Dungeon, Raid, Loot

Dungeon-ok:


Ha röviden össze kéne foglalni a Dungeon-okkal kapcsolatos elképzeléseket, akkor ezek nagy, nyílt világú területek, amelyek minden egyéni, csapatos és raid játékos számára egyszerre elérhetőek. Zárt rendszerű Dungeon-ok, a solo, illetve csapatos küldetések miatt készültek. Ezek a területek típusait, nehézségét és nagyságát a Csomópontok határozzák meg.

Nyílt világ:


Az Ashes of Creation régiói töltőképernyő nélkül bejárhatóak. Dungeon-ok és Raid-ek túlnyomó többsége nyílt világú, ezáltal lehetőséget biztosít az Open World PVP-re. A cél az, hogy ez a szabadság a dungeon-okban is megmaradjon, miközben az instanc-olt mechanikák előnyeivel is rendelkezzen. A Dungeon-ok között lesz instancolt is, de csak azok, amelyek valami sztori részei, és szükséges hozzá.

Dungeon méretek:


A fejlesztők, nagy nyílt dungeon-okat képzeltek el.

  • Kisebb és nagyobb feladatok, amelyeket 30 perc alatt teljesíthetőek,
  • Több nagyobb játékos csapat is el fog férni ezeken a helyeket
  • A cél nyilván az, hogy a játékosok között legyen valami interakció, legyen az segítségnyújtás, vagy küzdelem a boss-okért, stb…

Dungeon tartalmak:


Ahogy a Node (Csomópont) fejlődik:

  • A zónájában (ZOI) egyre több POI (felfedezésre váró terület) jelenik meg, mint például Dungeon, Raid, stb.
  • A Dungeon-ok szintje, mérete, lehetőségei együtt fejlődnek a Csomópontokkal.
  • Egy Metropolis méretű Csomópont Dungeon-je sokszorta nagyobb és nehezebb lehet, mint egy kisebb Csomópont Dungeon-ja.
  • De nem csak a Csomópont szintje, hanem a típusától és elhelyezkedésétől is függ egy Dungeon, illetve POI.

Raid tartalmak:


Amit a Raid tartalmakról eddig tudunk:

  • Szükséges a healer-dps-support támogatás
  • Pontos helyezkedések
  • A Raid-ek tartalmazni fognak olyan dinamikus eseményeket, amelyek részről, részre változni fognak
  • A Boss-ok és a mob-ok rendelkezni fognak saját skill-ekkel

Csapat méretek:


A játékban ugyanúgy megtalálhatóak a solo, illetve kis és nagy csapatos tartalmak.

  • A group (csapat) létszáma nyolc fő lehet.
  • A raideké maximum 40.
  • Mivel nyílt világúak a dungeon-ok, így a guild csapatok mögött nem zárulnak le a tartalmak, hanem más csapatok, csoportok, raidek, solo játékosok is jelen lehetnek ugyanazon a területen.

Loot tábla:


A Mob-ok és a Boss-ok dobhatnak aranyat, tárgyakat, valamint alapanyagokat, amelyek az említett lények típusától függ. Például egy farkasból nem arany fog esni, hanem bőr, amit el lehet adni és aranyat kapsz érte. Logikusan alakítják ki a loot táblákat, valamint a kapott loot nagy részét gyártható alapanyagok fogják kitenni és nem haszontalan, semmire nem jó trash cuccok. 

Vízalatti Dungeon-ok:


Vízalatti Dungeon-ok a játék tengeri tartalmának része lesz. Jelenleg nem áll több információ a rendelkezésünkre. 

Egyéb információk:


  • Leader Boards (raid és dungeon eredményekkel), akár több szerver eredményeiből
  • Jumping puzzles: előfordulhatnak a világban
  • Jumping mechanics: Jelen lesznek a Dungeon-okban
  • A nagy eseményekről tájékoztatás fog érkezni: Kastély ostrom, Csomópont ostrom, Legendás World Boss, Monster Coin esemény, megnyíló Dungeon-ok
  • Lesz Mentor program a játékban, ahol a nagyobb szintű játékosok segíthetik, kisebb társaikat. Egyelőre a tervek szerint a játékosok skill-jei, statisztikái nem fognak a tartalmak szintjéhez emelkedni

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.