Ashes of Creation – Alpha Two – A Gyűjtögető Rendszer fejlesztése

A fejlesztők tegnap kihoztak egy cikket arról, hogy a Gathering Rendszer hamarosan változni fog. Ugyanis ismét figyelembe vették a visszajelzéseket, mert a Discord csatornájukon rengeteg panasz érkezett a témában, egyébként teljesen jogosan. A prioritásokat módosították és a kisebb javítások helyett úgy döntöttek, hogy áprilisban 3 lépésben megkapja a rendszer a új frissítéseket; Alpha Two 0.8 (2025. április 10.), 0.9 (2025. április 24.) és 0.10 (2025. május 8.) build frissítéseiben. Lássuk hát ezeket:

Gathering (gyűjtögetés) változása:
 – A gyűjthető nyersanyagok ritkaság, mennyiség és elhelyezkedés szerint is jóval nagyobb változatosságot fog felmutatni, így az értékes nyersanyagok folyamatos felfedezést igényelnek.
 – A statikus spawn-helyek helyett a gyűjthető nyersanyagok dinamikusan újratermelődnek a nagyobb spawn-területeken belüli új helyeken, ami azt jelenti, hogy amikor egy gyűjthető nyersanyagot megszereznek, az nem tér vissza ugyanarra a helyre. A fejlesztők szerint izgalmasabb lesz ezek felfedezése, gyakorlatilag meg az erős guildek nem ülnek rá ezekre az alapanyagokra, teljesen leuralva a gyártást és kitermelést.

Surveying (földmérés) frissítések:
 – A földmérés alapvető eszköz lesz a rendszerben. Ez az eszköz használható arra, hogy a játékosok felfedezzék bizonyos gyűjthető nyersanyagok általános helyét, és értékesebb anagokat találjanak belőlük.
– A játékosok emellett információt szerezhetnek a nyersanyagok újratermelődéséről ezáltal versenyhelyzetet is teremtve. A rendszer eme része arra törekszik, hogy ösztönözze a játékosokat a folyamatos felfedezésre az eszközzel és idővel növelje a konfliktusokat a nagyon keresett területeken.

További Artisanship (kézműves) frissítések:
 – Mindezek tetejébe a Artisanship Service Multi-Tagging biztosítja, hogy a gyűjtögetnivalók logikus, magával ragadó helyszíneken jelenjenek meg, például a folyópartok közelében lévő Weeping Willow (szomorúfűzek), és az olyan ásványok, mint a Copper (réz), a barlangokban, miközben a véletlenszerűség és a felfedezés jutalma megmaradjon.
– A Gatherable Spawn Cluster-ek egy súlyozott rendszert használnak, hogy a gyűtögetésre szánt elemek, számukra megfelelő és életképes megjelölt helyeken jelenjenek meg. Ez azt jelenti, hogy a játékosok megismerhetik azokat a helyeket, ahol bizonyos alapanyagok nagyobb vagy kisebb eséllyel jelennek meg, de ez még mindig lehetővé teszi, hogy váratlanul is rábukkanjunk bármelyikre.
 – Hurrá végre!! A nyersanyagokat feldolgozó helyeken végre nem előre meghatározott fix számokkal (1-5-10-20-50-100) dolgozhatunk, hanem variálhatunk ezekkel.
 – A receptek lehetővé teszik majd a különböző ritkaságú gyűjtőeszközök keverését és összepárosítását is, hasonlóan a Craftinghoz.
 – A Gathering Tools felszerelhető tárgyakká, például táskákká és kézműves felszerelésekké alakíthatjuk át.
 – Azt is megváltoztatják, hogy a gyűjthető rare nyersanyagok hogyan befolyásolja a kézműves tárgyak statisztikáit, biztosítva, hogy ezen ersanyagok értékesebbekké váljanak. 

Forrás: https://ashesofcreation.com/news/the-gatherable-spawning-system-is-evolving

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments