Mit is láthattunk pénteken a streamben? A küldetés rendszer bemutatása volt az alap, de mellékesen bepillantást kaphattunk a Varázsló képességeibe, valamint láthattuk az időjárás változását, a dinamikus küldetést, a World event-et és Node fejlődést. Ezeken kívül is voltak még érdekes apróságok.
A szokásos stúdió témakör után Steven-ék közzétették azt az előre felvett videót, amelyben a küldetés rendszert szerették volna nekünk bemutatni.
A kérdések és válaszok szegmensben hangzott el a válasz arra a régóta mondogatott kritikára, hogy a játék fényezése sokszor túlszaturált, az árnyékos területek, teljesen sötétek, a világos részek meg túl világosak és ez nagyon sokat ront a játék grafikai megítélésén. Steven most elmondta, hogy egy egész csapat van most már erre ráállítva, akik a fényezés teljes újratervezésével és optimalizálással foglalkoznak.
Elhangzott az is, hogy az Alfa 2 hosszú ideig fog tartani, nem csak 1 hónapig, mint én gondoltam. Nephin-el beszéltünk erről pár hete és szerencsére neki lett igaza. 🙂
Kaptunk egy Alfa 2 gépigényt is, ami még változhat, de kiindulási alapnak jó lesz, a bővebben résznél megtalálod, ahogy pár részletet és pár fotót is.
Nephin-nek természetesen köszönjük a magyar kommentáros stream-et, az eredeti stream-et itt találjátok.
A cikkhez készült összes képet a Facebook oldalunkon találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket a Facebook csoportban, vagy Discord-on.
Küldetés rendszer bemutatása:
Steven egy Node kapujánál található Commission Board-nál állt, ahonnan ezeket a típusú küldetéseket lehetett felvenni. Természetesen nem csak a táblán lévő 8 küldetés a max, lehet több is ebben a kategóriában.
A küldetés felé haladva láthatjuk az új minimapot, amely elég jól néz ki és egy újabb dinamikus küldetést is (A Strange Minotaur). A küldetések célpontjai a térképen is jelölést kaptak.
A Minotaurusz küldetés végrehajtása közben a Varázsló kaszt képességeinek fejlődése is látványos lett. A pár hónappal ezelőtti bemutató verzióban még kicsit esetlennek tűntek az effeketek, de itt már érezhetően jobban nézett ki minden. Mondjuk még elfér a fejlődés, de az irány határozottan jó.
A minotaurusz ölés közben az időjárás is dinamikusan változott, naposból, árnyékos ködösbe, majd esőbe fordult, később újra napos lett.
A side küldetést elvégzése után, Steven-ék egy újabb csoportot kaptak egy kisebb boss-al, amely nagyobb loot lehetőségét ígérte számukra. Vicces volt, hogy az akció közben a vihar miatt villámok csapkodtak körülöttük, és akit eltalált az súlyos életerő veszteséget szenvedett, igen a AI mob-ok is. Steven-t ki is végezte az egyik villám, ami annyira nem is volt baj, mert láthattuk a felélesztés animációját, amelyet ebben a formában még nem láthattunk. Fantasztikusan nézett ki, talán ennyire jó animációt még sose láttam élesztésre.
Steven rohangált egy darabig össze-vissza, de idővel csak sikerült feljutni a hegy tetejére, ahol láthattuk, hogy a Node szintet lépett és egy új küldetés rendszer lehetősége bontakozott ki, amely a terület változásával is együtt járt.
Nem utolsó sorban a Carphan armor set/robes került bemutatásra:
A fontosabb dolgokat leírtam, kifotóztam. Ha valamit kifelejtettem volna, írjatok és pótlásra kerül.