Dübörög a nyár, de a fejlesztők nem lassítanak. A Node (Csomópontok) helyett tegnap a Cleric kaszt kapott egy 50 perces bemutatót. Szerintem, aki érti milyen stílusú MMO lesz ez a játék, az cseppet sem lepődött meg azon, amit látott. Egy elég hagyományos értékrendet képviselő Cleric-et láthattunk, amely mögött rengeteg játék mechanika és variálhatóság szerepel majd. A képességek közül voltak hagyományos AOE, Chain, és Single target skillek, néha egy kis extrával megbolondítva. Gondolok itt arra, hogy minél kevesebb a célpont életereje, az egyik skill annál nagyobbat tölt vissza (kockázat-jutalom koncepció ugyebár), de a letehető kör AOE skill se rögtön gyógyít, hanem egy pár másodperc múlva. A leglátványosabb talán a kúp alakban gyógyító képesség volt, habár a villanás erejéből remélem vissza kapcsolnak majd. 🙂
Ütős volt látni, hogy már a Pre-Alfa 2 build-ben is benne van az UI testre szabása, mozgatása, amit Steven a videóban be is mutatott. Az orrszarvú hátas lenyűgözően nézett ki, ahogy az új terület is, mondjuk egy UE5-től nem is várok kevesebbet. A tovább mögött még találtok pár képet.
Nephin-nek természetesen köszönjük a magyar kommentáros stream-et, az eredeti stream-et itt találjátok.
A cikkhez készült összes képet a Facebook oldalunkon találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket a Facebook csoportban, vagy Discord-on.
Sajnos az Art/Design szekció most kimerült két képben, de ne legyünk boldogtalanok, kaptunk egy jó hosszú Cleric videót.
Tarnished Sky Raider set:
UI testreszabási lehetőség:
Orrszarvú hátas:
Akció közben: