Húha! A májusi összefoglalóba beleadtak mindent, valamint ismét változott a stream stílusa, előnyére. Az előző hónapok bemutatói arról szóltak, hogy az élő Alfa 2 szerveren mutogatták meg azokat a dolgokat, amelyeket előző nap tettek a játékba. Sajnos ezek a stream-ek elég unalmasak és ötlettelenek voltak. Most ezek teljesen elmaradtak és helyette majdnem 3 órán keresztül bombáztak minket információkkal, 6 témakörön keresztül, extra arcokkal, köztük újakkal is. Valahol a kettő között lesz az igazság. 🙂
Ezek a témák kerültek elő: Bugok kezelése, Summoner kaszt, Gazdaság átdolgozása, Unreal Engine fejlesztések, BI data és csalások, Q&A
Mivel sok az új infó, a tovább mögött megtaláljátok a témákat pontokba szedve.
Ha a 3. fázissal kapcsolatos kérdéseket még nem töltötted ki, azt itt megteheted. Ha kérdésed van keress meg minket a Facebook csoportunkban, vagy Discord-on.
A Summoner kaszt:
– A Summoner a tervek szerint július vége felé kerül fel a PTR-re, és a 3. fázis megjelenésekor vagy nem sokkal utána kerül fel az élő szerverre.
– A Summoner kaszt lesz a legsokoldalúbb osztály. A pet rendszeren keresztül képes lesz tankolni/gyógyítani/dps-elni.
– A Summoner valószínűleg több DoT és Channelling képességgel fog rendelkezni a többi osztályhoz képest.
– A Summoner sok olyan képességgel fog rendelkezni, ami közvetlenül érinti a petjeit. Néhány példa: képes lesz elszívni az életerőt, növelni a mitigationt stb.
– A Summoner sok utility skill-el fog rendelkezni. Nem csak saját magát, hanem a petjeit, sőt a többi partitagot is képes lesz teleportálni.
– A Summoner tömeges dispellinggel és rengeteg CC-vel fog rendelkezni.
– Az idéző peteknek lesz stance-ük. Beállíthatják őket, hogy agresszívebbek legyenek stb.
– A pet szerepek közötti rugalmasság korlátozott lesz.
– Az alap Summoner-nek egyszerre 1 aktív petje van. Jelenleg 3 pet van tervben. Guardian/Hunter/Mystic
– Az Augmented Summoner egy kibővített pet listával fog rendelkezni. Egyes kombinációk képesek lesznek csontvázakat idézni.
Gazdaság átalakítása:
– Az Intrepid csökkenteni fogja a receptek követelményeit.
– Azon fognak dolgozni, hogy a kezdő receptek és mesterségek már alacsony szinteken is könnyen megszerezhetőek legyenek, hogy a szerver első heteiben csökkentsék a droppolt és a gyártott felszerelés közötti különbséget.
– A gyűjtőeszközök 100-as spawn rátáit, a recepteket és a gyűjtőeszközök szintjeit átdolgozzák.
– A tervek szerint sok gatherable-t *Introductory* kategóriába sorolnak, és könnyebben megszerezhető lesz a szerverek indulásakor.
– Ez az átdolgozás valószínűleg még néhány hétig fog tartani. Az Intrepid türelmet kér az ügyben, hogy megfelelően finomítani tudják a rendszert.
Unreal Engine frissítések:
– Az Engine frissítése nem közvetlenül a 3. fázis előtt fog megtörténni, az indításával kapcsolatos stabilitási aggályok miatt.
– Az Intrepid az Unreal Engine 5.6-os verzióját tartja szem előtt. Ez a verzió extra funkciókkal rendelkeznek a fények, a stabilitás és a teljesítmény javítása érdekében.
– Az Intrepid a frissítést bizonyos grafikus kártyák összeomlási hibája miatt halasztja el, amelyeket az Intrepid adatai szerint a játékosok több mint 50%-a használ.
– Willis (Senior QA Analyst) arra kéri a játékosokat, hogy továbbra is küldjék be a hibajelentéseket, és hangsúlyozza, hogy ezek fontosak és hasznosak az Intrepid számára. Ha lehetséges, mindenképpen írjátok bele a reprodukciós lépéseket is!
BI adatok és csalás megelőzése:
– A játékosok minden egyes interakciója adat, amelyet az Intrepid összegyűjt annak érdekében, hogy megértse, hogyan játszanak a játékosok.
– Az Intrepid az Alpha 2 október 25-i indulása óta több mint 600 fiókkal szemben hozott intézkedéseket, és 100 fiókot tiltott ki. Naponta tiltanak ki embereket.
– További ügyfélszolgálatot indítanak az RMT-probléma kezelésére.
– Nincs kivételezés, ha a szabályok megszegéséről van szó. Az igazságszolgáltatás kalapácsa nem kivételez senkivel, nem függ a játékos csomagjától, amellyek rendelkezik.
Egyéb információ:
– Megerősítették azt az információt, hogy a 2.5-ös fázis után teljes wipe lesz. Friss szerverkkel indulunk a 3. fázisnak.
– A Dynamic Gridding jól teljesít a belső teszteken, az Intrepid még finomítani akarja a rendszert a kiadás előtt.
– Nem terveznek további nyelvi támogatást a bétáig.
– Bucky (a Rogue és Bard tervezője) átdolgozza az archetípusok képességeit és rangjait. Ezek a 3. fázisban érvényesülnek. Aktív képességenként 3 rang lesz.
– A Creator Program hamarosan online lesz. A jelentkezések hamarosan szünetelnek. Az elfogadott jelentkezők e-mailt kapnak, amint csatlakoztak a Creator Programhoz.
– DLSS 4/FSR jön, de nem valószínű, hogy bevezetik az MSAA-t.
– Thomas Blairt felvették vezető harci tervezőnek, dolgozott a Star Wars Galaxies és az Everquest játékokon is
Forrás: Reddit