Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2021.12.23.

Túl vagyunk a karácsonyi ünnepeken és a különleges decemberi élő stream-en is. A lehető legjobb hírt kaptuk, amit kaphattunk, a játék átáll UE4-ről UE5-ös motorra. Logikus döntés volt a részükről, hogy nem a 10 éves UE4-es motorral szeretnék kiadni a játékot évek múlva, hanem már a legújabb verzióval. Kaptunk is egy kis ízelítőt is a fejlesztőktől, amit a tovább mögött nézhettek meg.

Röviden:
 > Motorváltás UE4-ről UE5-re
 > Parkour mechanika került a játékba
 > A következő hónapokban nagy karaktergenerálási frissítés várható
 > Jövő év elején az Intrepidnél nagy toborzás indul 

Stúdió frissítés:
A fejlesztőcsapat morálja kiemelkedően jó, mivel az eredményeik magukért beszélnek. Az új évet egy egy meglehetősen nagy munkaerő-felvétellel indítják. Már az egész csapat visszatért az új stúdióba és egészen más érzés így dolgozni, mint home office-ban.

Design frissítés:
A migráció elkezdődött Unreal Engine 4-ről az Unreal Engine 5-re. Az UE5 új elemeit, a Lumen-t és Nanite-t már a videóban is láthattuk. Emellett a parkour mechanika, például a mászás és gugolás is hozzáadásra került a karaktermozgásokhoz, a root-motion animációk és a karaktermozgás finomításai mellett. Mivel az UE5 sok munkafolyamatot megkönnyít, így a migráció okozta időveszteség később megtérül.

Ami a kérdésekből még kiderült:
 > Linux támogatás nem várható, túl kevés játékost érint ez a probléma.
 > A gépigény frissítést ki fogják tenni, ha módosítani kell, de mindenképpen az a cél, hogy a lehető legtöbb gépen elfusson a játék és jól skálázható legyen a grafika.
 > UE4-ről UE5-re való frissítés folyamata: a kódbázis és a projekt átvizsgálásával kezdődik, valamint azzal, hogy milyen hibákat okoz az átállás. Ez egy átfogó folyamat, és művészeti vonatkozásai is vannak. Jelentős mennyiségű eszközzel rendelkeznek, amelyeket ellenőrizni kell, hogy megtudjuk, melyik kompatibilis a Nanite-tal.
 > Nanite: Jobb minőségű mesh-eket biztosít, anélkül, hogy a poligon számot csökkenteni kéne. 
 > Lumen: Valóságűbb és dinamikus megvilágítást biztosít. A Raytracing erőforrás igényes, a Lumen sokkal hatékonyabb…a dungeon-okban nagyon jól teljesít.
 > Parkour mechanika nem fogja negatívan érinteni a PvP-t.

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments