Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2022.02.25.

Sajnos nem sikerült élőben részt vennem a tegnapi stream-en, de azért megpróbálom összefoglalni mit kaptunk februárra. A karakterkészítőt nem fogják bemutatni, mert sokan azt gondolnák, hogy ez a végleges.  Nem baj, azért így is kaptunk szép dolgokat. 

Stúdió:
12 új alkalmazottat vettek fel az elmúlt két hónapban. Jól haladnak az Alpha 2 készítésével, változások történtek a design-ban és a harcrendszerben is, amelyből láthatunk részleteket a jövő hónapok bemutatóiban. 

Gyártás (Production):
Új ember mutatkozott be a streamben, Bryan Langford executive producer, aki már 3 éve dolgozik az Intrepid-nél. Előtte volt a Blizzard-nál és az NCsoft-nál is. A Diablo videókon is dolgozott és ott tanulta el a production alapjait.
Mit csinálnak a produkciós szakemberek? Legfontosabb feladatuk, hogy támogassák a fejlesztőcsapatot különböző módokon. Megoldják a hibákat, amik felmerülnek, határidők betartása, optimalizálják a munkafolyamatokat.

Animal Husbandry rendszer:
Elég valósághűre tervezik. Az egyik legfontosabb eleme a rendszernek a Taming, vagyis a szelídítés, amely képesség megmutatja, merre található a lény, befogható és szelídíthető. A megszelídített lény a rendszerrel tanítható. A lények rendelkeznek genetikával, amelyek meghatározzák tulajdonságaikat, képességeiket, valamint ezek egy része fejleszthető lesz, így tulajdonképpen nem nagyon lesz két ugyanolyan hátas a játékban. Ezen kívül az állatok szaporíthatóak is lesznek, így még jobb alap tulajdonságokat lehet majd kihozni a lényeinkből. Ha például szeretnénk egy csodálatos képességekkel rendelkező lovat, akkor bizony négy különböző ló típust is fel kell kutatnunk és vegyíteni a genetikájukat. Azt se felejtsük el, hogy a lényeket kölyökkoruktól nevelni kell és nem mindegy, hogy hátasnak, pet-nek, vagy haszonállatnak neveljük. Komplex, összetett rendszer készül.

Riverlands terület:
Az Alea faj (emberek) ősi területe, a Kaelar faj otthona.

Py’Rai faj (elf) terület:
Korai artwork-ök, tesztelés alatt fog kiderülni, hogy ezek a Node-ok (Csomópontok) működőképesek e a játékban.

Ren’Kai (ork):
Látható, hogy ez a faj is eléggé kötődik a természethez. A képeken a településük láthat a lápon.

Érdemes egyébként visszajelzéseket küldeni a fejlesztőknek, mint látható, amelyik elképzelésükre sok a kritika, ott nem félnek változtatni.

Py’Rai faj (elf):
Átdolgozták az eredeti elképzelést, mert így jobban illeszkednek a Verra világába és jobban elkülöníthetőek a többi fajtól. Az agancsokat nem lehet majd elrejteni, de a karakteralkotás során lehet majd színezni, a méretet állítani, sőt még virágok is nőhetnek rajtuk és reagálhatnak az időjárásra, ahogy azt a múltban a teknősön már bemutatták. 

Kaelar faj (ember):
Ők is kaptak egy kis frissítést. Bemutatták a hölgy verziót is és most már a szemek kinézete sem ilyesztő, mint a régebbi verzióban.

Ren’Kai (ork):
Itt is történt némi módosítás:

Ebben a felvonásban bemutattak pár elkészült skin-t, és hátast.

The Majesty (kosztum skin):

The Bearded Balemane (mount):

Ennyi mára. Remélem mindenki talált érdekes információkat a cikkben. Szép hétvégén mindenkinek!

A cikkhez készült összes képet a honlap galériájában találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket Facebook csoportban vagy Discord-on.

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments