Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló október 31.

Eltelt ismét egy hónap és meg is érkezett a szokásos stream, ami nem nyújtott annyi újdonságot, mint a mostani Blizzcon 2019 és egyéb hírek. Nézzük mi az amit összeszedtek nekünk a fejlesztők:

  • Extra 24 órás Pathfinder/DnD Livestream November 2-án (10AM PDT)
  • Siege mód elég jól alakul, mutatnak most is belőle részletet
  • Új tagok csatlakoztak az Intrepid csapathoz, majd lesz infó az oldalon róluk
  • A fővezér levele csúszik, mert várnak még néhány infóra

Castle Siege frissítés:
A rombolás mechanikája véglegesítésre került. Az egyensúlyon dolgoznak, a térképek kialakítása befejezésre került. A stratégiai célokat véglegesítették, amelyek meghatározzák a játékosok által az ostrom folyását. Kiderült, hogy néhány harcos és mágus képesség nem működik túl jól, ezért azokat megváltoztatják.

Programozó csapat információk: Kevin McPherson (Vezető Programozó) szerepelt a stream-ben.
 > Nagyon elfoglalja őket az Apocalypse. Az MMO verzió tesztelésének alapjaként számos tesztelési és optimalizálási feladatot találtak ki az Apoc segítségével.
 > Az előző cégnél ahol dolgozott, már minden adott volt, a platform, a fiókszolgáltatások és a bejelentkezéshez szükséges kódok, ez most ebben az esetben nem létezett, mivel új stúdió, tehát mindezt elölről kellett felépíteni.
 > Saját patch-ert is építenek, szerver oldali hibák javítása, stb… adatgyűjtések az új harci animációkról, az ugrásokról.

 

 

 > Az online ranglétra is tesztelés alatt áll, hamarosan bevezetésre kerül az APOC-ban, amelynek nagy szerepe lesz az MMO verzióban is.
 > Az UI-n is erőteljesen dolgoznak, mivel ez az MMO kulcseleme. Elsősorban arra készülnek, hogy az Unreal 4.231-es verzióra áttérjenek, mivel a motor Niagara Particle system részét a környezet és effekt művészeik alkalmazzák.
 > Megvan az új romboló rendszer is, amely béta állapotban van, az ostromnál szerepet fog kapni.
 > A környezettel foglalkozó csoport támogatása; a csomópontok felépítése, megsemmisítése és egyéb eszközökhöz.
 > Az ostromfegyverek azon dolgoznak, hogy járművekként vezethetők legyenek.
 > Dolgoznak a telepíthető/fogyóeszközökön, ledobható gyógyszercsomagon, vagy ostromfegyvereken, csapdák telepítése, amelyek mechanikája később az mmo verzióban alkalmazható lesz házaink és egyéb dolgok lerakására. Ez a technológia valószínűleg a legbonyolultabb dolog egy MMO építésekor. Kevin McPherson a Planetside 2-őn dolgozott, amely még mindig tartja a 2000+ egyszerre játszó játékos rekordját egyetlen szerveren. Mindazonáltal nagyon szeretnénk ennél magasabbra lépni, azt szeretnénk, ha több szerver példány működne párhuzamosan. (a szerk.: nemes cél 🙂 ) 

 > “Az Unreal Engine jó hálózati réteggel rendelkezik, amely meglehetősen robusztus és sok entitást támogat, de egy MMO-nál több száz játékosról és az NPC-kről beszélünk egy lokálon. Tehát annak támogatása érdekében, hogy egy szélesebb körű rendszerre van szükségünk, ahol különféle szerverfolyamatok vannak, amelyek különféle entitáscsoportokat futtatnak, és egymással kommunikálnak, majd tevékenységük alapján növekvő / csökkenő skálát hajtanak végre, tehát ha senki nincs zónában, akkor nincs szükségünk sok erőforrásra, de ha szombat dél van és pörög a kereskedelem a városban, vagy ha ostrom zajlik, akkor sok lóerőre van szükségünk ennek támogatásához.”

Környezeti csapata frissítései: Michael Bacon (vezető környezeti művész) szerepelt.
 > Dolgoztak az új APOC hótérképén, és sokat dolgoztak a kastély ostromtérképein is, emellett a különféle eszközökön és sablonokon is dolgoztak, amelyek az építő eszközökkel együtt szükségesek a törpe építészet kialakításához.
 > A rombolási mechanizmusokat úgy alakították ki, hogy egyszer elpusztítva nem bontják meg bizonyos szerkezeteket, például a hidakat, hanem akadálypályává alakítják őket, így nehezebb átlépni a célok elérése érdekében.

Karakter Csapat frissítései: Keith Kovach szerepelt a stream-ben.
 > Jelenleg a különféle fajok páncéljain dolgoznak. A csapat fele dolgozik a hátasokon és a különféle támogatói jutalmakon.
 > A lények csontvázai sokszor azonosak, így gyorsítja a munkát a felépítés és animációk terén.
 > Jincy a Daystrider hátason dolgozik. Keith Kovach pedig az Elder Dragon-on.

Közösség Csapat frissítések: Lt. Toast (Community Manager) szerepelt és megosztották a Halloween-i esemény győzteseit, az APOC kiemelt pillanatait és a kérdezz-felelek részt.

A kérdezz felelek részt és a forrást angolul megtaláljátok itt: https://ashespost.com/10-31-19-livestream-transcript/

0 0 votes
Article Rating
Címke , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
2 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Czachesz József

Szép.De ezzel beléptek abba a dologba mint a Star Citizen is ,hogy a coretech fogja meghatározni a játék fejlődését.Ez egy sokkal nagyobb lehetőség egy nagyon gyönyörű játék megvalósítására.Arra viszont készüljen fel mindenki hogy ez egy oltári nagy feladat ami nagyon kínkeservesen,és hosszú időbe fog telni.De enélkül egy ilyen mmo sose működne rendesen,

Running

Hát igen. Sokkal többet akarnak már, mint az eredeti koncepció, szerintem. Én azért remélem, hogy max 2 év múlva megjelenés.