Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2021.03.26.

Lepergett tegnap a havi összefoglaló. Láthattunk egy részletet arról, hogyan néz ki egy Corruption (romlottság, romlás) terület, valamint milyen az, amikor Steven 1000 mackót lerak a területre. Tulajdonképpen “élőben” demonstrálták azt, hogy nem esik szét a szerver akkor sem, ha egy szűk területen rengeteg identitás jelenik meg és csinál valamit. Szép az is, hogy Steven-nél 4K-ban ment a felvétel és a kliens is kibírta egy fps droppal, nem zuhant szét a játék. Ezen kívül láthattuk a kezdő területet, a kalózok kikötőjét (work in progress ez is, mint a corruption), új páncélokat (a Steppenwolf armor nagyon badass), Verra területeiről képeket, és egy jó nagy boss-t, szóval volt minden és a Bővebben mögött megtalálod a részleteket.

A cikkhez készült összes képet a honlap galériájában találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket Facebook csoportban vagy Discordon, vagy írj emailt: [email protected]   

Rövid összefoglaló:

 > A játék motor frissült a 4.26-os verzióra.
 > Készülnek az újabb pozíciók megnyitására és feltöltésére.
 > Az Alfa 1-ben lesz egy igazi 40 főt igénylő Raid Boss-t, amelyet szerintük nem fognak tudni a játékosok megölni.
 > Az Alfa 1-ben 7-8 Dungeon lesz elérhető.

 

Stúdió frissítés:
Lehet, hogy hamarabb be tudnak költözni az új San Diego-i stúdióba. A spot tesztek miatt próbálják előrébb hozni a költözés dátumát. Az Unreal motor 4.26-os verziójára frissítettek. Az NDA és a tesztek dátumainak csúsztatására megvolt az ok. Szerencsére a hibát a tesztelők segítségével megtalálták és javították. A fejlesztés folyamán váratlan problémák kerülhetnek elő, de inkább előbb, mint utóbb. Céljuk a 250vs250 PvP akadásmentes biztosítása, így rengeteg rendszernek kell stabilan működnie, hogy ne legyenek problémák. Már az Alfa 1-es térképen elérhető lesz 7-8 Dungeon és egy nagy40 főt igénylő Raid Boss.

A Design Team frissítése:
Az új hibrid harcrendszer egy nagy lökést jelent a csapat számára. Egy vadonatúj eszközt használnak erre a munkára.  Miután végeztek, a harcnak sokkal jobban kell lennie. Ezek után kapni fogunk egy csomó további dolgot, furcsa dolgokat, klassz dolgokat és egyebeket, amelyeket ki kell próbálni, hogy lássák, mi illik a játékba. De lépésről lépésre fognak haladni. Tehát minden lépés apránként fog bekövetkezni, majd jön a tesztelési szakasz, aminél várják a visszajelzéseket és ezek alapján haladnak tovább fejlesztésekkel.
Az Alfa 1-ben a gazdasági rész alapjai vannak lefeketetve, a teljes rendszer valószínűleg csak az Alfa 2-ben, vagy a Béta verziókban fog megjelenni. A rendszer kialakítása nagyon sok munkát igényel. 

Kérdezz-felelek:
K: Hogyan tervezitek kiegyensúlyozni a kamera mozgást a Tab és Action verziók között?
V: A válasz erre az akció és az egér közötti egyszerű oda-vissza váltás. Az akció kamera meghatározása az, hogy a mozgást az egérhez kell kötni. Ki kell majd egyensúlyozni a dolgokat. Valószínűleg hozzáadnak egy gyorsbillentyűt is, amellyel lenyomva tartva hátra lehet nézni, amíg el nem engeded a gombot. De a cél az, hogy az emberek képesek legyenek úgy játszani, ahogyan szeretnének.

K: Mi történik a lakásom raktárában lévő holmikkal, ha a polgármester úgy dönt, hogy megsemmisíti a lakásokat?
V: Ezeket postán visszaküldjük. Haragudnia kellene ezért a polgármesterére.

K: Mennyivel erősebbek a legendás felszerelések a több endgame felszerelésnél?
V: Tesztelés alatt lesznek ezek a kérdések. De mivel PvP játékról van szó, a különbség nem lesz kiemelkedő, előnyt fog jelenteni, de nem mindenekfeletti előnyt. Nagyjából 6-12% -kal növekednek az alap stat érték (De ezt tesztelni kell). Ezek a legendás páncélok nem csak értékek, hanem érezni kell majd, hogy mások valamiért, mint a többi páncél.

K: Nem fogom tudni megszelídíteni a vadonban lévő szörnyet, amelynek megjelenése megegyezik a kozmetikai hátasokkal/háziállatokkal?
V: A vadonban sokféle élőlény lesz, egyesek szelídíthetők. De meg kell érteni, hogy a rendszer a fejlődésen alapul, amelybe a játékosoknak időt kell fektetni. (Ez a válasz a piaci kozmetikumokra adott válasz, nem pedig a játékon belüli kozmetikumokra vagy a hátasokra/háziállatokra.)

K: Amikor a Node-ok a 3. szakaszba lépnek, és elindul a 21 napos ostromidőszak blokkolás, mi történik, ha közben a Node szintet lép?
V: Amikor a Node-ok szintet lépnek, 21 napos védelmet kapnak, igen, ha ismét fejlődik, a védelem továbbra is érvényes lesz, mivel a védelem visszaáll. A 3. és a 4. szakasz között eltelt idő azonban hosszabb ideig tart, mint az a rövid időtartam, amíg a Node szintet lép. Emellett számos rendszer és mechanika lesz online, amikor egy Node szintet lép, ezért erőforrásokat kell elkülöníteni a különböző támadó és védekező mechanikákhoz.

K: Lesznek olyan felszerelések a kézművesek számára, amelyek növelik az gyűjtögetési/kézműves képességeket?
V: Igen.

K: Lesz pénzügyi felső korlát, vagy gyűjthetünk annyit, amennyit csak akarunk?
V: Nincs korlát.

K: Ha meghalok egy mob miatt, vagy leesem valahonnan, akkor azonnal kifoszthatnak, vagy van egy időablakom a holmim visszaszerzésére?
V: Csak van esély felszerelési tárgyak eldobására, ha corrupt (romlott) voltál, ha nem. akkor csak az összegyűjtött gyűjthető tárgyakat lehet felszedni, de igen, a holttestet azonnal kifosztja más játékos.

K: Terveztek hátba támadásokat extra sebzésekkel? Mint a Rouge-nál?
V: Egyes képességek rendelkeznek ilyen bónuszokkal, főleg a Rouge képességek. De ehhez némi tesztelésre van szükség. Látni fogjátok a frontális és flank támadások bónuszait is.

K: Lesz-e korlát vagy soft cap a statisztikákhoz? Vagy üthetek 100% -ot kritikus találatatot vagy blokkolhatok?
V: Még nem döntöttek erről, hard cap biztos nem lesz.

K: Az NPC által adott összes küldetés statikus marad, amíg a Node ugyanazon a szinten marad, vagy vannak olyan körülmények, amelyek megváltoztathatják a küldetést?
V: Attól függ. Ha egy adott Node egy adott szakaszban marad, de a szomszédos Node szintet lép és a küldetés kölcsönhatásba lép vele, a dolgok változhatnak. Lehet, hogy bizonyos World Boss-ok megölése befolyásol néhány küldetést, de a legtöbb a Node fejlődéséhez kapcsolódik, míg más küldetések más rendszerekhez, vagy mechanikához kötődnek.

K: Rendelkezésre állnak-e részletes aukciós adatok, például mennyiség, ártörténet stb.
V: Néhány adat rendelkezésre áll. Valószínűleg a gazdasági Node-okon keresztül válik elérhetővé, de ehhez mindenképpen szükség van néhány Node-ban fejlesztésre és/vagy szolgáltató épületre. A polgármesterének meg kell építenie ezeket az épületeket.

K: Képes leszek emelni a felszerelésem szintjét? Például felfejleszthetem a 45-ös szintű tárgyamat 50-es szintre?
V: Nem. Van egy lebontási rendszer. De nincs olyan rendszer, ahol valami alacsonyabb szintű tárgyat magasabbra tudnál növelni. Fejlesztheted tárgyaidat és hozzáadhatsz varázslatokat, de nem tudod magasabb szintre emelni. Át is transzmogálhatod.

K: A katonai Node-bajnokság győztese automatikusan polgármester lesz? Vagy választhatok magam helyett mást polgármesternek?
V: A katonai Node nem politikai Node, hanem nyers erő stílusú, vagyis a bajnok nem választhat mást. Aki a legerősebb, az a polgi.

K: Az isteni Node-ok vezetését meghatározó küldetések szóló-orientáltak vagy csoportosak lesznek?
V: Egyedi/egyéni küldetések. Bizonyos külső segítségre lehet támaszkodni néhány küldetés során (például a barátok segítenek az öléses küldetésekben). Általában az isteni Node-küldési lánc egyéni alapú lesz, mivel a személyes hozzájárulásodra összpontosít.

Forrás: https://ashespost.com/3-26-21-livestream-transcript/

5 1 vote
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments