Ashes of Creation – Guild rendszer

Egy újabb összefoglaló videó érkezett, amelyben sűrítve megtudhatjátok, hogy az Ashes of Creation Guild rendszerét hogyan képzelték el a fejlesztők. 

  1. A Guild-ek mérete: jelenleg maximum 300 fő lehet, ha a guild szintje elérte a legmagasabb szinten van és a guild skill-ek is ebbe az irányba kerültek kiválasztásra. A guild méret elcserélhető a guild fejlődésének gyorsítására, így a guild létszáma nem fogja elérni a 300-at, de egyéb skill-ekben (passzív skill buffok) erősebbek lesznek. A guild skillek lehetőséget adnak a nagy létszámú, de kevesebb skillel rendelkező és a kisebb létszámú, de passzív skill buffokban erősebb csapatoknak is. A Guild szövetségek kulcsfontosságú szerepet játszanak egy nagyobb guild létrehozásában.
    A játékban megpróbálnak egyensúlyra törekedni, az ostrom zergelés és a kisebb csapatok buffokkal megerősítve játékstílus között. 
  2. Guild létrehozása: Feltételekhez kötötték a Guild-ek létrehozását: minimum 5 játékos, eszköz és pénz befektetése, küldetés végrehajtása, és szintbeli minimum. A Guild létrehozható már a kezdő területeken is, ha a feltételek adottak.
  3. Guild szövetségek: A Guildek vezetők képesek szövetséget kialakítani egy küldetés végrehajtásával. Ha sikerült, akár három másik Guild is meghívható a szövetségbe. Létszám maximum nincs meghatározva a szövetségen belül, de 4-nél nem lehet több Guild a szövetségben. A vezetők menedzselni tudják a szövetség áruit, alapanyagait a Guild szövetség bankjában. De rendelkezésre állnak majd küldetések, közös chat lehetőség, valamint egyéb lehetőségekkel.
  4. Guild házak: Nem összekeverendő a sima játékos házakkal. Ha van Guild-ed, annak lehet külön guild háza is. Három csoportra oszlanak méretük szerint:
     > Guild Csarnok: Maximum egy Guild fér el, amely számos előnnyel és testreszabási lehetőséggel rendelkezik (Stock Market).
     > Guild Erőd: Még nincsenek elérhető információk ezzel kapcsolatban.
     > Guild Kastély: 5 Guild kastély létezik a játékban, amelyek a sztori szerint ellenséges gépi NPC-k kezén van. A Guild-eknek lesz lehetőségük arra, hogy ezeket a kastélyokat megostromolják. 
  5. Guild háborúk: A Guildek háborút indíthatnak egymás ellen. A következő mechanika szerint:
     > Háborús nyilatkozat ideje
     > A háború célpontja (Guild Csarnok, Guild Erőd)
     > Győzelmi, vagy megadási feltételek
     > Egyszerre több Guild-el, vagy Szövetséggel is lehet háborúzni
     > A Guild háborúk a PVP zászlós rendszerén kívül zajlanak 
    El lehet rajta elmélkedni, meg tudják e valósítani azt, hogy például 4, 300 fős Guild Szövetség összecsap 3 hasonló méretű Szövetséggel. Ez 3600 játékost jelent egy területen. Sokan kíváncsiak lesznek, hol húzzák meg a határt. 

0 0 votes
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
2 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Nephin

Az Imperium nevű társaság elvileg 1200 fős, belőlük kijön egy saját alliance. 😀