Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.08.28.

Eltelt egy hónap és lepörgött a havi stream. Óriási meglepetésekkel nem szolgáltak, mivel a my.com-tól való elszakadást már előző héten elpukkantották, így a maradék levegőből csak egy szerényebb pukkanásra futotta. 🙂 Habár, a kérdezz-felelek részben van egy érdekesség, miszerint nem elképzelhetetlen az UE5-ös motorra váltás.  

Röviden:
 > A játék motorját átmozgatták 4.23-ról 4.25-re
 > A stúdió költözés halasztva, ebben az évben az Alfa 1-re koncentrálnak
 > My.com-tól, mint EU-s kiadó megszabadultak, saját kiadásban jön EU-ban is, mint az államokban, yeee (cikk erről)

Studio frissítés:
A meghirdetett 24 pozícióból 16-ot már betöltöttek, hálásak a közösségnek, hogy segítettek nekik terjeszteni az álláslehetőségeket. Az új stúdióba költözést 2021 elejére halaszották, mivel az Alfa 1 verzióra öszpontosítanak most. (A pozíciók extra helyek, folyamatosan emelkedik évek óta a játékon dolgozók száma; tavasz óta gyakorlatilag home office-ban fejlesztik a játékot és jól megy, nem csúsznak emiatt az időpontok, a stúdiós költözés valszeg náluk sem prioritás, főleg az érkező 2. hullám miatt – a szerk.)

Design Team frissítés: 
A fejlesztés alatt álló Hibrid harcrendszerről beszéltek most elég sokat. A készségfa 3 kategóriára oszlik: passzív, aktív és fegyver készségek. A Z gomb megnyomásával válthat a játékos az Action és a Tab mód között, amely választás lehető teszi, hogy éppen melyik harcmodorban szeretnénk játszani. Minden fegyvernek van egy előre mutató, kúp alakú ütési szöge, amely fegyvertől függően változhat, így például a szálfegyverek szélesebb ívűek, míg a tőrök kisebb szöggel rendelkeznek. Azonban a múltban már elmondták, hogy az action és a tab mód két eltérő rendszer, amelyek eltérő ritmussal/tempóval rendelkeznek. A rendszer a fejlesztés során folyamatosan változik. Ami a készségeket illeti, a cél nem az, hogy a játék telepakolja a képernyőt skillekkel és hotbar-ral, de ezzel együtt ez egy építkezésen alapuló játék is, így majd a játékos eldönti, hogyan tölti be a skill helyeket. Nincsenek kiegészítők, azonban a felhasználói felület testreszabható, átméretezhető, színezhető, stb. (A képeken látható UI elemek, mind placeholder, ideiglenesek – a szerk.)

A kastély, amelyet bemutattak kb 1/4-es méretű a majd később szereplő kastélyok méretéhez képest. A kastélyokat raid bossok foglalják uralják. Ha ezeket elfoglalják a guildek, minél tovább megtartják annál nagyobb előnyökben részesülnek.  A várak királyai és királynői különleges kapcsolatokat ápolhatnak a Node-okkal (Csomópontokkal), és kapcsolatba léphetnek a polgármesterekkel. A kastély birtoklásának gazdasági előnyei hatással lesz a szerverre/a világra.

Kérdezz-felekek:

K: Addon-okat lehet alkalmazni?
V: Nem.

K: Az ostrom közben csak a támadók/védők támadhatnak épületeket? Vagy bárki bejön és támadhat?
V: A jelenlegi kialakításban az ostrom ideje alatt bárki megtámadhatja a birtokokat és az épületeket. Lesz türelmi időszak és még sok más.

K: A táskádban tartott felszerelés veszít az állóképességéből, amikor meghalsz?
V: Nem.

K: A faj/vallás/archetípus befolyásolja-e valamilyen módon a kézműves mesterségeket?
V: Nem.

K: Tervben van az 50-es szint feletti fejlődés?
V: Nem. Egyensúlyozási problémákat okozna.

K: Steven Asmongolddal készített interjújában említette a repülési útvonalakat, ez a tudományos csomópontokra vonatkozik?
V: Nem, ez minden Nagyvárosra vonatkozik. A rendszer, amiről Asmonnal beszéltem, az az volt, hogy A Node-ról a C Node-ra lehet utazni, ha a játékosok felépítették hozzá a rendszert.

K: Megemlítetted, hogy a PvP-ben, ikonok alapján lehet azonosítani az osztályokat. A 64 osztály mindegyikének lesz ikonja?
V: Igen. Láthatod a buff ikonból a páncél szintjét és típusát.

K: Áttértek az Unreal Engine 5-re?
V: Az Unreal motor sok támogatást kap az Epic Games-től. Az UE5-tel kapcsolatban az Epic valóban szem előtt tartja azokat a különféle projekteket, amelyek érdekeltek lennének az áttérésben. Ha más játékokat nézünk meg, ahol hosszabb időre van szükség a kiadáshoz (sok évig), jelentős változásokon mennek keresztül, az Ashes lesz az egyik ilyen játék.

K: A béta teszt a teljes játékban lesz jelen?
V: Nem, nem kapod meg a teljes játékot a bétában. Például nem kell minden egyes kombinációval megvizsgálni, hogy egy rendszer működik-e. Tehát azt tervezzük, hogy letiltjunk néhány választást/változatosságot, és csak teszteljük a dolgokat, miközben ezzel nem árulnak el túl sokat.

K: Tarthatok macskát a házamban?
V: Ez nem tartozik a lehetőségek körébe, meglehetősen könnyen megvalósítható. 

K: A birtok felszerelései a játékos fajának megjelenését veszik át, vagy van választási lehetőség?
V: A terven alapul. A birtok a te tered, és úgy néz ki, ahogy akarod.

Forrás: https://ashespost.com/8-28-20-livestream-transcript/

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Rommel

Ígéretes.