Ashes of Creation – Alpha Two – III. fázis tesztelési ütemterv

Mielőtt belemennénk a részletekbe, a hivatalos oldalon közétett hírt itt megtaláljátok. Végre megtörtént a nagy bejelentés, amire szükség volt. Ugyanis a 2024 nyár végén bemutatott Alfa 2 ütemtervek kontentjei már a I. fázis vége felé erős csúszásban voltak, de a II. fázisban ez szignifikánsan érezhetővé vált. A lesz wipe, nem lesz wipe kérdés is már hetek óta bizonytalanságban tartott mindenkit. 
Így az új ütemtervek szerint a II. fázis kiterjesztésre került 2025 augusztus 4.-ig, valamint a két amerikai szerver (Vyra és Lyneth) összeolvad. Emellett megmarad az Lotharia EU szerver és kapunk egy teljesen új szervert. Ez azt jelenti, hogy a már aktív tesztelők is folytathatják WIPE NÉLKÜL az eddig elért dolgaikat, de lehetőség van arra is, hogy egy teljesen friss szervert belakjanak a játékosok.
Augusztus 4-én pedig indul az új III. Fázis, immár egy TELJES WIPE kíséretében. A részleteket megtalálod a tovább mögött, de előtte pár gondolat. 

Az új bejelentések függvényében is csak ismételni tudom magam. Eddig is azt mondtam, hogy csak azok vegyék meg a csomagot, aki támogatná a fejlesztőket, és nyár végén legelőbb érdemes ránézni a projektre. Ez majnem bejött, mivel a III. fázis kezdete is aguszutus eleje lett. Akinek nincs csomagja, az várja meg az augusztust a vásárlással, akinek meg már van és pihenteti éppen a tesztet, ők is ráérnek kivárni a wipe-ot és a friss kezdést. De még mindig a fanatikus rétegről beszélek. A kevésbé fanatikus játékosok számára egy legelőbbi november, december környéki kezdést, a türelmesebbek számára a 2026 tavasz környékét céloznám meg. Addigra talán a főbb rendszerek nagy része már üzemel a játékban, a kezdő kontinens is elkészül és tartalmakkal is fel van töltve. A Node rendszer, az ostromok, a gyártás, a karakter statok és rengeteg kényelmi funkció is elérhet egy komolyabb verzióra. 

A II. fázis meghosszabbítása – mostantól 2025. augusztus 4-ig
Az Alpha Two II. fázisát 2025. augusztus 4-ig meghosszabbítják. Ez a hosszabbítás lehetővé teszi azámukra, hogy érdemi előrelépést tegyenek több kulcsfontosságú kezdeményezésben az Alpha Two Phase III elindítása érdekében, beleértve a következőket:

> A dynamic gridding bevezetése és tesztelése, ami kritikus fontosságú a játékmenet teljesítményének javításához a sűrűn lakott területeken.
> A második kezdőterület, a The Anvils bevezetése, valamint a küldetés- és az első felhasználói élményrendszerünk átalakítása.
> Folyamatos szerver és a birodalom teljesítmény javítás, ami segít a skálázhatóság erősebb alapjainak megteremtésében.
> Az Unreal Engine 5.5-re való áttérés jelentős javulást hoz az eszközök, a teljesítmény és a fejlesztési rugalmasság terén.
> Jelentős gazdasági és stat kiegyensúlyozási erőfeszítések a következő 3 hónapban, a III. fázis szilárd indításának előkészítéseként.
> A Py’rai, Ren’Kai és Niküan fajok bevezetése az összes páncélkészlettel, valamint az utolsó Archetípus elindítása, amely a Summoner.

Ez a plusz idő egy gördülékenyebb, robusztusabb élményt fog eredményezni a III. fázisba való átmenet során.

Az Alpha Two Phase III – 2025. augusztus 4-én kezdődik
A II. fázis lezárását követően az Alpha Two III. fázis 2025. augusztus 4-én kezdődik. Ebben a következő fázisban folytatódik az alapvető rendszerek tesztelése és fejlesztése, új tartalmakat érkeznek, és teljesítményjavításokat hajtanak végre, miközben a teljes Alpha élmény finomításán is dolgoznak.

Tesztelési hozzáférés
Minden Alpha Two hozzáféréssel rendelkező felhasználó részt vehet a III. fázisban. Ez magában foglalja a következőket:

> Alpha Two Kickstarter, előrendelők, valamint az Alpha Two First és Second Wave Bundle csomagok tulajdonosai.
> Alpha Two Third Wave Bundle tulajdonosok, akik mostantól Alpha hozzáférést kapnak a 2025. május 1-jén kezdődő meghosszabbított második fázis időszakához is.

Tesztelési ütemterv
> Mostantól 2025. augusztus 4-ig: A tesztelés heti 5+ napos ütemezéssel folytatódik.
> 2025. augusztus 4-től kezdődően: A tesztelés átáll a 24/7-es élő menetrendre, karbantartási és ütemezett frissítési leállásokkal.
> Jelenleg nem jelentenek be végdátumot az Alpha Two számára, mivel várhatóan a Béta kezdetéig fog tartani, amikor is az új PTR lesz belőle. További részleteket majd akkor kapunk, ha eljött az ideje.

Törlés, újrakezdés és összevonási értesítés
Az érdemi tesztelés támogatása és a legfrissebb frissítésekből származó pontos adatok gyűjtése érdekében a III. fázis kezdetén, 2025. augusztus 4-én teljes törlést hajtanak végre az összes karakter és a fejlődési folyamatok tekintetében. Ez biztosítja, hogy a tesztelés a legújabb rendszereket, egyensúlyi változásokat és optimalizálásokat tükrözze.

A III. fázis előkészítéseként 2025. május 1-jén kezdődően egyesítik a Lyneth és a Vyra szervereket, hogy teszteljék a szerver merge rendszerünket. Ennek a folyamatnak a részeként bizonyos rendszereket – beleértve a Node-okat, Polgármesteri címeket, Freeholdokat, Járműveket, rakományt és másokat – visszaállítunk.

A karakterednél és a leltáradban lévő összes tárgy megmarad az egyesítés után is. Az összes raktári tárgy is megmarad a megfelelő Node-ok helyén, és a játékosok hozzáférhetnek ezekhez a tárgyakhoz, amikor a Node-ok elérik az 1. szintet. Ezen kívül, ha vannak tárgyaid az városod raktárában, akkor újra hozzáférhetsz ezekhez a tárgyakhoz, ha újra az adott Node polgára leszel. A karaktered szintje, tapasztalata, képzettségfái és fegyver/művészi képességeid fejlődése megmarad, és a szerver maximális karakterlimitje 10-re frissül. A konfliktusos karakternevek -Vyr és -Lyn utótaggal lesznek ellátva.

Ezen kívül, azok számára, akik jobban szeretik a tiszta lapot, május 1-jén elérhető lesz egy újrakezdett Realm, amely teljesen érintetlen élményt kínál.

Hogyan segíthetsz – Hibajelentések és visszajelzések
A részvételed és visszajelzéseid a fejlesztési folyamat fontos részét képezik. Itt van, hogyan járulhatsz hozzá:

> Hibabejelentés: Használd a /bug parancsot a játékban, hogy közvetlenül jelentsd a problémákat. Ezek a jelentések egyenesen a QA csapatunkhoz kerülnek kivizsgálásra, további információkkal együtt, amelyek segítenek nekünk a bejelentett problémák kijavításában.
> Visszajelzési csatornák: Oszd meg gondolataidat hivatalos fórumainkon, Discord csatornáinkon és a felmérésekre adott válaszokban. Ezek a visszajelzések segítenek nekik a játékmenet egyensúlyának, a rendszer egyértelműségének és a felhasználói élménynek az értékelésében a játékstílusok széles skáláján.

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments