Szinte a semmiből érkezett meg Steven Sharif levele…jó nem, kb 3 havonta kapjuk menetrendszerűen. 🙂 Igen, eltelt ismét 3 hónap és a vezérünk összefoglalta nekünk a történéseket. Aki folyamatosan követi a híreket, nem fog újdonsággal találkozni, aki viszont nem, azoknak röviden összefoglalom a cikkben. Az eredeti levelet itt találjátok meg.
- Gőzerővel készülnek a júniusi Alfa 1-es tesztekre, két hónapos csúszás az eredeti időpontokhoz képest, mivel stabilitási és működési gondokkal találkoztak, amelyek javításra kerültek.
- Természetesen az Alfa 1 se egy teljes értékű játékot fog mutatni, hanem egy folyamatban lévő játékot, hibákkal és optimalizátlansággal.
- Amennyire lehet igyekeznek átláthatóak lenni a fejlesztésekkel kapcsolatban.
Stúdió információk:
- Ma és június 15 között történik meg az új stúdióba költözés. A bútorok és végső kiépítés elkészült.
- A távmunkának is megvannak az előnyei, de az élő együttműködés egy extra szikrát biztosít, főleg egy ilyen bonyolult játéknál, mint az AOC.
- Idén is több új taggal bővült a fejlesztőcsapat és továbbra is keresik a tapasztalt tehetségeket. Idén még legalább 50%-kal szeretnék növelni a csapatot, 150 főig. Ebbe a 150 főbe nem tartoznak be a partnerek és vállalkozók.
- Ha megtörtént a eköltözés, utána agresszívabb kampányt hirdetnek a betöltésre váró pozíciókra. Biztosítanak pár pozíciót a fiatal tehetségeknek is.
Fejlesztői információk:
- 2021 első felében több belső zárt tesztet is végrehajtottak, aminek eredménye a februári stabilitási probléma feltárása volt. Ezt javították, amelyet április 19.-án egy ismételt tesztel fognak ellenőrizni. Májusban lesz még egy zárt kapus pár napos próba, és utána júniusban elvileg már NDA mentes Alfa 1-re lehet számítani.
- Természetesen előkerülhetnek még komoly hibák, problémák a tesztelések során, de a céljuk az, hogy egy viszonylag stabil build startoljon az Alfa 1-re.
- Az Unreal Engine motort napra készen tartják a mérnökeiknek hála, így 4.25.-ről 4.26-os verzióra váltottak.
- Sikeres stressz teszteken vannak túl, ahol több száz játékos és több ezer NPC volt egymás közelében. Finomhangolások és fejleszések várhatóak, az a cél, hogy a játék bírja azokat a terheléseket, amelyeknek meg kell felelnie: pvp, ostromok, csataterek, tengeri tartalmak.
- Tavaly óta dolgoznak azon, hogy a Kastély Ostrom mód bekerüljön az Alfa verzióba. Ezt sikerült megvalósítani, az Apocalypse kódjait sikeresen migrálták az Alfa 1-be és a tesztek megkezdődnek májusban. Természetesen ez a rendszer sem fogja teljes körűen reprezentálni az ostromok valós kivitelezését. A teljes rendszer talán az Alfa 2-ben, vagy később lesz látható.
Utolsó gondolatok:
- Több kérés is érkezett hozzájuk az Alfa 1 teszt lehetőségek újbóli megnyitásával kapcsolatban. Most örömmel jelentik be, hogy májusban újra be fogják vezetni a lehetőséget.
- Április végén várható ezzel kapcsolatban tájékoztatás.
- Felhívják a figyelmet arra, hogy a lehetőség nem játékélményt kínál, hanem valódi tesztet, feladatokkal és visszajelzésekkel.
- A stúdióba beköltözés után tartanak majd egy stúdió túrát, valamint újraindul a Fejlesztői Napló sorozat is.
- Köszönik a támogatást és a szeretetet amit kapnak a közösségtől és megtesznek minden tőlük telhetőt, hogy a lehető legjobb játékot készítsék el.
Sziasztok!
Láttam, hogy április végén lesz tájékoztatás róla, de amúgy mekkora esély van rá, hogy az ember bekerüljön egy alfa tesztre?
Üdv.
Helló. Ha van csomagod akkor 100%, ha nincs csomagod hozzá, akkor 0%. 30.-án este 20:00-kor lesz élő stream a fejlesztőkkel, több mint valószínű, hogy kiderül, mennyibe fog fájni az Alfa 1 csomag, vagy/és hogyan oldják meg a bekerülési lehetőséget.