November 22.-én lement a stream és ennek az összefoglalóját találjátok most itt meg. Egyébként nem tudom másnak is feltűnt e, hogy egyre komplexebb rendszereket vezetnek be, ahogy haladunk előre. Gondolok itt például arra, hogy első körben arról volt szó, hogy nem mozgathatóak az ostromfegyverek, vagy limitáltan, erre ez megdőlni látszik. Arról sem volt szó, hogy lőszerutánpótlás kell majd az ostromfegyverekhez., valamint egy komplex rombolási rendszert építenek be a játékba a falak, erődítmények, házak, épületek elpusztításához. Ezeket figyelembe véve nem csoda, hogy csúsznak, mivel sokkal többet fogunk kapni, mint amit eddig reméltünk. Ezek az újítások egyébként a Guild Wars 2 PvP részében benne voltak és már ott is nagyon jól működtek, szóval szeretettel várjuk.
Lássuk hát, mi történt az elmúlt hónapban:
> Hamarosan átköltöznek az új stúdióba
> Ismét közelebb kerültek egy lépéssel a Castle Siege megjelentetéséhez
> Az Alfa 1-hez még sok mindent meg kell oldani, de jól haladnak
> December végén érkezik Steven Sharif levele
Castle Siege frissítés:
Nem olyan régen megkapták a rombolási rendszer utolsó darabját. Az Unreal Chaos rendszerére vártak. A rombolási rendszer segítségével képesek majd a játékosok átjutni a kastélyok, erődítmények falain. Ebben a rendszerben a külcsín és a teljesítmény kulcsfontosságú. Jelenleg a legalacsonyabb beállítások mellett is jól néz ki. A jelenlegi belső tesztelés egy numerikus játék, excel dokumentumokkal, hogyan képzeljük el a harcot, a TTK-t (Time to Kill Time).
Az ölések száma nagyobb a Castle Siege-ben, mint a Battle Royal játékmódban, amely számérték hasonló lesz, mint a végleges verzióban, de még állítanak rajta. Ahogyan a küldetéseknél, az ostromnál is kiemelt szerepe lesz a Tank/Healer/Dps triónak.
Programozó csapat frissítések: Alex Khudoliy (programozó) szerepelt a streamben.
A hitelesítésen és annak teljesítményén/folyamatán, valamint az ostromfal rombolási rendszerén dolgoznak. Van egy meglévő rendszer az Apocalypse-hez, de a Siege-ben más lesz. A fal károsodása több szakaszon megy keresztül, amely kezdődik egy kis réssel, majd ebből egy átjáró keletkezhet. Mivel az épületeknek, falaknak több rombolási stádiuma van, így ha a támadók kudarcot vallanak, a lerombolt dolgok befolyásolják például a Csomópontok jövőjét. Lehetőség van kifejezetten egy épület típust lerombolni, például a vallási épületeket, így a Csomópontot hozzá nem kell elfoglalni, vagy megsemmisíteni. Ha egy épület nem pusztul el teljesen, akkor a Csomópontnak össze kell gyűjtenie a forrásokat az érintett épületek újjáépítéséhez.
Az ostromfegyvereken is dolgoznak, például azon hogyan lehet azokat felállítani, beállítani, elpusztítani, ellenfelekre célozni. A Trebuchet-hez szükség lesz egy dobozos rendszerre, hogy a játékosok a lőszert szállítani tudják az ostromfegyverhez, illetve a doboz felvétele révén a Trebuchet egy adott helyre telepíteni, áttelepíteni. A dobozok/kellékek szállítása csökkenti majd a játékosok mozgási sebességét, de elengedhetetlen az ostromhoz a szükséges ellátmány.
Egy másik kihívás számukra a gyors utazási lehetőség behangolása a pontok között, különösen, ha a térkép nagy. Nem szeretnék, hogy a játékos 5 perc alatt gyalogoljon, és azonnal meghaljon, mert így hamar elveszti az érdeklődését. Az alapfunkciók és a felhasználói felület elemei már majdnem készen vannak. Ez a térkép körüli ellenőrző pontokba is bekapcsolja a rajongókat és a térképen való mobilitást. A ranglistákkal szintén ők foglalkoznak, nagyon jól állnak vele, hamarosan megjelenik.
Karakter + Környezeti Csapat frissítései: Chris Atkins (vezető) folyamatosan szerepel a streamekben, most is.
Az MMORPG lényein dolgozunk. Treants, War Rhinos, Elder Dragons és az első vízi hátason. Ezen felül a Dunir csomópont koncepció művészetén dolgoznak, amelynek célja a technológiai alap bemutatása. Az MMORPG öt kastélya közül az egyik az eredeti Dunzenkell kastély (Dunir), amelyek az előző kor maradványai. A kastély körüli 3 Csomópont található, amelyek segítik a védekezését, ezek a többihez képest elkülönülve találhatóak meg a világban.
A kérdezz felelek részt és a forrást angolul megtaláljátok itt: https://ashespost.com/10-31-19-livestream-transcript/