Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.10.30.

Túl vagyunk a havi összefoglalón. Különösen izgalmas dolgok nem történtek. A tömeg PvP-ről készült egy kisebb felvétel. Steven kiemelte, hogy a skill-ek „vizuális elemei” változni fognak. Ha eljutnak oda, majd szépen beállítják azokat, hogy valamit látni is lehessen a képernyőn. Szóval nem kell aggódni ezek miatt. A teszt azt a célt szolgálja, hogy a szerverek bírják e, ha egy helyen üti veri egymást egy csomó ember. A játék egy különösen nagy része erre épül, így nem csoda, hogy ezek már ilyen kezdeti szakaszban is tesztelés alatt állnak. 

Rövid összefoglaló:
 >> November 7.-én lesz a 24 órás stream
 >> Kisorsolták a Halloween verseny győzteseit
 >> Alfa 1 teszt időpontok, amiket már láttunk

Mérnök csapat frissítése:
A mérnöki csapat a játékosok által irányított karakterek (vissza)jelzéseire összpontosított, és alapvetően arra, hogyan működik a mozgás a játékban. Tegnap volt egy rövid teszt, a PI mintegy 80 játékosával, akik a mozgás iterációjára összpontosítottak. (Mivel a játék alapvetően PvP alapú, ezért nem árt, ha a tömeg PvP esetén nem csúszik szét a játék. Itt legalább már korán elkezdték a felmérést annak, mit képesek megvalósítani. Nem élesben, a megvásárolt termékkel játszva derül ki, hogy a játék PvP része játszhatatlan, lásd.: Conan, Aion, GW2, ESO, stb…- a szerk.) A skillek grafikája (erőssége, intenzitása) módosulni fog, Steven már kb. 50x elmondta ezt. Ezenkívül Steven színvak, lesz erre támogatás a játékban, a felhasználói felület testreszabásához.

Tervező csapat frissítése:
A PvP balanszon dolgoznak, amelyet csoportalapú tartalom alapján fognak kiegyensúlyozni. A 8 fő kaszt balanszolása a legfontosabb és a központi feladat, vagyis a 8 fő kaszt az alapvető és ezeknek lesznek a 2. kaszt kiválasztásával, a változatai. 64 teljesen különböző kaszt kibalanszolása lehetetlen feladat. Azt sem ígérik, hogy minden kaszt ugyanolyan erős lesz, de csapatmunkában, mindnek szerepe és helye lesz.

A Környezetéert felelős csapat frissítései:
Az Alpha 1-re áttérve módosították a csomópontrendszert. A mérnöki csapat létrehozott egy eszközt a tervező csapat számára a folyamat frissítésére, így látják a csomópontok mögöttes folyamatát. A rendszer segítségével változatosabb csomópontok készülhetnek.

 

Kérdezz-Felekek:

K: Az állampolgárok, vagy a polgármesterek képesek lesznek e nyomon követni az új polgárokat, a választásokat és egyebeket?
V: Igen, vannak választási hirdetmények. A polgárok listáján nyomon követhető a játékosok hovatartozása, a tulajdonukban lévő ingatlan típusa és még sok minden más. Lesz egy külön csomópont csevegési rész, és ott értesítést látható, ki csatlakozott a csomóponthoz.

K: A személyes üzletekben, standokon, aukciós házakban stb. kínált termékek veszélybe kerülnek-e a csomópontok ostromai során?
V: A stand másképp működik, mint a játékos üzletek. Ezekhez nincs szükség a játékos jelenlétére, csak bérlemény egy meghatározott időre. A játékosműhelyeknek tanúsítványra van szükségük ahhoz, hogy a karaktereddel együtt eladhass. Ebben az esetben az anyagok veszélyben vannak a csomópont ostromakor. Tehát a feldolgozott és a nyersanyagok veszélyben vannak.

K: Lesz-e lehetőség egy meghatározott időn belül a másodlagos kasztok megváltoztatására?
V: Még nem döntöttünk arról, hogyan hajtsuk végre. Lehet, hogy a küldetéssel kapcsolatos cooldown vagy más szakirányok, de még nem döntöttünk.

K: Képes lesz-e egy céh áthelyezni a céhbeli skill pontjait?
V: A kezdeti álláspontom az, hogy nem lehet újra kiosztani. Azonban változhat. Kicsit játékossá válna, ha beállíthatná a készségek elosztását a közvetlen helyzetnek megfelelően.

K: Hogyan fog kölcsönhatásba lépni a haj és a felszerelés az öltözékkel? Nyírás stb.
V: A sisaktól függ, ez dönti el az arc és a modell hajrészét.

K: Hogyan működnek a színezékek?
V: Ha festéket használsz, akkor a set releváns összetevőit kifesteted. A páncéloknak lesznek olyan részei, amelyek festhetők lesznek.

K: Hogyan fog működni a hitboxok, ha egyes fajok kicsik és nagyok?
V: Meg kell változtatnunk azt és beállítanunk. Valószínűleg egységes hitboxunk lesz, néhány egyéb hitbox tesztelés alatt van.

K: Ha DPS-orientáltabb karakter vagyok, a harci pet képes tankolni / gyógyítani? Vagy megegyeznek azok típusa a kasztommal?
V: Igen, van még egy tankod, vagy támogatód, vagy DPS harci peted. A harci petek különféle ritkaságokkal bírnak, nehezebben elérhetőek, de jobb képességeket és készségeket kínálnak.

Forrás: https://ashespost.com/10-30-20-livestream-transcript/

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments