Apocalypse – Steam és teszt információk

Ismét megnyílik a lehetőség az Ashes of Creation – Apocalypse (egyelőre Battle Royal módban) tesztelésére, amely már egy újabb verzió és a fejlesztőknek segítségre van szükségük, hogy lássák, jó irányba haladnak! Augusztus 20.-án kedden este 20:00-tól nyitják meg a teszt szervereket. Solo és a Squad játékmódok lesznek elérhetőek észak-amerikai (keleti), európai (közép) és ázsiai (szingapúri) szervereiken.
Ez a teszt minden regisztrált felhasználó számára nyitva áll, aki itt regisztrál egy fiókot a honlapjukon, ha még nem rendelkezik ilyennel. A legújabb frissítés már augusztus 19.-én 14:00-tól tölthető.

Ezen kívül örömteli hír, hogy az Apocalyse felkerült a steamre is, amely szintén augusztus 19.-én 14:00-tól lesz elérhető. A hivatalos honlapjukon regisztrált fiókkal kell rendelkezned. 

A tesztelés során található hibákat itt lehet lejelenteni, illetve hibákról olvasni, valamint itt gyűjtik azokat a hibákat, amiről tudnak.

Nagyon fontosak a visszajelzések, mivel az elmúlt teszt óta sok új és frissített funkcióval, kulcsfontosságú területtel egészítették ki a játékot és szeretnének visszajelzést kapni – például harci és fegyver-egyensúly, felhasználói felület és játékos tapasztalat, valamint a játék teljesítménye területeken.

A leadott visszajelzések és bejelentett hibák, amelyeket az Ashes of Creation – Apocalypse játéktesztek alatt fogalmazódnak meg, elősegítik a közelebb jutást az Alfa 1 tesztelési szakaszához, az MMORPG verzióhoz. A felső kameranézet integrálása a hibrid harcrendszerbe, a háttér-folyamatok, integrációk, szerver terhelések és minden egyéb információ elősegíti a játék fejlődését. A három alapvető elem – a karakter, a vezérlés és a kamera – elsajátításán dolgoznak, mindaz, amit az Apocalypse játékosok interakcióiból tanulnak, a folyamat részévé válik, és lehetővé teszi, hogy a MMORPG-t a valós, élő adatok alapján finomítsák és csiszolják. Továbbá, ez a teszt lehetőséget ad a fejlesztőknek a kulcsfontosságú MMORPG rendszerek tesztelésére és validálására, új játékmódok formájában (mint például a Castle Siege és a Horde Mode), így finomhangolhatják a rendszereiket az adatokkal, amelyeket mind a belső minőségbiztosítási csapattal, mind a közösség segítségével gyűjtenek. Valamint finomhangolhatják a szervereket és a klienseket a harcok segítségével, így az MMORPG-ben később már optimalizáltabban vehettek részt a nagy csatákban. (Szerző megjegyzése: Legalább ők ezzel kezdik, nem úgy mint a többi nagy mmorpg-s cég, ahol 20-30 ezer forint kifizetése után derül ki, hogy a játék pvp része az, ami játszhatatlan, lagos, és kvázi javíthatatlan. Conan, Aion, Warhammer, GW2, ESO, stb…)

A hivatalos cikk itt található.

0 0 votes
Article Rating
Címke , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments