Kérdések és Válaszok: 2019. Február 8.

Ismét előkerült néhány fontos kérdés, amire válaszokat adtak. Nyilván ezek a válaszok a mostani állapotnak felelnek meg, nincs még minden kőbe vésve. A tovább mögött megtaláljátok a kérdéseket és válaszokat.

Általános:

K: Várható, hogy a Stream-ben megismerünk új arcokat?

A: Igen, készen állunk rá, hogy bemutassunk néhány új arcot.

K: Van valami fejlemény a Support ticket-ek folyamatában és a várakozási idő tekintetében?

V: A közelmúltban megvalósult honlap migrálás miatt, beérkezett egy halom jegy, amelyen a csapat dolgozott. Köszönjük a türelmet, megoldottunk néhány kiemelkedően problémás fiók problémát. Emellett dolgozunk néhány CS fejlesztésen, hogy lefaragjunk a várakozási időkből.

K: A honlapra vissza fognak térni a fizikai árucikkek?

V: Jelenleg új fizikai árucikkeket dolgozunk ki a weboldal és a jövőbeli egyezményeink számára!!

K: Tervezitek e szerverek kiterjesztését más régiókra, mint például Dél-Amerika, Ázsia?

V: Igen, azt tervezzük, hogy lesznek szerverek más régiókban- legutolsó frissítés a témában itt található.

Ashes of Creation:

K: Lesznek dual-wield fegyverek? Például Rouge szeretnék lenni két tőrrel.

V: Igen, lesz lehetőség bizonyos fegyvereknél a dual-wield harcmodorra.

K: A névfoglalások szerver, vagy fiók alapúak?

V: A névfoglalások mind fiók, mind kiszolgáló alapúak lesznek. A fiókodnak lesz egy névfoglalási tokenje, amely jogosultságot ad arra, hogy egy adott kiszolgálón egy foglalási időt foglaljon le.

K: Hogy fog működni a széles kamera szög a harc közben – célzás közben azonnal ráközelít a célra, vagy más módon?

V: Különböző rendszereken dolgozunk, amelyek erre szolgálnak. A cél, hogy minél intuitívabb rendszer szülessen és a képességek közötti váltás egy természetes, taktikai folyamat legyen.

K: Lesz szerverek közötti váltás? És ha igen, mi történik a saját házunkkal, stb.?

V: Kezdetben nem lesz. Habár, később erre sor kerülhet majd, további információk a saját tulajdonok sorsáról, majd akkor ha közeledik a megjelenés..

K: Mikor tudjuk beállítani az NPC-k nevét (Leader of Men Csomag)?

V: Ahogy beindul az AOC Alpha, a Leader of Men csomaggal rendelkezők kapni fognak erről információt.

K: Milyen csapatméretek lehetnek véletlenszerűen összeálló játékosoknál, például dungenon-okra, PvP-re, Raid-re, stb.?

V: 8-as csapatok, de a csapat kiterjeszthető 40 főig a csapaton belül. Öt, nyolc fős csapat a maximum. A tartalmakhoz különböző nagyságú csapat szükséges, a tartalmakat illetően problémák is lehetnek a csapatok nagyságát illetően.

K: Hogyan lesz a karakter/faj méretének hitbox-a kibalanszolva a harcrendszerben?

V: Ez egy olyan dolog, ami jelenleg az Apocalypse által tesztelése alatt van. Különböző megoldásokat próbálunk, és ha megtaláltuk azt a rendszert, amivel elégedettek vagyunk, akkor tudni fogjuk.

K: Kapunk frissítést a főbb rendszerekről, például a Csomópontokról és Karaván rendszerről?

V: Jelenleg azon dolgozunk, hogy bemutassunk néhány olyan előrehaladást, amelyet az Alpha Zero óta végeztek a Csomópontrendszerek és más fontos rendszerek esetében. Hamarosan. ™ (De komolyan, hamarosan.)

K: A másodlagos osztályok tekintetében – csak a fő képességeknek lesznek vizuális változásai, vagy alapvetően megváltoztatják a képességek működésének módját?

V: Alapjában véve megváltoztatják a képességek működésének módját – alkalmazkodnak ahhoz, hogy az egyszeri képesség hogyan illeszkedett a másodlagos osztály identitásába.

K: A Castle Siege bemutatásakor láthattunk a kasztokról ikonokat – minden kaszt (beleértve a 64 variációt) rendelkezni fog saját ikonnal, szimbólummal?

V: Igen.

K: A corruption rendszer marad??

V: Igen.

K: Lesz még több király faji skin, mint a jég és tűz, vagy angyal és démon Kickstarter-es faji skinek, amikről lemaradhattunk?

V: Igen.

K: A fegyverek forgatása, a karakter által változtat majd az értékekein (szerk.: – TES játékokban található megoldás), vagy a hagyományos RPG vonalat követik majd?

V: A hagyományos vonalat követtük, de lesznek passzív képességek, amelyek által változhatnak.

K: Lesznek Druidák??

V: Lesz Druida jellegű kaszt/alkaszt kombináció..

K: A jelenlegi MMORPG térkép körülbelül 480 négyzetkilométer. Mennyi időbe fog kerülni megközelítőleg átszelni a térképet? Percek, órák, napok?

V: A birodalmakon belül órák.

K: Lehetséges-e a parti épületek kialakítása – mint a víz alatti gazdaságok, vagy akár a víz feletti házak?

V: A parton épülhet, de a vízre nem lehet építeni a játék indulásakor. Terveink szerint azonban növelni szeretnénk a lakhatás körét, és később érkezhet ezzel kapcsolatos kiegészítő.

K: Lesz a játékban valamiféle állat szelídítés?

V: Igen.

K: Lesz elérhető ranglétra? Milyen statisztikán láthatunk majd rajta?

V: A ranglisták mind az AoC, mind az Apocalypse számára elérhetők lesznek. Különböző adatokat fognak használni, de ugyanazok a funkciók. Látni fogjuk a szerver elsődleges szolgáltatásait, a nyersanyagok felfedezéseit, sebzéseket, a K/D arányokat, legendás tárgyak felfedezéseit, stb. A szerverek között le tudjuk bontani ezeket az adatokat.

K: Még mindig a 40 fős raid-eket célozzátok meg? Milyen más raid méretek állnak rendelkezésre? Vajon a loot táblák különböznek-e a csoport méretétől függően?

V: Még mindig ezzel a számokkal játszunk, de lesznek 40, 16 és 8 személy méretű tartalmak is.  A dinamikus loot táblát teszteljük, de a tesztelési fázisok során többet fogunk majd erről is.

K: A gyártás az egyetlen módja a magas szintű felszerelés megszerzésének?

V: A gyártás és a World Boss-ok lesznek a fő módjai a magas szintű felszerelés megszerzésének. Van néhány kivétel ez alól, például a legendás tárgyak (szerver drop-ként, vagy felfedezés), de azt akarjuk, hogy a gyártás legyen az elsődleges.

K: Mi a fontosabb a csapat számára – a karakter fejlesztés élménye, vagy a maximális szintű/Endgame (tartalom szempontjából)?

V: Azt akarjuk, hogy a játék élő játék legyen, ami azt jelenti, hogy minden tartalomnak fontosnak kell lennie. Azt mondanám, hogy igyekszünk minél kisebb különbséget tenni a fejlődés és az endgame játékélmény között. Az egész út fontos számunkra, hogy a játék különböző szakaszaiban is jól érezzék magukat a játékosok.

K: Mi az a minimális céh méret, amely valóban érdemi hatást gyakorol a birodalomra?

V: Ez egy nehéz kérdés. Az egyének egyaránt nagy hatással lehetnek a birodalomra, céh támogatás nélkül, polgármesterek, kézművesek, gazdasági lehetőségek stb. formájában. A céheket a céhszintek között is kiegyensúlyozzuk, ahol a céheknek méret és hatékonyság között kell választaniuk. A kisebb céhek sok olyan passzív képességet felvehetnek, amit a nagyobb céhek nem. 

K: Van valami tervetek a PvP zergelés ellen, ami a leghatékonyabb stratégiának számít?

V: Igen, az egyik ilyen fő dolog a gyors utazás teljes hiánya. Nem igazán lehet zergelni a játékban a tradicionális módon.

K: Mikor láthatjuk a hibrid harcrendszert?

V: Reméljük az Alpha 1-re elkészül.

K: Az Intrepid tervez még több egyedi fegyvert (mint a Potion Launcher), amit nem feltétlen inspirált a való világ?

V: A hangsúly a hagyományos fegyvereken van, de megpróbálunk nem ragaszkodni a valós dolgokhoz, lehetnek meglepetések.

K: Kapunk majd a jövőben egy listát a szakmákról?

V: Határozottan.

 

ASHES OF CREATION APOCALYPSE

 

K: Készíthetünk a saját YouTube csatornánkon AoC témájú anyagokat, vagy még mind Zárt Béta állapotban van?

V: A BR Ashes of Creation Apocalypse Open Béta állapotban van, bármi készíthető.

K: Más játékost ki tudunk lőni a katapulttal?

V: Ez király lenne, és beszélünk róla, de valószínűleg nem lehetséges.

K: Mennyire vagytok elégedettek az Apocalypse-ben megtalálható harcrendszerrel? Terveztek változtatásokat?

V: Nagyon elégedettek vagyunk, de vannak fejlesztések, ami tesztelés alatt vannak. További tesztelések és fejlesztések várhatóak.

K: Tervezitek e, hogy a játékosok az Apocalypse-ben csevegőablakot kapnak a hangcsevegés alternatívájaként?

V: Igen, tervezünk party chat box-ot.

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments