Ismét előkerült néhány fontos kérdés, amire válaszokat adtak. Nyilván ezek a válaszok a mostani állapotnak felelnek meg, nincs még minden kőbe vésve. A tovább mögött megtaláljátok a kérdéseket és válaszokat.
Általános:
K: Várható, hogy a Stream-ben megismerünk új arcokat?
A: Igen, készen állunk rá, hogy bemutassunk néhány új arcot.
K: Van valami fejlemény a Support ticket-ek folyamatában és a várakozási idő tekintetében?
V: A közelmúltban megvalósult honlap migrálás miatt, beérkezett egy halom jegy, amelyen a csapat dolgozott. Köszönjük a türelmet, megoldottunk néhány kiemelkedően problémás fiók problémát. Emellett dolgozunk néhány CS fejlesztésen, hogy lefaragjunk a várakozási időkből.
K: A honlapra vissza fognak térni a fizikai árucikkek?
V: Jelenleg új fizikai árucikkeket dolgozunk ki a weboldal és a jövőbeli egyezményeink számára!!
K: Tervezitek e szerverek kiterjesztését más régiókra, mint például Dél-Amerika, Ázsia?
V: Igen, azt tervezzük, hogy lesznek szerverek más régiókban- legutolsó frissítés a témában itt található.
Ashes of Creation:
K: Lesznek dual-wield fegyverek? Például Rouge szeretnék lenni két tőrrel.
V: Igen, lesz lehetőség bizonyos fegyvereknél a dual-wield harcmodorra.
K: A névfoglalások szerver, vagy fiók alapúak?
V: A névfoglalások mind fiók, mind kiszolgáló alapúak lesznek. A fiókodnak lesz egy névfoglalási tokenje, amely jogosultságot ad arra, hogy egy adott kiszolgálón egy foglalási időt foglaljon le.
K: Hogy fog működni a széles kamera szög a harc közben – célzás közben azonnal ráközelít a célra, vagy más módon?
V: Különböző rendszereken dolgozunk, amelyek erre szolgálnak. A cél, hogy minél intuitívabb rendszer szülessen és a képességek közötti váltás egy természetes, taktikai folyamat legyen.
K: Lesz szerverek közötti váltás? És ha igen, mi történik a saját házunkkal, stb.?
V: Kezdetben nem lesz. Habár, később erre sor kerülhet majd, további információk a saját tulajdonok sorsáról, majd akkor ha közeledik a megjelenés..
K: Mikor tudjuk beállítani az NPC-k nevét (Leader of Men Csomag)?
V: Ahogy beindul az AOC Alpha, a Leader of Men csomaggal rendelkezők kapni fognak erről információt.
K: Milyen csapatméretek lehetnek véletlenszerűen összeálló játékosoknál, például dungenon-okra, PvP-re, Raid-re, stb.?
V: 8-as csapatok, de a csapat kiterjeszthető 40 főig a csapaton belül. Öt, nyolc fős csapat a maximum. A tartalmakhoz különböző nagyságú csapat szükséges, a tartalmakat illetően problémák is lehetnek a csapatok nagyságát illetően.
K: Hogyan lesz a karakter/faj méretének hitbox-a kibalanszolva a harcrendszerben?
V: Ez egy olyan dolog, ami jelenleg az Apocalypse által tesztelése alatt van. Különböző megoldásokat próbálunk, és ha megtaláltuk azt a rendszert, amivel elégedettek vagyunk, akkor tudni fogjuk.
K: Kapunk frissítést a főbb rendszerekről, például a Csomópontokról és Karaván rendszerről?
V: Jelenleg azon dolgozunk, hogy bemutassunk néhány olyan előrehaladást, amelyet az Alpha Zero óta végeztek a Csomópontrendszerek és más fontos rendszerek esetében. Hamarosan. ™ (De komolyan, hamarosan.)
K: A másodlagos osztályok tekintetében – csak a fő képességeknek lesznek vizuális változásai, vagy alapvetően megváltoztatják a képességek működésének módját?
V: Alapjában véve megváltoztatják a képességek működésének módját – alkalmazkodnak ahhoz, hogy az egyszeri képesség hogyan illeszkedett a másodlagos osztály identitásába.
K: A Castle Siege bemutatásakor láthattunk a kasztokról ikonokat – minden kaszt (beleértve a 64 variációt) rendelkezni fog saját ikonnal, szimbólummal?
V: Igen.
K: A corruption rendszer marad??
V: Igen.
K: Lesz még több király faji skin, mint a jég és tűz, vagy angyal és démon Kickstarter-es faji skinek, amikről lemaradhattunk?
V: Igen.
K: A fegyverek forgatása, a karakter által változtat majd az értékekein (szerk.: – TES játékokban található megoldás), vagy a hagyományos RPG vonalat követik majd?
V: A hagyományos vonalat követtük, de lesznek passzív képességek, amelyek által változhatnak.
K: Lesznek Druidák??
V: Lesz Druida jellegű kaszt/alkaszt kombináció..
K: A jelenlegi MMORPG térkép körülbelül 480 négyzetkilométer. Mennyi időbe fog kerülni megközelítőleg átszelni a térképet? Percek, órák, napok?
V: A birodalmakon belül órák.
K: Lehetséges-e a parti épületek kialakítása – mint a víz alatti gazdaságok, vagy akár a víz feletti házak?
V: A parton épülhet, de a vízre nem lehet építeni a játék indulásakor. Terveink szerint azonban növelni szeretnénk a lakhatás körét, és később érkezhet ezzel kapcsolatos kiegészítő.
K: Lesz a játékban valamiféle állat szelídítés?
V: Igen.
K: Lesz elérhető ranglétra? Milyen statisztikán láthatunk majd rajta?
V: A ranglisták mind az AoC, mind az Apocalypse számára elérhetők lesznek. Különböző adatokat fognak használni, de ugyanazok a funkciók. Látni fogjuk a szerver elsődleges szolgáltatásait, a nyersanyagok felfedezéseit, sebzéseket, a K/D arányokat, legendás tárgyak felfedezéseit, stb. A szerverek között le tudjuk bontani ezeket az adatokat.
K: Még mindig a 40 fős raid-eket célozzátok meg? Milyen más raid méretek állnak rendelkezésre? Vajon a loot táblák különböznek-e a csoport méretétől függően?
V: Még mindig ezzel a számokkal játszunk, de lesznek 40, 16 és 8 személy méretű tartalmak is. A dinamikus loot táblát teszteljük, de a tesztelési fázisok során többet fogunk majd erről is.
K: A gyártás az egyetlen módja a magas szintű felszerelés megszerzésének?
V: A gyártás és a World Boss-ok lesznek a fő módjai a magas szintű felszerelés megszerzésének. Van néhány kivétel ez alól, például a legendás tárgyak (szerver drop-ként, vagy felfedezés), de azt akarjuk, hogy a gyártás legyen az elsődleges.
K: Mi a fontosabb a csapat számára – a karakter fejlesztés élménye, vagy a maximális szintű/Endgame (tartalom szempontjából)?
V: Azt akarjuk, hogy a játék élő játék legyen, ami azt jelenti, hogy minden tartalomnak fontosnak kell lennie. Azt mondanám, hogy igyekszünk minél kisebb különbséget tenni a fejlődés és az endgame játékélmény között. Az egész út fontos számunkra, hogy a játék különböző szakaszaiban is jól érezzék magukat a játékosok.
K: Mi az a minimális céh méret, amely valóban érdemi hatást gyakorol a birodalomra?
V: Ez egy nehéz kérdés. Az egyének egyaránt nagy hatással lehetnek a birodalomra, céh támogatás nélkül, polgármesterek, kézművesek, gazdasági lehetőségek stb. formájában. A céheket a céhszintek között is kiegyensúlyozzuk, ahol a céheknek méret és hatékonyság között kell választaniuk. A kisebb céhek sok olyan passzív képességet felvehetnek, amit a nagyobb céhek nem.
K: Van valami tervetek a PvP zergelés ellen, ami a leghatékonyabb stratégiának számít?
V: Igen, az egyik ilyen fő dolog a gyors utazás teljes hiánya. Nem igazán lehet zergelni a játékban a tradicionális módon.
K: Mikor láthatjuk a hibrid harcrendszert?
V: Reméljük az Alpha 1-re elkészül.
K: Az Intrepid tervez még több egyedi fegyvert (mint a Potion Launcher), amit nem feltétlen inspirált a való világ?
V: A hangsúly a hagyományos fegyvereken van, de megpróbálunk nem ragaszkodni a valós dolgokhoz, lehetnek meglepetések.
K: Kapunk majd a jövőben egy listát a szakmákról?
V: Határozottan.
ASHES OF CREATION APOCALYPSE
K: Készíthetünk a saját YouTube csatornánkon AoC témájú anyagokat, vagy még mind Zárt Béta állapotban van?
V: A BR Ashes of Creation Apocalypse Open Béta állapotban van, bármi készíthető.
K: Más játékost ki tudunk lőni a katapulttal?
V: Ez király lenne, és beszélünk róla, de valószínűleg nem lehetséges.
K: Mennyire vagytok elégedettek az Apocalypse-ben megtalálható harcrendszerrel? Terveztek változtatásokat?
V: Nagyon elégedettek vagyunk, de vannak fejlesztések, ami tesztelés alatt vannak. További tesztelések és fejlesztések várhatóak.
K: Tervezitek e, hogy a játékosok az Apocalypse-ben csevegőablakot kapnak a hangcsevegés alternatívájaként?
V: Igen, tervezünk party chat box-ot.