Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2022.12.02.

Hölgyeim és Uraim, újra itt vagyunk. A tegnapi összefoglaló a Cleric kasztról, az új terület bemutatásáról, valamint a nappal-éjszaka változásáról és a csillagképekről szólt. Első ránézésre elég karcsúnak tűnik, de a részletek sokat elárulnak. Biztos vagyok benne, hogy sok tartalomgyártó hetekig fogja elemezgetni a látottakat. Mi is összefoglaljuk nagy vonalakban, de a videót mindenképpen érdemes megnézni. Azok akik gyengébbek angolból és magyar kommentárral szeretnék látni a videót, Nephin videójára kattintsatok. A tovább mögött a részletek:

 

A bemutató a Riverland egy új területén kezdődik, egy hegyes fenyőerdőben:


A fejlesztők Cleric, Ranger és Fighter kasztokkal indultak a temető felé, amely szintén eddig nem látott terület.

A csúcsra felérve bemutatták az idő gyorsításának segítségével, hogy vált át a nappal éjszakába. A környező hangok is éjszakai hangokká alakultak át. Ezen kívül elsőnek láthattunk Verra holdjait (3) és csillagképeit. A csillagképek nem csak grafikai elemként szerepelnek majd a játékban, segíti majd a tájékozódást (A látottak alapján ezt nehezen tudom elképzelni. 🙂 ), történetek, tárgyak, és sok minden más kapcsolódik majd ezekhez. A Vek faj különösen sok ponton érintett majd a csillagképek tekintetében. Sokan véleményezték a chat-en, hogy túl világos az éjszaka, hozzáteszem szerintem is, egy 20%-ot még levehetnének a fényerőből, de majd kialakul. Gondolom, ha sok jelzést kapnak, akkor simán lejjebb tekerik majd az éjszakai fényerőt. 

A Cleric kaszt 5 képessége is előkerült az összecsapások során. Láthattunk itt egy főre, láncban és területre ható gyógyítás képességet, valamint egy buff és egy sebző skill-t is. A Cleric kezdetben pajzs és buzogány kombinációval, később bot-tal harcolt a zombik és farkasok ellen. A kaszt rendelkezni fog egy különleges (Conviction) képességgel, amely feltölthető és annál nagyobb hatással rendelkezik, minél jobban fel van töltve, vagyis stack-elhető majd valamilyen formában.  

A GW2-höz hasonlóan vannak skillek, amelyek kombinálásával a kasztok extra szinergiákat érhetnek el. A képen látható, hogy a Ranger skill és Cleric aoe skill kombinálásával a lények stun-ba kerülnek:

A szinergiákon kívül előkerült itt egy új elem, amely a Sitting and Rest mechanika: Mint sok más játékban (legújabb: New World), ha leülsz a karaktereddel, akkor gyorsabban töltődik vissza az életerőd és a manád. Később ez a mechanika ki lesz egészítve, fekvőhely, sátor, tábortűz elhelyezésével, ha igény mutatkozik rá. A visszajelzések fontosak lesznek ebben a témakörben is. 

Előkerült a pajzs és az aktív blokkolás mechanika is sokak örömére. Úgy tűnik nem engedték el ezt a mechanikát és most egy rövid bemutatót is láthattunk.

A temető egyik boss féleségével is összefutottak, amely a Grave Golem elnevezést kapta. Sajnos olyan gyorsan leverték, hogy egyetlen értelmes képet sem sikerült készíteni róla. A boss nem világít, a képen egy a Cleric skill-je csapódott be, ezért olyan amilyen.

A 40 perces bemutató ezzel véget is ért és következett pár új lény és tárgy bemutatása. Még egy utolsó képet bemásolok ide, de mint említettem érdemes 4k-ban megtekinteni, mert igen jól látszik, hogy ez a játék lassan teszt fázisba ér. Maga a terület is hatalmasnak tűnt, a kidolgozása is fantasztikus hangulattal bírt. 

Fegyver, pajzs:

Goblin Slaver: Lesznek olyan történetek, amikor ezek a lények elfognak és börtönbe zárnak.

Zombi Scholar:

Kecske valami: 

Cultist model: Miután az első telepesek visszatértek Verrára, utána pár hónappal érkezett ez a szekta. Itt is lesz majd néhány történet.

Ennyi volt az összefoglaló, remélem mindenki elégedetten dől hátra és már most várja a következő havi csomagot. 🙂

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments