Az Alfa 2 információk bejelentése végül elmaradt a stream-ben, amire mindenki várt, de helyette kaptunk egy jó 1 órás bemutatót a Kézművesség rendszeréről, amiben több érdekes terület is értintve lett. A bemutató során végigvezettek minket egy Night Blade kétkezes kard elkészítésének folyamatában. A küldetések Winstead Node-ban zajlottak, ahol rögtön 3 új, a kézműves rendszerhez kapcsolódó épületet is megmutattak: állatenyésztő, kőfaragó és favágó, feldolgozó épületeket/állomásokat. Egy pillantást vethettünk a rendszerhez kapcsolodó felszerelési tárgyakra, amelyek támogatják és fejlesztik a szakmáinkat, valamint a táska UI fejlődése is megmutatkozott. Nem utolsó sorban kiderült az is, hogy egy karakter 22 szakma közül választhat, de nagymester fokozatot maximum 2-ből szerezhet meg. Részletek a tovább mögött.
Mivel régen láthattuk a napszakok változását, ezért Steven megpörgette az időt és a nappal éjszakává változott. Erre azért került sor, mert a játékosok javaslatai alapján sötétítettek kicsit az éjszakán és a felhő és csillag rendszerek is fejlődtek, elég látványosan. Szerencsére még egy meglepetést tartogattak számunkra, mégpedig a korrupt területek új verzióját. Nappal se semmi, ahogy kinéz, de az éjszakai korrupt világ nagyon látványos lett.
A streamben ugyan nem hangzott el Alfa 2 infó, de az Ashes Discord csatornáján Steven üzenete szerint, egy szűk támogatói körben már zajlanak a zárt NDA alá eső Spot tesztek. Jövő év elején ezeket a zárt teszteket valószínűleg bővíteni fogják az Alfa 1-es csomagokkal rendelkezőkkel, majd ha már viszonylag simán fog futni a teszt, akkor lesznek pontos időpontok a hivatalos Alfa 2 teszt indulására.
Akit bővebben érdekelnek mit tartalmazott még a havi összefoglaló, azok kattanjanak a továbbra….
Nephin-nek természetesen köszönjük a magyar kommentáros stream-et, az eredeti stream-et itt találjátok.
A cikkhez készült összes képet a Facebook oldalunkon találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket a Facebook csoportban, vagy Discord-on.
Szakmákról:
> 22 szakma lesz összeses, de egy karakter maximum csak ennyit tud elérni: Novice: 22, Apprentice: 5, Journeyman: 4, Master: 3,Grandmaster: 2
> A szakmák 50 szinttel rendelkeznek, és a Novice szintet mindenki ki tudja maxolni (lvl 10-ig). Nem kell félni attól, hogy véletlenül átlépünk a Novice után a következő szintre egy olyan szakmából, amit nem szeretnénk magasabban, mivel ehhez egy tanúsítvány kell majd. Valószínűleg 10. szintenként, így jön ki a matek.
> Egyelőre úgy tűnik max 3 különböző szakma táskája lehet nálunk.
> Tárgy tier-ek elnevezései: Common, Uncommon, Rare, Heroic, Epic, Legendary, Artifact
> Artifact tárgyak lehetnek játékosoknál, de típusonként csak 1 lesz SZERVERENKÉNT.
> A fegyverekhez adott hozzávalók döntik el, milyen minőségű (zöld-kék-lila-sárga) fegyvert készítünk el.
Gathering professions | Processing professions | Crafting professions |
---|---|---|
|
|
|
Passzív gyártás:
A megbízott NPC elkészíti a megrendelt tárgyat.
A legyártott legendás kard:
Táska UI:
Jól láthatóan elkülönítették vizuálisan a különböző szakmákhoz kapcsolódó táskákat és azt, hogy a tágyak milyen méretben férnek el a táskában. Tetrisz szerű megoldást alkalmaznak a szakmához kapcsolódó alapanyagok tárolásához. A játékos alap csomagjában (inventory), NEM tetriszes megoldás alapján tárolódnak a dolgaink.
Nappal és éjszaka:
Az első nappal-éjszaka ciklus bemutatása után elég sokan jelezték a fejlesztők felé, hogy túl világos az éjszaka, ezért változtattak ezen. A felhők és csillagok is kaptak egy frissítést, így sokkal szebbek lettek.
Korrupt terület, amely egyre növekszik:
A területen új nyersanyagok érhetőek el és új lények is, vagyis saját ökoszisztémával rendelkezik.
A stream végén bemutatott képek közül pár:
The Shoal Skipper hátas:
Kaelar (human) induló cucc:
Armor és hátas: