Ashes of Creation – Alpha Two – Node ostrom 100vs100 teszt

Tegnap végre sikerült bekerülni a támadó csapatba. Ez az első verzió ebből a rendszerből és nincs fejlettebb állapotban, mint a Tengerészet. Vagyis az alapokat lefektették, de még messze az út vége. Bőven van még mit csiszolni rajta, mert jelenleg nem igazán lenne fer úgy bevezetni, hogy egy foglalás esetén bárkinek ebből valódi vesztesége származzon.
> A város körül 4 születőpont van, amelyek foglalhatóak, vagyis a védők is tudják ezeket semlegesíteni. A Node kapuit be kell törni, valamint a város ellenőrzőpontjait el kell foglalni. Időre megy az ostrom, tegnap azt hiszem 1 óra volt, vagy picivel több.


> Vesztettünk, a védők között volt pár top pvp zerg guild. Összeszedetten, okosan, fegyelmezetten játszottak, a támadók ehhez képest egy szedett-vedett csürhe volt.
> Alacsonyra levettem a grafikát, így 20-30 fps-el ment a játék, nekem játszható volt, éppen hogy, de voltak sokan akiknek jelentős problémáik voltak ezzel. Nekem meglepetés volt egyébként, hogy a jelenlegi build 200 játékost egy ekkora területen viszonylag lagmentesen produkált. Láttam már sokkal kevesebb emberrel elbukni ezen nagy és MEGJELENT MMORPG címeket. Pl: GW2, ESO, Conan, Rift, stb…
> Ha már vettetek részt zerg ostrom pvp-ben, akkor ez nem különbözött attól. A lényeg ugyanaz az. Az ostromfegyverek nekem nagyon hiányoznak, így élmény szempontjából. Szerintem azok majd sokat adnak az élményhez.
> Elég sok hiba kijött szerintem ezeket az eseményeken. Leginkább a TTK, vagyis az, hogy mennyi idő alatt lehet megölni egy karaktert. Ez jelenleg nagyon kevés, és így az élmény se jó. Pillanatok alatt elég mindenki, akár egy egész Raid is a hídon, ha pár skill-t alápakolnak a csapatnak, amit ráadásul nem is biztos hogy látsz. Ezzel mindenképp kezdeniük kell valamit, mert a pvp így értelmetlen hogy dual-ban is 30 mp alatt végeznek egymással a játékosok, vagy rövidebb ideig. Másik nagy a gond a kasztok skilljei és azok hasznossága az ostrom alatt. Szerintem itt is érdemes majd valamit kitalálni, mert érzek itt nagyon gyenge ostrom kasztokat és rendkívül erőseket is.

Nem szaporítom tovább a szót. Az első verzió itt van köztünk, de mint minden rendszer ez is kb 0.1-es verzió, ami hosszú hónapok alatt fogja kiforrni magát, vagy 1-2 év. Nagyon hiányzik a rombolhatóság, amit ígértek, valamint az ostromfegyverek. Várjuk szeretettel a további fejlődését az ostromoknak is.

Mivel ez már az éles Alfa 2 szerveren történt, így videó, stream elérhető, akit érdekel. Ha van kérdésed, írj és dobj egy lájkot, ha írjak ilyen élménybeszámolókat. Köszönöm!

5 1 vote
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments