Ismerjük meg a Csomópontokat: Gazdasági Csomópont

Minden Csomópont típus valami újat nyújt a világnak, ebben a cikkben elmondjuk, mit nyújt a Gazdasági Csomópont. Ha elfelejtetted átnézni a korábbi cikkünket ebben a sorozatban, javasoljuk, hogy olvasd el előtte az „Ismerjük meg a Csomópontokat: Tudományos Csomópont” című részt. Jogi nyilatkozatként szeretnénk megjegyezni, hogy játékunk még fejlesztés alatt áll, így minden tervezési döntés változhat a az Alfa és a Béta állapotok alatt. Ezt szem előtt tartva, ez a sorozat a Csomópontok jelenlegi állapotáról ad részletes információkat.

MIBEN KÜLÖNBÖZIK A GAZDASÁGI CSOMÓPONT A TÖBBITŐL?

Több száz évvel azelőtt, hogy az első Hírnök megjelent a Verran egén Fentis Lyneth VIII király uralma alatt, élt egy nagy Aelan felfedező, Doren Greyshore. Doren elsőként hajózott Eranthia partjára, ahol megalapította az egyik leggazdagabb céhet, amit a 10 tenger látott: The Greyshore Company-t. Mottója – a mai napig – még mindig igaz: „The sails of diplomacy are driven by the winds of trade, within the seas of opportunity.”

Ha a kereslet és kínálat részét élvezed leginkább a játéknak, akkor a Gazdasági Csomópont az, ahol megtalálod a helyed. A szárazföldi, vagy vízi kereskedésen keresztül, megtermelve a profitot, a csomópontok sokféle lehetőséget biztosítanak a Ashes of Creation játékosai számára, hogy hírnevük, szerencséjük kiemelje őket, illetve elérjék a ritka árukat. Az expedíciós szakaszban a játékosok kereskedőkkel találkozhatnak, akik segítséget nyújtanak a játékosok bátor kalandjaihoz és szakmák megismeréséhez. Ha úgy döntesz, hogy segíteni fogsz, akkor a felfedezések által egy hatalmas Világvárossá válhat, ahova ritka tárgyak érkeznek távoli földekről.

EGYEDI ÉPÜLETEK

Minden csomópont típushoz tartozik egy olyan egyedi épület, amely a csomópont 3. szintjén, a Falu szinten aktiválható. Ebben a típusban ez az egyedi épület a piac és a kereskedelmi épületek. Ezeken a helyeken a világ minden sarkából érkező játékosok, létfontosságú üzleteket köthetnek. Az alábbiakban felvázolt rendszeren kívül lesz más érdekesség is, amelyek a Tudományos Csomóponthoz kapcsolódnak, ezek a csomópontok fejlődésével aktiválódnak.  (Megjegyzés: Bizonyos alkalmazásokat csak a tudományos csomópontok polgárai használhatnak, amelyeket az alfa és a béta tesztek során bemutatásra kerülnek.)

A PIAC – 3. SZINT (FALU)

Falu szinten, a Gazdasági Csomópont egyedi épülete a Piac, amely a területen belüli áruk és szolgáltatások tranzakciójának központja. A játékosok használhatják a piacot az információkhoz való hozzáféréshez, beleértve (de nem kizárólag) az alábbiakat:

  • Aukciós ház, ahol a nyersanyagokat és a feldolgozott árukat lehet küldeni
  • Kereskedelmi fuvarozó állványok az 1. szintű öszvér képzéshez
  • Játékos üzlethelyiségek, Személyes üzletek, stand bérlés
  • Magántulajdon-értékesítési tanúsítványok
  • Vadász Helyőrség (Tier 1-nél magasabb „Creature küldetések,, számára)

A TŐZSDE – 4. SZINT (KÖZSÉG)

A község szinten a Gazdasági Csomópont egyedi épülete a Tőzsde. A Piac által kínált korábbi képességeken túl, a Tőzsde több szolgáltatással is kiegészül, beleértve (de nem korlátozva) a következőket:

  • Kereskedelmi Megbízott (a Csomóponti diplomácia alapja, tőzsdei szolgáltatások megjelenése, kereskedelem más csomópontokkal)
  • Bővített aukciós ház, ahol az összes árut / tételt fel lehet tüntetni
  • Tier 1 Munka megrendelés (polgármesteri feladatkör)
  • Tier 1 Karaván szállítási tanúsítványok
  • Információ az árverések összegeiről a régióban
  • Az aktív kereskedelmi küldetések és a Világ csomópont térképe
  • Egzotikus Vadászbolt (Tier 2 „Creature küldetések,, számára)
  • Tier 1 Üzleti licencek

A GALÉRIA – 5. SZINT (VÁROS)

A Városban, a Tudományos Csomópont egyedi épülete a Galéria. A Piac és a Tőzsde által kínált korábbi képességek mellett az egyetem még több szolgáltatást nyújt, beleértve (de nem korlátozottan) a következőket:

  • Tier 2 Üzleti licencek
  • Térkép az erőforrás-alapú kereskedelmi útvonalak aktuális árfolyamaira vonatkozó információkkal
  • Tier 2 Kereskedelmi Megbízott  (ezeket a polgárok vagy a csomópont-kormányok kezdeményezhetik, és a polgárok és a nem polgárok is teljesíthetik)
  • Tier 2 Karaván szállítási tanúsítványok
  • Kereskedelmi fuvarozó állványok az 2. szintű öszvér képzéshez
  • Kereskedelmi Nagykövetség: bővített munkaajánlatok hozzáférés baráti csomópontoknál
  • Királyi Vadász kunyhó (Tier 3 „Creature küldetések,, számára)
  • Készletbővítési (Inventory) és súlykezelési (Weight Management) tanúsítványok

A VÁSÁRHELY – 6. SZINT (VILÁGVÁROS)

Ezen a szinten a Tudományos Csomópont egyedi épülete a Vásárhely. A korábbi Piac, a Tőzsde és Galéria által kínált lehetőségek mellett a Vásárhely egyéb szolgáltatásokat biztosít, többek között (de nem korlátozottan) a következőket:

  • Az Aukciós Házak értékesítési árai egész Verra-án
  • Tier 3 Üzleti licencek
  • Kereskedelmi skill képesítések (Tradeskill Mastery)
  • Játékosok Üzlet tanúsítvány (a játékos bolt területén kívüli üzlet telepítés lehetősége)
  • Tier 3 Karaván szállítási tanúsítványok
  • Kereskedelmi fuvarozó állványok az 3. szintű öszvér képzéshez
  • Tier 3 Munka megrendelés (ezeket idegenek kezdeményezhetik, és a polgárok, valamint az idegenek is teljesíthetik)
  • Legendás Vadászház (Legendás küldetések)

Az Egyedi épület központi szerepet játszik a civilizáció fejlődésében egy szerver számára. A fenti példák egy kis betekintést nyújtanak a Gazdasági Csomópont egyedi épületeinek előnyeibe – nem akarjuk felfedni az összes titkunkat, a világ felfedezését inkább a játékosokra hagyjuk.

A HŰBÉRES CSOMÓPONTOK KIKIÁLTÓI (ÁRVERÉS VEZETŐI)

Ha egy csomópont a Gazdasági csomópont hűbéres csomópontja, akkor a hűbéres csomópontban egy Kikiáltó NPC jelenik meg. A Kikiáltó lehetővé teszi, hogy a játékosok listázhassák a nem-feldolgozott/feldolgozott anyagokat a szülői csomópont Aukciós Házában, de a játékosok nem tudnak ajánlatot tenni az aukciós árucikkekre. Ezeket az erőforrásokat és a feldolgozott anyagokat egy Gazdasági Csomóponton belül kell tárolni annak érdekében, hogy az szerepeljen a Csomópont Aukciós Házában. Az erőforrásokra való licitáláshoz el kell utazni a szülő csomóponthoz.

SZUPERERŐ

Minden csomópont-típusnak van egy szuperereje. Ezek a képességek feloldódnak, amikor a csomópont eléri a 6. szintet (Világváros). Ezek célja a játék dinamikájának jelentős megváltoztatása.

GAZDASÁGI SZUPER ERŐ – KERESKEDELMI KAPCSOLATOK

A Világváros szintet elérő Gazdasági Csomópontok feloldják a „Kereskedelmi kapcsolatok” szupererőt. Bármely Gazdasági Csomópont, amely ezzel az erővel rendelkezik feloldja a lehetőséget, hogy az Aukciós Házakban a játékosok láthassák és licitálhassanak a többi Kereskedelmi kapcsolatok-kal rendelkező Csomópontok termékeire. Ezek az áruk kiterjednek a Világvárosok hűbéres Gazdasági Csomópontjaira is.

Ez a lehetőség hatalmas piacot hozhat létre, amely nagy területeket lefedhet. Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy könnyedén elérhessék és eladhassák az árukat, és ezáltal könnyebben boldogulhassanak a játék világában.

Az Ashes of Creation lehetővé teszi a játékosok száméra, hogy eldöntsék hogyan alakuljon a körülöttük lévő világ. A csomópont típusoknál alakítható az áruk és erőforrások áramlása. Segítesz felfejleszteni egy Gazdasági Csomópontot a legnagyobbra, és fejleszteni a világ gazdaságát, vagy egy másik utat választasz amely új szövetségesekkel, esetleg ellenségekkel járhat.

A következő cikkben az Isteni Csomópont típust fogjuk felfedezni. Kövessétek őket és az oldalt is. Ha szeretnél csatlakozni a közösséghez, vagy kérdésed van, megtalálsz minket a Discord csatornánkon. Köszönöm a figyelmet.

0 0 votes
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments