Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2021.09.24.

Elrepült egy újabb hónap, lassan vége a nyárnak és megérkezett közénk a havi Ashes stream. Nem vártam túl sokat, mivel most az Alfa 2-re koncentrálnak és abban rengeteg olyan dolog lesz már, amit nem fognak megmutatni, nyilvánvaló okok miatt. Így arra készültem, hogy megkapjuk a szokásos, terület, kosztüm, hátas, pet kombinációt, de szerencsére Steven elemében volt, így előkerült pár olyan téma is, amiről még nem akartak beszélni, gondolok itt a törpék külsejének átdolgozására, ami miatt rengeteg kritika érte őket, egyébként jogosan, vagy az orkokról bemutatott első kép. No de lássuk, mit szedtek nekünk össze a fejlesztők erre a hónapra. 

Röviden:
> Szeptember 26. BCGiant podcast Steven-nel (twitch.tv/BCGiant).
> Steven beszélt a karakterkészítésről, amiről azt mondta, hogy még nem látott ennyire bonyolult karakterkészítőt, mint amit a mérnökök mutattak neki. Régebben már említette, hogy olyasmire kell számítani, mint ami a Black Desert Online-ban van, mármint technikailag. Úgy tűnik a mérnökök jó úton haladnak a megvalósítás felé.
> A stúdióba már az Intrepig csapat 80% beköltözött. A maradék bútor és egyéb kiegészítők is megérkeztek.
> Wynne McLaughlin az Elder Scrolls Online vezető írója csatlakozott a csapathoz. 
> Beszéltek az Unreal 5 motorrol is, de semmi konkrét, csak a lehetőségekről. Mindenesetre az nagyon durva lenne, ha UT5 motorra áttennék és úgy jelenne meg a játék. Igazából belegondolni sem merek, mekkora mérföldkő lenne.

Látható új armor set-et, az új matrix hátas (Glimmering Geode mount 2009 februári set) és az Ebon Omen mount:

Bemutatták a világ térképet, amelyen a zónák és a csomópontok kapcsolatát szimulálták. Első alkalommal láthattuk a neveket is:

Megjelent újra a halál animáció, amelyet kiegészítettek és látható az ébredés is. Egy csatatéren ahol sok játékos fog elporladni, nagyon látványos lesz. 

Az utolsó klipp az 1000 fős karakter modell renderelését ábrázolja 7-10 átlag fps-el, majd utána a fejlesztett verziót ami már 20 fps-re is képes volt. Nagy szükség van arra, hogy jól legyen optimalizálva a játék, mivel hatalmas csatákat szeretnének otromokkal egybekötve.

Meglepetés: Ork-okról egy bemutató kép, zöld és vörös verzió, lehet majd értékelni. Egyelőre ezek a tervek, aztán majd kiderül, marad e. A kommentekből ítélve a többségnek nagyon tetszett mindkettő.

Meglepetés 2: A törpök új kinézete.

Kaptunk újabb képeket a lávás területről, de most mutattak olyan képeket is, ahol a zöld erdős területet átváltoztatta a láva. Úgy tűnik az időjárás változás mellett a területre is fognak hatni bizonyos elemek. Ez már szinte túl szép, hogy igaz legyen. 🙂

A bútorokat lehagytam és kérdezz felelek részt is, talán majd legközelebb. Találkozunk egy hónap múlva.

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments