Az összefoglaló témája a Karaván Rendszer bemutatása volt. Minőségében legalább akkora előrelépést láthattunk, mint az előző rendszerek esetében. Ez nagy szerencse, mivel az előző karaván verziók elég vérszegények voltak és nagy csalódás lett volna, ha nem kezdenek vele valamit. Úgy tűnik a fejlesztők is érezték ezt, mivel az egészet átdolgozták és egy nagyon jól felépített, működőképesnek tűnő és jól kidolgozott verziót mutattak be. Természetesen a felvételen látottak, még mindig fejlesztés és finomhangolás alatt állnak. A tovább mögött megtaláljátok a részleteket…
Nephin-nek természetesen köszönjük a magyar kommentáros stream-et, az eredeti stream-et itt találjátok.
A cikkhez készült összes képet a Facebook oldalunkon találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket a Facebook csoportban, vagy Discord-on.
Apró információk:
– Az adományozók között Alfa 2 kulcsokat sorsolnak ki, a részleteket megtaláljátok itt: Extra Life 2023
– A jelenlegi havi skin-es csomag rendszer megszűnik, 2023 január 17.-ig tart a mostani és egyben utolsó csomag.
– A stúdió újabb 11? fővel bővült, és még mindig vannak üres pozícióik.
Karaván Rendszer:
Nem szeretnék mélyelemzésekbe bocsátkozni, csak röviden írom le a látottakat.
A Node-okon (Csomópont) belül fel kell keresni a Hunters Lodge-ot (Vadászház), ahol beszélve az NPC-vel lehet kiválasztani, milyen áruval szeretnénk feltölteni a karavánunkat. Ha ezt sikerült összerakni, aztuán az invetory-ba kapunk egy karaván tárgyat, amit a Node-on kívül aktiválni tudunk, ekkor elindul a Karaván eseménye. A videóban két perc után indul el az aktivált esemény, de az időtartam értéke jópár dolgotól függ, így most ebbe ne menjünk bele, hogy sok, vagy kevés. Két perc után megjelenik a karavánunk, amire felpattanva megindulhatunk a cél felé. Természetesen, mint minden más a játékban, a kockázat vs nyereség itt is szerepet játszik, vagyis minél nagyobbat kockáztatunk annál nagyobb jutalomban részesülhetünk. A szállítás maga nem túl gyors, érdemes az úton haladni, mert ott bónuszt kapunk a haladásra. A karaván egyébként bármerre elvihető a területen, de objektumokon nem húzható keresztül, például fák és a sziklák és kövek is akadályt képeznek. Ezen kívül véletlenszerű események következhetnek be az út alatt, például támadás éri a karavánt, mint a videóban is láthattuk, és PvP csaták is kialakulhatnak az áru megszerzéséért, amit most nem mutattak be. Ne felejtsük el, a karaván mozgatása nyitott pvp zóna, így vonza majd a rablókat, ezért érdemes őröket felbérelni, vagy más játékosokkal összefogva karavánozni. (Nem emlékszem, hogy a videóban említették de, de régebben említve volt, hogy a vizeken ugyanez lesz. A hajókkal tudunk majd árut szállítani és szabad a préda, nyitott pvp zóna minden tenger és óceán, irány a kalózkodás.) Visszatérve a karavánra, ha sikeresen eljutottunk a Node-hoz, a határait látni fogjuk sárga jelzéssel, amin belül már védelem alatt vagyunk, a rendszer visszaszámol 10 mp-et és eltűnik a karavánunk, zárva az eseményt és a helyi Hunters Lodge-ba átpakolja a cuccainkat, ahol lezárhatjuk a bizniszt és felmarkolhatjuk a megérdemelt jutalmat.
Amit nem említettem, az az, hogy a karavánok fejleszthetőek, több értékük is van, amire érdemes gyúrni, lásd sebesség, kapacitás. Ezen kívül varázslatokat is elhelyezhetünk, amelyek segítenek megvédeni a karavánunkat. A képeken láthatjátok, milyen egy alap karaván és milyen egy felfejlesztett. Rövden ennyi az eseményről, magáról a Karaván rendszerről bővebben itt tudtok tájékozódni.
Bemutattak még két új hátast és egy skin-t is:
na de nem úgy volt, hogy alig lesz ember, aki repülő mounttal flangálhat? (akarom mondani villoghat majd?)
Erre bedobnak egy sárkányocskát az embernek, hogy mindenki hátba akarja döfni a Clánvezérét, átvéve a pozícióját, vagy mindenki polgimester akarjon lenni?!
Ha jól emlékszem, az itt bemutatott sárkány csak slide-ra képes, repülni nem fog tudni.
Hasonló, mint amit a varázsló kasztos prezentációban láthattál hátast.