Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2022.08.26.

Ismét itt vagyunk. Nyári uborkaszezon ugyebár és ennek megfelelő stream-et is vártam. Ahogy kezdődött, rögtön meg is fogalmazódott bennem, hogy sok munkám nem lesz összefoglalni azt a pár kozmetikát, és lényt, amit ma előadnak. Aztán beindult és az év leginformatívabb epizódját kaptuk a kezeink közé. Azt javaslom, hogy aki nagyon mélyen szeretne belemenni a témába, nézze végig a stream-et, mert rengeteg infó elhangzott, ezeket mind képtelenség leírni. Youtube videók majd délután, ha már feltöltötték azokat. Lássuk hát sorrendben és rövidítve az összefoglalót:

Felcseréltem a sorrendet, hogy az izgalmasabb infók kerüljenek előre, a kozmetika meg hátrébb. 

Stúdió:
Megünnepelték a 2. mérföldkövet amit elértek, legyen az bármi is…nem árulták el. 🙂 Továbbra is zajlanak a felvételek, de nagyon megválogatják a jelentkezőket, csak a legjobbaknak és a legelkötelezettebbeknek van esélyük bekerülni a csapatba. 

Világtérkép:

Új világtérkép készült, amely 3x akkora mint az előző. 400 négyzetkilóméter volt a régi, az új 1200, amelyől 700 víz és 400 föld terüllet. A régi verzióhoz képest kb dupla annyi földterület és 3x annyi víz várható az új világtérképen.
Bejárási adatok:
 – Node gyalog két perc, lovon másfél
 – Node és Node között 5 perc gyalog, 3.5 lovon
 – Legészakibb és legdélebbi pont között gyalog 75, lovon 50 perc
 – A világ nem gömb, hanem lapos, hajózásnál ez ugye szempont

Node (Csomópont) változtatások:

A térképet növelték, a Node-ok számát csökkentették. Így életképesebb a modell és jobban elfér minden. Számokkal: 103-ról 85-re csökkentették, 5 metropolis lehet max a világban, az underworld-el együtt. A képen láthatóak, hogyan és milyen max szintekkel kapcsolódhatnak egymáshoz a Node-ok.

Új Node rendszer mechanika: Irányelvek – a polgármesterek választják ki, lakosok szavazhatnak, ezek buffokat adnak a Node területén belül, így még változatosabb lesz a világ.

Átdolgozott karaván rendszer:
A Node-on belül megtalálható lesz egy dedikált karavános épület, ahol fejlesztheted, beállíthatod a karavánod. Például gyors legyen, vagy nagy teher bírású, stb…. ha elindítod, akkor a Node-on kívül megjelenik, ahova tudsz teleportálni, ami egy jól látható biztonsági zóna, innen indulnak útjára a karavánok.

Naval kontent:
Open PVP zóna lesz, lehetsz kalóz is ha úgy támad kedved. Az áruk szállítása hasonló módon történik majd ott is, mint a karavánok esetében. A kikötőkben lesznek helyek, amelyekből az áruszállítást lehet indítani. A tenger senkihez sem tartozik, ezért Open PVP zóna, amely ugye garantálja azt, hogy összecsokizod majd magad minden hajótól, amivel összetalálkozol. Izgalomban nem lesz hiány. Természetesen itt is ki lett emelve, hogy az Ashes of Creation nem mindenki játéka lesz. A rendszerek túlnyomó többsége emberek közötti interrakciókra van felhúzva, legyen az bármilyen is. Azok, akik a gép által irányított automatikák és instant 2 perces dungeon élményekhez szoktak, azoknak nem ez lesz a játéka, de ezzel nincs is gond, van elég másik termék a piacon. 

Concept arts:
Az Alfa 2 teszt területe nagyrészt erdős és sivatagos lesz, de a pontos helyszínt nem árulták még el.

Kozmetikai cuccok:
Jade Sigil: 2021 szeptember

Trawlers guys: 2020 augusztus

Garden mount: 2022 március

Crested Sun Plume: 2022 június

Új ellenséges frakciók:

Bemutatkozott egy új ellenséges frakció, Minotaurus-ok, amelyről bővebben a következő stream-ekben lesz szó:

Bemutattak egy másik frakciót is, amely egy félig kész modell – Snake akármik (NAGA):

World Boss – Cyclops – Riverland környzetben lehet vele találkozni:

Fajok:

Empyrean elf modell:

Vaelune ember modell:

Niküa törp új átdolgozott modell:

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Szolo

– Node és Node között 5 perc gyalog, 3.5 lovon

Nephin rámutatott a streamben elhangzottak alapján, hogy valójában általában nem 5 percre lesz gyalog a következő node, hanem 5 percre lesz a következő helyszín, “ahova” az XP gyűlhet, és ahol ezáltal egy node kialakulhat a játék kezdetekor. Ahogy viszont települ majd be a játék világa, az egyik node gyorsabban fog fejlődni, mint a másik, és ezáltal befoglalja a másik node területét is, így a másik node már nem “születhet meg”.