/Cleric/Ranger/Mage) all have different HP/MP/Stamina pools (1300hp – 1600hp/450mp-2000mp).
– Each class has 4 ‘Class abilities’ and 2 Weapons with 1 Unique ability each + 1 Consumable.
– Trinity System in place. Being able to AoE heal and mass revive with the Cleric + Tank pulls and CC + Magic/Ranged DPS feels great.
– TTK (Time to Kill) is much higher than the BR.
– We played a rough match of 20v20-ish. It was quite enjoyable.
– The Siege vehicles are fun to use. (Impaling someone with a Siege Ballista is satisfying)
– The map itself has numerous objectives that each provide various buffs upon capturing them.
– You can choose which objective to push for, plenty of sieging options/pathways/tactics.
 – Engineer and Weapon master are still being worked on.
– The cleric was incredibly fun personally due to the AoE Healing, single target heals and chain heals. I enjoyed keeping multiple people alive during fights. Our tanks made some amazing pulls on the enemy team which was also great.
– The game map itself takes a bit of getting used to as its a castle where you need to learn the different pathways/passageways. Siege vehicles were great for nuking both players and destroying objectives.

Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló december 17.

Tegnap lepörgött a stream és ismét egy lépéssel közelebb kerültünk a Castle Siege-hez. A témája is ezt volt alapvetően. Lássuk is röviden mit kaptunk a streamben:

 > Steven levelét az ünnepek között véglegesítik
 > Lesz még egy videó karácsony napján
 > Csütörtökön Castle Siege PI (Phoenix Initiative) teszt
 > Lesz még néhány bejelentés a 2020 első negyedévéről, amelyet később osztanak meg

Bővebben a tovább mögött…

Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló november 22.

November 22.-én lement a stream és ennek az összefoglalóját találjátok most itt meg. Egyébként nem tudom másnak is feltűnt e, hogy egyre komplexebb rendszereket vezetnek be, ahogy haladunk előre. Gondolok itt például arra, hogy első körben arról volt szó, hogy nem mozgathatóak az ostromfegyverek, vagy limitáltan, erre ez megdőlni látszik. Arról sem volt szó, hogy lőszerutánpótlás kell majd az ostromfegyverekhez., valamint egy komplex rombolási rendszert építenek be a játékba a falak, erődítmények, házak, épületek elpusztításához. Ezeket figyelembe véve nem csoda, hogy csúsznak, mivel sokkal többet fogunk kapni, mint amit eddig reméltünk. Ezek az újítások egyébként a Guild Wars 2 PvP részében benne voltak és már ott is nagyon jól működtek, szóval szeretettel várjuk.
Lássuk hát, mi történt az elmúlt hónapban:

 > Hamarosan átköltöznek az új stúdióba
 > Ismét közelebb kerültek egy lépéssel a Castle Siege megjelentetéséhez
 > Az Alfa 1-hez még sok mindent meg kell oldani, de jól haladnak
 > December végén érkezik Steven Sharif levele

Bővebben a tovább mögött…

Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló október 31.

Eltelt ismét egy hónap és meg is érkezett a szokásos stream, ami nem nyújtott annyi újdonságot, mint a mostani Blizzcon 2019 és egyéb hírek. Nézzük mi az amit összeszedtek nekünk a fejlesztők:

  • Extra 24 órás Pathfinder/DnD Livestream November 2-án (10AM PDT)
  • Siege mód elég jól alakul, mutatnak most is belőle részletet
  • Új tagok csatlakoztak az Intrepid csapathoz, majd lesz infó az oldalon róluk
  • A fővezér levele csúszik, mert várnak még néhány infóra

Castle Siege frissítés:
A rombolás mechanikája véglegesítésre került. Az egyensúlyon dolgoznak, a térképek kialakítása befejezésre került. A stratégiai célokat véglegesítették, amelyek meghatározzák a játékosok által az ostrom folyását. Kiderült, hogy néhány harcos és mágus képesség nem működik túl jól, ezért azokat megváltoztatják.

Bővebben a tovább mögött…