Ismerjük meg a Csomópontokat: Tudományos Csomópont

Minden Csomópont típus különbözik, ebben a cikkben elmondjuk, miben más a Tudományos Csomópont a többihez képest. Ha elfelejtetted átnézni a korábbi cikkünket ebben a sorozatban, javasoljuk, hogy olvasd el előtte az „Ismerjük meg a Csomópontokat: Fejlődés és Rombolás” című részt. Jogi nyilatkozatként szeretnénk megjegyezni, hogy játékunk még fejlesztés alatt áll, így minden tervezési döntés változhat a az Alfa és a Béta állapotok alatt. Ezt szem előtt tartva, ez a sorozat a Csomópontok jelenlegi állapotáról ad részletes információkat.

MIBEN KÜLÖNBÖZIK A TUDOMÁNYOS CSOMÓPONT A TÖBBITŐL?

Egy nagy Verran filozófus mondta egyszer: „Az istenek megismeréséhez először magunkat kell megismerni. A tudomány a mi tükrünk. ”Verrán, az esszencia világ szövetén keresztül áramlik. Minden helyszín különböző módon fókuszálja azt, kapcsolatot teremt, amely számos variációt eredményez. Ezeken a pontokon alakult ki a Tudományos Csomópont típus is. Azok, akik tudást keresik, a technológiai haladást, és meg akarják érteni, a világ miért olyan, amilyen, azok megtalálják számításukat ezeken a csomópontokon. Itt találkozhatsz a kézművesek, gyűjtögetők olyan csoportjaival, akik a tudás legmagasabb szintjét keresik.

A Tudományos Csomópont kezdeti szintjén is megtalálják a játékosok azokat az expedícióra készülő tudósokat, akik segítséget kérnek az alkímiai, vagy természeti reagensek megtalálásában. Ha úgy döntesz, hogy segítesz nekik, akkor a csomópontot fejlődésén kívül,  az expedícióhoz is hozzájárulsz.

A szakmák és gyártás szakosodás számos NPC kereskedőn keresztül és a tudományos csomóponttípuson belüli kiegészítő küldetéseken keresztül történik. A rendszer számos képességét lehet megnyitni. 

EGYEDI ÉPÜLETEK

Minden csomópont típushoz tartozik egy olyan egyedi épület, amely a csomópont 3. szintjén, a Falu szinten aktiválható. Ebben a típusban ez az egyedi épület, a tudás és a tanulás épülete. Sok küldetés és szakma kapcsolódik a Tudományos Csomóponthoz, és a 3. szinttől elérhetőek épületek tervrajzai, valamint gyűjtögetéshez és feldolgozáshoz szükséges eszközökhöz és reagensek. Az alábbiakban felvázolt rendszeren kívül lesz más érdekesség is, amelyek a Tudományos Csomóponthoz kapcsolódnak, ezek a csomópontok fejlődésével aktiválódnak.  (Megjegyzés: Bizonyos alkalmazásokat csak a tudományos csomópontok polgárai használhatnak, amelyeket az alfa és a béta tesztek során bemutatásra kerülnek.)

A KÖNYVTÁR – 3. SZINT (FALU)

Falu szinten, a Tudományos Csomópont egyedi épülete a Könyvtár, amely rögzíti a szerver történetét. A játékosok használhatják a könyvtárat az információkhoz való hozzáféréshez, beleértve (de nem kizárólag) az alábbiakat:

  • A narratív események története és mikor történt
  • Az összegyűjthető erőforrások elhelyezkedése és utolsó ismert mennyisége
  • Új dungeon-ok vagy POI-k (érdekes pontok) helyszínei és lakói
  • Rúna kövek páncélokhoz
  • Általános páncél- és fegyver receptek (25. és alatti szinten)

A FŐISKOLA – 4. SZINT (KÖZSÉG)

A község szinten a Tudományos Csomópont egyedi épülete a Főiskola lesz. A könyvtár által kínált korábbi képességeken túl, a főiskola több szolgáltatással is kiegészül, beleértve (de nem korlátozva) a következőket:

  • A nem legendás tárgyak összetevőinek azonosítása
  • TIER 1. építési tervrajzok
  • Egyedi és ritka dropp-okról információk a környező területen
  • Páncélok enchantolásához (inkább nem fordítottam le, hogy érthetőbb legyen) koncentrált esszenciák
  • Rúna kövek fegyverekhez
  • Általános páncél- és fegyver receptek (35. és alatti szinten)
  • Általános Glyph-tek ékszer Enchant tekercsekhez

AZ EGYETEM – 5. SZINT (VÁROS)

A Városban, a Tudományos Csomópont egyedi épülete az Egyetem lesz. A könyvtár és a kollégium által kínált korábbi képességek mellett az egyetem még több szolgáltatást nyújt, beleértve (de nem korlátozottan) a következőket:

  • A legendás tárgyak összetevőinek azonosítása
  • TIER 2. építési tervrajzok
  • Fegyverek enchantolásához koncentrált esszenciák
  • Rúna kövek ékszerekhez
  • Általános páncél- és fegyver receptek (45. és alatti szinten)
  • Birtok bónusz tanúsítványok az épületek számára
  • Általános Glyph-tek fegyver és páncél Enchant tekercsekhez
  • Kézműves Mester szakma képesítések

AZ AKADÉMIA – 6. SZINT (VILÁGVÁROS)

Ezen a szinten a Tudományos Csomópont egyedi épülete Akadémiává válik. Az Akadémia a Könyvtár, a Főiskola és az Egyetem korábbi képességei mellett jelentős mennyiségű új szolgáltatást is hozzáad, beleértve (de nem korlátozottan) a következőket:

  • A legendás tárgyak javításhoz szükséges alkatrészek
  • TIER 3. építési tervrajzok
  • Ékszerek enchantolásához koncentrált esszenciák
  • Általános páncél- és fegyver receptek (50. és alatti szinten)
  • Legendás Glyph-tek fegyver és páncél Enchant tekercsekhez
  • Mester Szakma képesítések
  • Vallási és legendás kézműves padok
  • Legendás Birtok séma tanúsítványok

Az Egyedi épület központi szerepet játszik a civilizáció fejlődésében egy szerver számára. A fenti példák egy kis betekintést nyújtanak a Tudományos Csomópont egyedi épületeinek előnyeibe – nem akarjuk felfedni az összes titkunkat, a világ felfedezését inkább a játékosokra hagyjuk.

SZUPERERŐ

Minden csomópont-típusnak van egy szuperereje. Ezek a képességek feloldódnak, amikor a csomópont eléri a 6. szintet (Világváros). Ezek célja a játék dinamikájának jelentős megváltoztatása.

A Világváros szintet elérő Tudományos Csomópontok feloldják a „Teleportáció” szupererőt. A város polgárai képesek teleportálni azok között a csomópontok között, amelyek a világváros hűbéresei közé tartoznak és nem állnak háborúban. A hűbéres pontok állampolgárai teleportálhatnak a szülő pontba és vissza is. Ha több tudományos világváros van, akkor gyorsabban utazhatnak az említett pontok között. Ha a két Tudományos Csomópont háborúban áll, akkor a léghajók leállnak.

Ez lehetővé teszi a Tudományos Világvárosok polgárai és hűbéresei számára, hogy gyorsabb legyen a tevékenységük, mint más polgároknál, mivel a gyors utazás korlátozott a  világában. Könnyebben tudnak kereskedni, információkat cserélni, és gyorsabban tudnak eljutni a világ bármely pontjára, hogy előkészítsék az alapanyagokat, a receptek elkészítéséhez, valamint korlátozott idejű eseményeken való részvételhez.

 

A Verra világának minden csomópont típusa sajátos előnyökkel rendelkezik, és Nektek játékosnak kell eldöntenetek, hogy melyik fejlődjön várossá, és melyik ne. Ezek a városok új történeteket, szolgáltatásokat, elemeket és küldetéseket nyitnak meg, és a körülötted lévő világ folyamatosan változik a játékosok tevékenységei által.

A következő cikkben a Gazdasági Csomópont típust fogjuk felfedezni. Kövessétek őket és az oldalt is. Ha szeretnél csatlakozni a közösséghez, vagy kérdésed van, megtalálsz minket a Discord csatornánkon. Köszönöm a figyelmet.

 

0 0 votes
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments