Margaret az új kommunikációs vezető máris munkába lendült. A közösség által feltett kérdéseket Steven-nel átmazsolázták és ebből láthattok most itt egy párat. Jó olvasgatás mindenkinek. /Az esetleges hibákért elnézést, nagyon sok szöveg volt, szóljatok, ha gáz valahol./
Kérdés: Lesz fizetési terv a Kickstarter-es csomag frissítésekhez?
Válasz: Jelenleg nem tervezik, a vásárlások a hivatalos oldalon található csomagok közül megoldható.
Kérdés: Lesz névfoglalás?
Válasz: A névfoglalásra lesz lehetőség, amint egy állandó szerver kiépül. Ez valószínűleg az Alpha 2 környékén várható és elérhető lesz az account oldalon.
Kérdés: Hogyan lehet nevet lefoglalni?
Válasz: Lehetőséget biztosít a Voyager Plus csomag, amely a boltban megtalálható, valamint az Intrepid, a Kickstarter és a Summer csomaggal rendelkezők számára is elérhető.
Kérdés: Meg tudjuk változtatni a felhasználónevünket és jelszavunkat?
Válasz: A felhasználónév váltás nem lesz elérhető, kivéve néhány speciális kérést a CS-csapat felé, de lehetőség lesz a Megjelenő nevek változtatására.
A jelszóváltási beállítások már rendelkezésre állnak, ha már átálltál a jelenlegi webhelyünkre a korábbi verzióból. Ha bejelentkeztél az új weboldalra, akkor a fiók már áttelepítetté vált. Ne feledd, hogy a jelszó helyreállítási funkciója még mindig működik, ha elfelejtetted jelszavad. Miután befejeztük ezt a funkciót, frissítés várható.
Kérdés: Mikor fognak elindulni a fórumok?
Válasz: Jelenleg dolgozunk a fórumon és az új weboldalon. Nincs megjelenési dátum, mikor ez elérhető lesz, de reméljük, hogy az elkövetkező néhány héten belül. Ez kiemelt fontosságú számunkra, és elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Kérdés: Mi a gond a honlappal?
Válasz: Még mindig számos, a honlapot érintő aktuális problémán dolgozunk. Jelentős erőfeszítéseket tettünk, reméljük, hogy a hónap végére minden gondot megoldunk.
Kérdés: Mikor lesz több információ ezekről a tartalmakról – 3. csomópont, kasztok, kézműves kasztok, stb.?
Válasz: Csapatunk azon dolgozik, hogy összeállítson egy tartalom útitervet, amely sokféle médiumot – cikkeket, videókat és élőanyagokat – nyújt a közösség felé. Ahogy közelebb kerülünk az Alpha 1-hez, sokkal többet fogtok látni az ilyen típusú tartalommakkal kapcsolatosan.
Kérdés: Lehetne Kérdések és Válaszok blokk az élő Stream-ben?
Válasz: Szűrve, de eddig is volt hasonló a stream-ek alatt. Beszélünk a tartalomkészítőinkkel és a Phoenix Initiative támogatóinkkal is, hogy lehetővé tegyék számukra, hogy előzetesen nyújtsanak be néhány kérdést.
Kérdés: Úgy érezzük. hogy a CS jegyekre túl lassan válaszolnak. Megpróbálják megoldani ezt? Emellett az Account jegyek állnak?
Válasz: Nem állnak, további személyzetet adtunk a jegyfolyamatunkhoz. Jelenlegi átlagos válaszidő 72 óra, de reméljük, hogy ezt le fogjuk szorítani, és értékeljük türelmeteket.
Kérdés: Megoldódtak a piac problémák?
Válasz: Néhány további problémát azonosítottunk, és reméljük, hogy ezeket a héten megoldjuk. Néhány elem árazásával kapcsolatban foglalkozunk az aggodalmakkal.
Kérdés: Kapunk még több vlog-ot?
Válasz: IGEN! 🙂
Kérdés: Számos aggodalommal találkozhatunk a határidőkkel és az elvárásokkal kapcsolatosan, amelyek nem teljesülnek, olyan határidőkről van szó, amelyek folyamatosan tolódnak. Ez meg fog oldódni?
Válasz: Fejlődő cég vagyunk, és előfordul, hogy játékunk javítása érdekében néha késleltetnünk kell a korábban megadott időket és dátumokat annak érdekében, hogy biztosítsuk, hogy te, mint játékos, a legjobb élménnyel gazdagodj. Ezzel szemben arra törekszünk, hogy teljesítsük az általunk nyújtott időablakokat és átláthatóak legyünk, ha ezek a határidők megváltoznak.
Kérdés: Mikor lesznek megoldva a bejelentkezési hibák?
Válasz: Egyeseknél még mindig jelentkeznek bejelentkezési hibák, amíg képesek vagyunk megadni a felhasználónevet és a jelszó helyreállítási lehetőségeket a régi platformról.
Kérdés: Megoldották az 500-as sorozat hibáit?
Válasz: Ezek a hibák a backend architektúránk honlapján megjelenő problémáinak eredménye. Ezek többsége megoldásra került, de néhány elemnél újra konstrukcióra van szükség, ami jelenleg is folyamatban van.
Kérdés: Javításra kerültek az új regisztrációs problémák?
Válasz: A legtöbb probléma megoldódott, és jelenleg az új regisztrációk működnek.
Kérdés: A Lore és a világépítés kölcsönös függőségével mennyit haladt a csapat, valamint a küldetésekkel és a játékosok által végzett későbbi döntésekkel kapcsolatban?
Válasz: Egyedülálló küldetésrendszerrel rendelkezünk, egy olyan dinamikus élményt biztosít a játékosoknak, amely átfogja a világ Lore-ját, valamint a független játékoson és közösségen alapulnak. Az alap funkciókat több mint egy éve mutatták be. Nyilvánvaló, hogy ezek folyamatosan fejlődnek és fejlődnek, és bemutatásra kerülnek majd a következő Alpha és Beta tesztekben.
Kérdés: Lesznek Patch notes-ok?
Válasz: Igen, be fogjuk vezetni.
Kérdés: Lesz-e módja annak, hogy teljesen eltávolítsuk a Battle Royal játékmódot az APOC-ból, és csak a Castle Siege és a Horde Mode maradjon?
Válasz: Igen, ne jelölje ki azt a játékmódot.
Kérdés: Nem szeretem a harci animációkat jelenlegi állapotukban. Vannak-e még változások ezekre nézve?
Válasz: Nyilvánvalóan, fejlesztés alatt állnak, így a jelenleg animációk nem végleges állapotban vannak. Meg szeretném jegyezni, hogy az MMORPG-nek különböző animációi lesznek az APOC-hoz képest – mivel az APOC 100% -os akció és az MMORPG magában foglalja a hibrid harcrendszerünket.
Kérdés: Ha az emberek többsége az APOC-ban inkább kaszt osztályokkal szeretné játszani, akkor lehet-e arra számítani, hogy hozzáadják őket a játékhoz?
Válasz: A BR játékmód nem rendelkezik kasztokkal. A Horde és Siege módnak van kasztokra tagozódása.
Kérdés: Feltételezhetjük, hogy a Raid szempontjait illetően még több információt kapunk az Alpha 1-hez hasonló méretek előtt és így tovább?
Válasz: Jelentettünk meg információkat a Raid-ekről a múltban, de tervezhetünk egy átfogóbb cikket is, amely később segíthet az információk megválaszolásában.
Kérdés: Lesznek jó statokkal rendelkező, vagy jól kinéző páncélok, amelyek közül majd választanom kell?
Válasz: Sok különféle felszerelés lesz, amelyek vizuális szempontból változatosak lesznek, de nem fogtok túlzottan szexi páncélokat találni, mivel inkább a realitás felé kanyarodtunk el.
Kérdés: Hogyan fogunk új fegyvertípusokhoz jutni? Mikor fogunk látni tőröket? Képesek leszünk az ellenség mögött eljutni, és a hátukról leszúrni, stb?
Válasz: A frissítések majd tartalmaznak új skillek-et, fegyvereket. Vannak olyan harci mechanikáink, amelyek magukban foglalják az irányított harcot, amelyet a játékosok látni fognak a jövőben.
Kérdés: Milyen kamera távolságot használ az Intrepid a harcokban? (WoW vs FF14)
Válasz: Közelebb az FF14-hez. Azt akarjuk, hogy az emberek széles körben lássanak, különösen azért, mert csatáink nagyon nagyok lesznek. Azt akarjuk, hogy az emberek vizuálisan átlássák a helyzetüket.
Kérdés: Mi a jelenlegi állapot az OCE-kiszolgálók megszerzésében, az Egyesült Államok keleti részén nagyon lagosak voltak az OCE-játékosok, az USA nyugati szerverei, amelyek kicsit jobbak voltak. Nem sokat hallottunk erről a közelmúltban.
Válasz: A tesztelési fázisok során nem lesznek OCE szervereink, amíg el nem érjük a BETA-t az MMO-hoz, és élőben indítjuk az APOC-ot.