Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2021.06.25.

Elnézést a csúszásért, de pereg a nyár, nem tudtam most frissen reagálni a havi összefoglalóra. Azért sikerült végignézni, de bevallom becsülettel, a kérdezz-felek részbe már belealudtam, annyira izgalmas volt az egész. Mondjuk sokat nem is vártam, mert minden puskaporukat előtték már az előző kettővel, így nem is maradt igazából semmi izgalmas erre a hónapra. De nem szaporítom tovább a szót, lássuk mit kaptunk:

Rövid összefoglaló:
 > Az új stúdióba átköltözés még folyamatban, ideiglenes bútorok vannak
 > PayPal fizetési lehetőség felvétele a Store-ba
 > A harcrendszer fejlesztése már a teszt szerveren (még sokat fog változni megjelenésig – megj.)
 > A teszt szerveren már futnak a passzív skill-ek is

Hajni féle magyarra átfordítós verzió a streamjén belül:

Eredeti:

Stúdió frissítés:
A stream csúszása is a harcrendszer fejlesztésének (Major Backend Revamp) bevezetése okozta. A teszt szerveren már fent van és lesz jópár teszt is. A stúdióban jelenleg csak ideiglenes bútorok vannak, mert a véglegesek július végén érkeznek meg. Remélhetőleg az Alfa 1 tesztet már a stúdióból tudják követni. 

Design frissítés:
Kiemelték újra, hogy az UI az placeholder, vagyis nem így fog kinézni a teljes játékban. Egy nagyon jól testreszabható UI-t terveznek a háttérben, amelyben például majd a sebzés értékek megjelenítésének méreteit és beállításait is állíthatjuk majd kedvünkre.
A harcrendszer backend újradolgozására azért volt szükség, mert a régi rendszer teljesítményproblémákat okozott, amikor a játékosok a világban mozogtak. Ezért elkezdték a harc háttérben futó rendszereinek átdolgozását, hogy a tervező csapat létrehozhassa az újabb skill-ekhez szükséges eszközöket. 

Ez a hiba az elmúlt hónapban bukkant fel az Alpha tesztek során. Az NPC-k halála esetén az AI-vezérlőjük megakadt (Az AI-vezérlő az NPC viselkedési fáját kezelő szerverfolyamat). Ahogy egyre több NPC halt meg, egyre jobban terhelte a szervert. Ezt vizsgálták az Alfa tesztek során, ahol a játékosok rubberbanding-ot, lagokat és szinkronizálási problémákat tapasztalhattak. Ennek a hibának a javítását célozták meg.

Jelenleg aktívan tesztelik az ostromot, mivel ez nagyszerű módja a harcok tesztelésének. Az ostrom módba beépítettek néhány Raid Boss-t is, így a teszt jellege PvP és PvE egyaránt. Az ostrom lehetővé tesz egyéb mechanikák tesztelését is, mint a Raid és különféle egyéb rendszerek, mint például az ostromfegyverek, a várkapuk, a teleportok, az ellenőrzési pontok, a buffok és még sok minden más.

Forrás: https://ashespost.com/6-25-21-livestream-transcript/

 

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments