Ahogy várható volt, a havi stream a Ranger kaszt alap skill-jeinek bemutatójáról szólt. A Youtube kommentekből kiemelt kérdés, miszerint Solo-zásra alkalmas e a játék, arra Steven elmondta, hogy igen lesz Solo része a játéknak, de mivel ez egy MMORPG, így a játék nem erre épül fel. Logikus, ha például szexuális tartalmú kontentet keresek, akkor azt nem a Call of Duty játékban keresem…ugyebár.
A Ranger túl sok meglepetést nem okozott a veteránoknak. A skillek megfelelnek a hagyományos elképzeléseknek, az animációk, a grafika, a hangok bámulatosak és rengeteget fejlődtek. Ha nem tudom, hogy mit nézek, simán azt hiszem, hogy ez egy megjelent játék. Fogalmam sincs hova lehet még ezt fokozni. Az viszont vicces volt, hogy a tab target harcmóddal indított Steven és a chat percekig sírással volt tele, hogy jajajajajajaj action combar rip, stb…ezután Steven átváltott action combat-ra, mindenki lenyugodott a pi***ba és ismét beleszerettek a játékba. Olyan hatalmas érzelmi hullámvasút volt a stream közben a nézők részéről, hogy néha percekig fuldoklottam a félrenyelt szotyimagoktól. Bővebben a tovább mögött, a videót nézzétek meg, Nephin kommentárja magyarul szintén itt, az eredeti vod majd bekerül, ha felkerül, tudjátok a rutint már.
Ranger bemutató:
– Riverlands lesz a fő területe az Alpha 2-nek. Az apokalipszis előtti emberi birodalom romjait láthatjuk majd itt.
– Minél tovább tartod ki a lövést annál erősebb lesz
– A long bow és a short bow lett bemutatva. Értelemszerűen a short bow gyorsabb és mobilisebb, a long bow erősebb, de kevésbé mobilis.
– Az alap lövésen kívül 3 skill-t láthattunk:
1) Snipe; zöld, kitartható
2) Quick Shot, többet lövés, és minden lövés erősebb az előzőnél
3) Airstrike: AOE átugrós skill
– Action mód: soft lock-os, ahova viszed a célkeresztet oda lősz, jobb egérgomb amikor soft lockban van a célpont, akkor el tudsz nézni valamennyit, de a „kijelölt” célpontot lövöd. Kanyar lövésre nem kell számítani. Kijelölt célpont nélkül is lehet lőni az íjjal. Ostrom esetén például simán kiválasztott célpont nélkül is lőheted a tömeget, vagy bármit.
– A két mód közötti váltásnál nem fog megállni a karakter.
– Lesznek kaszt skillek és fegyver skillek, amelyek változatosabbá teszik a lehetőségeinket.
– Végtelen nyílvessző lesz, de többféle tegez típus várható, ami különböző képességekkel rendelkezik.
– Lesz a karakternél egy közeli és egy távoli fegyver rész, ha olyan skill-t választasz amihez a távolsági fegyver kell, akkor automatikusan átváltja a fegyvert.
– Harcban lehet fegyvert váltani, de páncélt nem.
– Lesznek olyan képességek, amivel megfoghatóak a távolsági kasztok.
– Lesznek olyan képességek, amihez mindenképp lock-olni kell a célpontot, action módban is.
Stúdió update:
– Tovább bővítik a csapatot, újabb felvételi hullám lesz a 2023-ig.
Karakter design:
Minotaurs:
Némi lore: Az apokalipszist túlélt faj, amely némi segítséggel, varázslattal megerősödött az új korra.
Alpha 2 tartalom:
Előző korból fennmaradt misztikus torony (város), valószínűleg Raid helyszín lesz:
Naga:
Zombie Shambler:
„Living Statues”:
Nikua faj (Polinéz kultúra inspirálta őket):
Sabletooth Pet: