Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.11.30.

Csendes időszak volt a november a játék szempontjából. Valószínűleg ez így is marad még egy darabig, mivel gőzerővel készülnek az első decemberi tesztre. A szokásos havi stream-ben sem bukkant fel semmi meglepő, cserébe legalább megmutattak néhány nagyon szép képet az elkészült növényzetről, ruhákról, páncélokról, lényekről. Ezen kívül két videót kaptunk, az egyik az orrszarvús, valamint az UT4 szerkeztőjéből, ahogy a napszak változtatja a fényeket és árnyékokat. 

Rövid összefoglaló:
 >> Az Alfa 0 szigetet lecserélik az Alfa 1 térképre
 >> Új terület és új növényzet (valószínűleg trópusi)
 >> Nagy karakter statisztikai átalakítások zajlanak a februári tesztre
 >> Továbbra is otthonról dolgoznak és 23 új ember került a csapatba
 >> A csapat a december 18.-ai tesztre készül

A Design Team frissítése:
A harc jobbá tételére nagy erőfeszítéseket tesznek, több kis csapat is dolgozik ezen, tudják, hogy ez a játék egyik legfontosabb része. Az új növényzetű területet, új lényekkel töltik fel. Körülbelül két hete elköltöztek az Alfa 0-szigetről a teljes Alfa 1 térképre. Mivel még nincsenek hajók, ezért a szigetek közötti átjárást NPC-k biztosítják, akik átteleportálják a játékosokat. Úszni is lehet, de így gyorsabb és praktikusabb. Az új terület mérete kb 10 km és nagyjából 30 perc kell hátason ahhoz, hogy eljussunk a határig. 

Az Alpha 1 zóna készen áll a tesztre. Az egyik Node (csomópont) fejlesztése hatással lehet a közeli kikötőre. Az Alfa 1 területén 9 csomópont található. Fontos megjegyezni, hogy a csomópont helyei megváltoznak, az első bétáig nem fogja senki sem látni az eredeti Node helyszíneket.

Környezeti csapat frissítései:
Nagyon sokat dolgoztak a játék fénykezelési rendszerén és a korábban használt fix fénykezelést átdolgozták a dinamikus fénykezelésre. Ez az új rendszer a játék minden aspektusát érinti, a környezettől a karaktermodellekig, a fegyverekig, az NPC-kig. Nem tudták megvalósítani a dinamikus fényeket az APOC-ban, mivel túl költséges volt, de most már készen állnak az átdolgozással.

Kérdezz-Felelek:
K: Mi a véleménye a csapatoknak a felszerelés hozzáféréséről?
V: A hagyományos Tier szintek felé haladunk. Mindannyian szeretjük a overgearing-et, mivel szórakoztató, ha jól csináljuk, de szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy jó e ez az út.

K: Elmondanád, hogy miért lehet egy skin-t egyszerre csak egy karakterre alkalmazni?
V: A megvásárolható kozmetikumok ötlete szintén a kizárólagossághoz kötődik. Mivel a játéknak nincs dobozos ára, csak előfizetéssel rendelkezünk, ezeknek a korlátozott lehetőségeknek a gyűjtők számára történő biztosítása azt jelenti, hogy nem nyújtunk valamit mindenhol. A kosztümökre nincsenek korlátozások.

K: A harci statisztikák csak bizonyos felszerelésekhez kötődnek? Mint az agility csak a bőrpáncélon?
V: Nem, minden statisztika minden felszerelésre vonatkozik. Testreszabhatóak a páncélok ahogy szeretnéd.

K: Hogyan működik a jelölés a PvP eseményeknél?
V: PvP, karaván rendszerek, ostromok, Node-ok csatáinál nincs PvP Flag jelölés. Különböző halálbüntetések. A rendszer a nyílt világban van. A korrupció általában visszatartó erőt jelent a Player Kill ellen, aminek kockázata és jutalma van.

K: Támogatni kívánja a játékosok által készített, egyedi zenéket a játékban?
V: Megbeszéltük, jelenleg nem. Talán később.

K: A nyílt világú raid során mi akadályozza meg a 40 játékosnál nagyobb csoportokat abban, hogy letaroljanak mindent?
V: A nyílt világban lesznek lehetőségek arra, hogy nagyobb csoportok próbálják megtisztítani a tartalmat, ezért nagy mennyiségű AoE-t, a bossok által nagyobb sebzést vezettek be. De végső soron ez a nyílt világú MMORPG egyik hátránya, mivel bizonyos mértékig méretezhetjük, további veszélyek aktiválhatóak, több lény jelenhet meg, de majd meglátjuk. Tesztelésre szorul az alfákban és a bétákban. Ha korlátozni akarjuk a számokat, akkor intance-oltá tesszük, de általában a növekvő környezeti veszélyek és az AoE-hatások felé hajlunk, ha a Boss körül sok a játékos.

K: Gondolod, hogy több Solo játékos lesz, mint csapatos?
V: A játék különböző típusú tartalommal rendelkezik a különböző játékstílusokhoz. Rengeteg szóló RPG van a világban, de mi egy MMORPG-t építünk, a játék hatalmas mennyiségű játékos köré készült, így gazdasági szempontból és még sok minden más miatt is kapcsolatba kell léni más játékosokkal. Node chat, és egyéb számos chat lehetőség biztosítja a kapcsolatok kialakítását. Lesznek solo tartalmak, de leginkább olyan csoportos tartalom várható, amely megköveteli a másokkal való együttműködést. Nem mindenkinek próbálunk játékot készíteni. Elfogadjuk, hogy nem olyan játékot készítünk, amelyet mindenki szeretne – És ez rendben van.

K: A Summoner által idézett lényeknek is lesz felszerelésük, vagy csak a Combat Pet-eknek?
V: Csak a Combat Pet-eknek. Az idézett lények és a Summoner Pet-jei nem.

K: Képesek lesznek-e a csapattagjaim közvetlenül az öszvérem táskájába letenni a tárgyakat?
V: Jó kérdés, még nincs válasz. Valószínűleg nem. Talán játékosok közötti trade közben.

Forrás: https://ashespost.com/11-30-20-livestream-transcript/

4 1 vote
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments