Elindult a kiterjesztett 2. fázis és mint sejteni lehetett, nem éppen zökkenőmentesen fut a teszt. Mindez köszönhető annak, csak egy világot, a Shol-t indították útjára, annak reményében, hogy minden eddigi terhelési rekordot megdöntsenek a szerveren és a rendszer gyengeségeit javítani tudják. Ez meg is történt és a hibák javítása folyamatban van. Steven reagált is az eseményekre:
„Szerettem volna egy gyors tájékoztatást adni a múlt hétvégi tesztről – és egy nagy gratulációval kezdeni! A legmagasabb CCU-t értük el egyetlen területen az Ashes történetében. Több mint 8,100 tesztelő érkezett a Shol világba a szombati csúcsidőben. Tudomásunk szerint ez nem csak az Ashes, hanem bármely Unreal Engine 5 játék egyetlen világon elért rekordja. Ez egy hatalmas mérföldkő és nagy lépés a hosszú távú párhuzamosítási céljaink felé.
Ennek ellenére a játékosok 20-40%-a tapasztalt időszakos szolgáltatási problémákat a teszt során, elsősorban néhány alapvető rendszer hibái miatt – leginkább az Artisanship szolgáltatásunk (amely a dinamikus gyűjthető tárgyakat vezérli), valamint az esemény- és harcrendszerek miatt. Nagyra értékeljük a káosz alatt tanúsított türelmeteket és kitartásotokat.
Hogy a legtöbbet hozzuk ki hősies erőfeszítéseitekből, úgy döntöttünk, hogy a szerver egész héten élesben marad. Ez lehetőséget ad a csapatunknak, hogy aktív hibakeresést végezzen, és a tesztkörnyezetet használva élesben telepítse a javításokat. Erről szól az alfa – minden egyes összeomlás, fennakadás vagy furcsa viselkedés, amit elviseltek, közelebb visz minket a 3. fázis erősebb és stabilabb elindításához.
Valószínűleg naponta több javítást is fogunk eszközölni, úgyhogy figyeljétek a Discordot a frissítésekért. Számítsatok némi teljesítménybeli turbulenciára a teszt során, mivel aktívan profilozunk a Shol szerveren.
Még egyszer köszönjük, hogy kitartottatok mellettünk – a segítségetek felbecsülhetetlenül fontos ahhoz, hogy az Ashes nagyszerű legyen. ❤️
– Steven