Kasztok

Kasztok és Képességek (Skillek):


Elsőnek az elsődleges kaszt kerül kiválasztásra, majd ahogy a játékos halad előre, lehetőség lesz arra, hogy a másodlagos kasztja is legyen a karakternek. A kettő kombinációja alkotja majd a kaszt végleges típusát. A táblázatból látható, hogyan alakulnak az elnevezések:

Egyéb információk:

  • Az elsődleges kaszton a játékos nem fog tudni változtatni, alt-ot kell indítania
  • A másodlagos kaszt változtatható, de ehhez küldetést kell teljesítenie, amint majd a Node egyik NPC-jétől lehet felvenni

Skillek:


Amit eddig megtudtunk a skillekről az az, hogy az elsőként kiválasztott kaszt skilljei határozzák meg karakter képességeit, majd ezeken módosít a másodlagos osztály úgy, hogy változnak az elsőként kaszt skilljei és újabbak is érkeznek. Szintenként fejleszthetjük skilljeinket és eldönthetjük, hogy több skillünk legyen amelyek gyengébbek, vagy kevesebb, de erősebbek.

  • Az elsődleges képességek módosítói alapjaiban változtatják meg az adott képesség működését – a választott másodlagos karakterosztály jellemzőit olvasztják egybe az eredeti hatással.
    A módosítók fejlődési rendszere nagyon hasonló a karakterosztályok fejlődési rendszeréhez.
  • Minden másodlagos karakterosztály különböző módosító-csoportot kínál. Minden csoport másképp hat az eredeti karakterosztály-képességekre.
    Például: A mágus (Mage) másodlagos karakterosztály a teleportációs (Teleportation) és  elemi (Elemental) csoportokat tartalmazza. Ezek a módosítók máshogy hatnak egy harcos (Fighter) elsődleges képességeire, mint egy pap (Cleric) elsődleges képességeire.
  • Ha az elsődleges és másodlagos karakterosztály megegyezik (ugyanazt választjuk, például Fighter + Fighter, Cleric + Cleric), az felerősíti az adott karakterosztály (például a Fighter, illetve Cleric) képességeit.
  • Az elsődleges képességek mindegyikéhez legalább négy módosító közül választhatunk a másodlagos képességek közül.
  • A játékosok képességpontokat kapnak a fejlődésük során. Ezeket a képességek fejlesztésére fordíthatják a képességfán.
  • Nem lesz lehetséges kimaxolni minden képességet egy képességfán belül.
  • A képességfejlesztés terén választhatunk szélesebb fókuszt, több képességet alacsonyabb szintekkel, vagy kiválaszthatunk néhány képességet és ezekre koncentrálhatunk, magasabb szintre fejlesztve őket.
  • A képességek módosítói megváltoztathatók, de ehhez egy NPC-t kell felkeresni egy Village vagy magasabb szintű node-ban.
  • Néhány varázslat színe, illetve általában a képességek effektjei megváltoznak a módosítók hatására.
  • Az aktív képességek akár teljesen másként is kinézhetnek, miután módosítottuk őket.
  •  

Aktív skillek:


A játékos szabadon kialakíthatja aktív képességeiből az action bar-ját, amely nagyon hasonlóan működik, mint a többi MMO-ban. Limitált hely, de forgatható skill bar, ahova azokat a skilleket húzhatjuk ki, amelyeket alkalmazni szeretnénk.

  • Az action bar mérete limitált lesz, kevesebb mint 30 skill fér majd el rajta.
  • Lesz lehetőség az action bar átfordítására is (ne 30 skill ikonja foglalja a helyet a képernyőn)
  • Példa: Egy harcos is különböző típusú aktív skillek közül válogathat, amit a bar-on tarthat.
  • A kiválogatott skillek lehetnek tab-al jelöléses, vagy akció skillek, illetve vegyesen.
  • A játékos nem kap szintlépésnél skilleket, ki kell jelölnie melyeket szeretné alkalmazni.
  • Nincs varázsköny a varázslatok memorizálására.

Skillek és értékek a páncélon:


A kézműves képes változtatni a páncélok értékein. Hozzáadhatnak különböző skilleket/abilitiket. 

A fegyverek kombó rendszere:


Ez a fegyver kombó rendszer a hagyományos automata támadás helyett szerepel az Ashes of Creation-ben.

  • A képesség a fegyver típusához van kötve, minden fegyvernek más képessége van.
  • Ezek a képességek is különböző típusúak lehetnek a fegyver alkalmazása alatt.
    • Képesek aktívra állítani a hotbar-on található skilljeinket.
  • A skillek/ability-k visszaállíthatják a kombó képességeket.
    • A fejlesztők fontolóra veszik, hogy bizonyos képességek felhasználhatók-e a kombó rendszer alaphelyzetbe állítása nélkül.

Bow’s combo:
Rank 1 – A célpontra két nyilat lősz ki, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – Négy nyílvesszőt készítesz fel.
Rank 3 – Felkészülsz az összes nyílvessző kilövésére.

Longsword combo:
Rank 1 – A kardot és a pajzsot alkalmazva lecsapsz több ütéssel a célpontra, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – 
Rank 3 –

Spellbook combo:
Rank 1 – Mágikus nyílvesszőket lősz a célpontra, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Staff combo:
Rank 1 – A bottal ütöd meg ellenfeled, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

 

Harci képességek:


A harci képességekre meglesznek a megfelelő válaszok is.

Crowd control (CC):

CC képességek: root (nem tudsz mozdulni), csapda, kábítás, altatás és lassítás.

  • A CC képességek valószínűleg nem tab-os skillek lesznek, más kombó képességek extra képességei lesznek.

Ice prison:
Rank 1 – A célpontot egy jégbörtön veszi körül, és megbénítja.
Rank 2 – Plusz sebzés másodpercenként.
Rank 3 – Csapda a kitörés után.

Impale:
Rank 1 – A célpontra egy lándzsát lősz rá, amivel magadhoz rántod és sebzed.
Rank 2 – Kábítás.
Rank 3 – Plusz sebzés másodpercenként.

Jump:
Rank 1 – A célponra egy lándzsát dobsz, amivel magadhoz rántod és sebzed.
Rank 2 – A cd-t leváltja egy charge egyedi cd-vel.
Rank 3 –  Az elugrás helyére ledobsz egy medvecsapdát.

Proximity chain stun:
Rank 1 – Az ellenfél leláncolása egy középpontban. Ha az ellenfél elhagyja a pontot és a lánc eltörik, akkor elkábul. A lánc . 
Rank 2 – Az ellenfelek akiket leláncoltál extra sebzést kapnak más támadásokból.
Rank 3 – A szövetségesek a hatókörön belül extra gyógyulást kapnak ha kasztolják a képességet.

Shield might:
Rank 1 – A célpontot kiütöd vagy elkábítod.
Rank 2 – Változik a támadás szögének mértéke.
Rank 3- A sikeres támadás esetén a blokkolás ideje nő. Az alap idő növekszik az ellenfelek ütéseinek számától.

Shield throw:
Rank 1 – Elhajítod a pajzsot és gyűlölet módosítót is kapsz.
Rank 2 – Változik a támadás szöge.
Rank 3 – Elkábítod az első ellenfelet az ütéssel.

Snare:
Rank 1 – A célpontot leragasztod a földre.
Rank 2 – Plusz vérzés.
Rank 3 – A leragasztás után csapda cc-t is kap a célpont.

Soul paralysis:
Rank 1 – Egy csatornát nyitsz a célpont fel és lezárod. Mindketten egy helyen maradtok.
Rank 2 – Nő az ellenállás.
Rank 3 – A csatorna megnyitása alatt kevesebb sebzést kap a varázsló.

Tentacles:
Rank 1 – A varázsló körül létrejön a varázslat amely leragasztja a célpontot.
Rank 2 – A célpont másodpercenként sebzét kap és a hatóterület is nő.
Rank 3 – A lejárati idő növekszik.

Trap:
Rank 1 – Medvecsapda lerakása amely lefogja a célpontot és sebzi.
Rank 2 – A leragasztás után elkábítja az ellenfelet.
Rank 3 – Két letehető csapda.

 

Mobilitás:


Lesznek nagy erejű skillek amelyeket csak egy helyben lehet ellőni. A játékban ez is a kockázat/nyeremény filozófiáján alapul. Ha nagy erejű skillt szeretnél alkalmazni, akkor vállalnod kell a kockázatot azzal, hogy közben nem mozdulhatsz.

  • Guggolás és fekvés valószínűleg nem lesz a játékban.

Alacrity:
Rank 1 – A skill ideje alatt a sikeres támadásaid növelik a futási sebességed. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – A skill ideje alatt a sikeres támadásaid növelik a futási sebességed. Időtartam: 12 mp., CD: 10 mp.
Rank 3 – A skill ideje alatt a sikeres támadásaid növelik a futási sebességed. Időtartam: 12 mp., CD: 8 mp.

Blink:
Rank 1 – Az aktiválás azonnal elteleportál egy közelebbi helyszínre. Időtartam: 1 mp., CD: 30 mp.
Rank 2 – Az aktiválás azonnal elteleportál egy közelebbi helyszínre. Időtartam: 1 mp., CD: 25 mp.
Rank 3 – Az aktiválás azonnal elteleportál egy közelebbi helyszínre. Időtartam: 1 mp., CD: 20 mp.

Catfall:
Rank 1 – Aktiválod kivtéles ugró képességedet, csöndes mozgást és védelmet a földre érkezéskor. Időtartam: 10 mp., CD: 30 mp.
Rank 2 – Aktiválod kivtéles ugró képességedet, csöndes mozgást és védelmet a földre érkezéskor. Időtartam: 13 mp., CD: 25 mp.
Rank 3 – Aktiválod kivtéles ugró képességedet, csöndes mozgást és védelmet a földre érkezéskor. Időtartam: 16 mp., CD: 20 mp.

Jump:
Rank 1 – A célponra egy lándzsát dobsz, amivel magadhoz rántod és sebzed.
Rank 2 – A cd-t leváltja egy charge egyedi cd-vel.
Rank 3 –  Az elugrás helyére ledobsz egy medvecsapdát.

Mage’s escape:
Rank 1 – Egy másik dimenziót megnyitva hagyod el jelenlegi pozíciódat. Villog a teleport, veszélyen kívül.
Rank 2 – Csökkenti az aggrot-t és leszedi a debuffokat.
Rank 3 – Leszedi a CC-t.

Rush:
Rank 1 – Rárontasz ellenfeledre, sebzed és esély van a kiütésre.
Rank 2 – 
Rank 3 –

Sprint:
Rank 1 – Növeli a mozgás sebességét. Más képesség alkalmazásakor megszakad a futás.
Rank 2 – Növekszik az ellenállás hogy megszakadjon a képesség.
Rank 3 – Leszedi a CC-t futás előtt és a csendesítést. 

Super jump:
Rank 1 – Minél tovább töltöd annál messzebb és magasabbra tudsz ugrani. Ha elég magas, még egy griffre is fel tudsz ugrani.
Rank 2 –
Rank 3 – 

Warp Space:
Rank 1 – A varzslat ideje alatt, minden sikeres ütés esetén cserélődik a helyed a célpontoddal. 
Rank 2 – A varzslat ideje alatt, minden sikeres ütés esetén cserélődik a helyed a célpontoddal. Időtartam: 5 mp., CD: 30 mp.
Rank 3 – A varzslat ideje alatt, minden sikeres ütés esetén cserélődik a helyed a célpontoddal. Időtartam: 5 mp., CD: 20 mp.

 

A karakter mozgása:


Valószínűleg lesz a játékban séta/futás opció beállítás.
  • Nem lesz semmiféle automata célponthoz navigálás funkció,

A hátrálás és oldalra mozgás lassabb lesz mint a normál mozgás.

Ütközés (Collision):

Lesz a játékban ilyen mechanika.

  • A tehetetlenség és a lendület segít megelőzni az ajtók/hozzáférési pontok blokkolását. Ez egy karakter irányán és mozgási sebességén alapszik, és arra felhasználható, hogy az embereket kiszorítsa az útból.

Kitérés (Dodging):

A hibrid harcrendszer a kitérés több különböző formáját is tartalmazni fogja.

Blokkolás:

Még nem tudni pontosan ezzel mit kezdenek.

Megszakítás:

Lesznek olyan képességek, amelyek megszakítják a képesség ellövését. Lesznek erősebbek és gyengébbek.

Arcanic Power:
Rank 1 – Varázsolsz egy nyers misztikus energiát, amely azonnal kiüti a közeli ellenfeleket, sebzi és biztosít számodra egy lélegzetvételnyi időt. Időtartam: 1 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – Varázsolsz egy nyers misztikus energiát, amely azonnal kiüti a közeli ellenfeleket, sebzi és biztosít számodra egy lélegzetvételnyi időt. Időtartam: 1 mp., CD: 9 mp.
Rank 3 – Varázsolsz egy nyers misztikus energiát, amely azonnal kiüti a közeli ellenfeleket, sebzi és biztosít számodra egy lélegzetvételnyi időt. Időtartam: 1 mp., CD: 8 mp.

Bulwark (Tank ability):
Rank 1 – Megidézel egy falat, amelyhez ha az ellenfél hozzáért, kiüti.
Rank 2 – Sebzést is kap az ellenfél a kiütés mellett.
Rank 3 – A tank képes mozgatni a falat egy bizonyos határon belül.

Charge:
Rank 1 – Rárontasz a célpontra a harcmezőn (barát vagy ellenfél), megsebzed.
Rank 2 – További fizikai és mágikus átütés egy rövid időre.
Rank 3 – Sebzés és kiütés a varázsló és a célpont között.

Ice sheet:
Rank 1 – Egy területen az ellenség kiütést szenved el.
Rank 2 – Csapdába kerülhet két ellenfél is a területen.
Rank 3 – A terület mérete és lejárati ideje nő.

Quake:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, varzásolsz magad elé egy földmozgást, amely AOE sebzést okoz.
Rank 2 – Egy misztikus erő kiütést okoz.
Rank 3 – Csökken a fókusz költsége és cd-je a varázslatnak. 

Rush:
Rank 1 – Rárontasz ellenfeledre, sebzed és esély van a kiütésre.
Rank 2 – 
Rank 3 –

Shield might:
Rank 1 – A célpontot kiütöd vagy elkábítod.
Rank 2 – Változik a támadás szögének mértéke.
Rank 3- A sikeres támadás esetén a blokkolás ideje nő. Az alap idő növekszik az ellenfelek ütéseinek számától.

Animációk megszakítása:

Nem lesz ilyen a játékban.

Hasítás (Cleaving):

Kaszt képességként lesz elérhető.

Harci állás:

Fegyvertől függően lesz a játékban.

Stamina Drain:
Rank 1 – A hatás ideje alatt, a támadásaid elszívják a célpont stamináját és stamina visszatöltését 5 mp-ig. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – A hatás ideje alatt, a támadásaid elszívják a célpont stamináját és stamina visszatöltését 5 mp-ig. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 3 – A hatás ideje alatt, a támadásaid elszívják a célpont stamináját és stamina visszatöltését 5 mp-ig. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.

Stillblade ability:
Rank 1 – A hatás ideje alatt, a támadásaid lassítják a célpont mozgását. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – A hatás ideje alatt, a támadásaid lassítják a célpont mozgását. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 3 – A hatás ideje alatt, a támadásaid lassítják a célpont mozgását. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.

 

Változó értékek (RNG):


A harcok olyan elemei fogják tartalmazni, mint a kritikus találat, kitérés és blokkolás.

  • A pvp és pve részek is tartalmaznak majd ilyen elemeket.
  • Az akció harcrendszer kevésbé fog az RNG-n múlni.

Harci célzás:


Az Ashes of Creation-ben lesz kijelölős képesség és akció orientált képesség is. A választott képességektől függ majd.

  • A kijelölős skillnél mindenképp jelölve kell lennie a célpontnak
  • Az akció képességnél lehet földre tenni, ledobni, irányítani a célzást, nem kell konkrét célpont.
  • Nem lehet majd csak ebből, vagy csak abból összeválogatni a skilleket, 75% lesz a max. 

Egy váltó gombbal lehet váltani az akció és a jelöléses rendszer között.

  • Az akció módnál lesz egy célkereszt a képernyőn, kb úgy mint egy felülnézetes fps-nél.
  • A jelöléses módnál bejelölöd a célpontot.
    • Az UI-n látható lesz egy “target of target” jelölés.

Az akció és jelöléses képességek karakterisztikájukban eltérőek lesznek egymástól. Például az akció fajtájú képességek közé tartozik az erősebb CC skill, a jelöléseshez a gyengébb.

Fejlövés mechanika:


A fejlövés mechanika a játék része. Háromféle találat lehet egy célponton. Fej-Felső test-Alsó test.

  • Mint más játékoknál a fejlövés nagyobb sebzést, nagyobb kritikus sebzést fog biztosítani. Egy lövéses halál nem lesz.

A fejlövés egyenértékű lesz mindkét fajta képességnél (akció és jelöléses).

Ultimate képességek:


Az ultimate képességek a legerősebb képességek közé tartoznak.

  • Ha elég fókusz pontot sikerült összegyűjteni a fegyver kombó rendszerből, akkor tudjuk alkalmazni.

Divine form:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, a képességet alkalmazva növeled a gyógyító  és a sebző képességeid erejét 25%-kal 8 mp.-ig. A baráti AOE gyógyításra és sebzésre is értendő. 
Rank 2 – Csökkenti az ellenfelek gyűlöletét a célponttal kapcsolatban minden pulzálásnál. Az ellenfél elveszti a célt. 
Rank 3 – Nő a hatékonysága a gyógyításoknak. 

Hail of arrows:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, a képességet alkalmazva megidézel nyílvesszőket és a célpont felé küldöd azokat.
Rank 2 – Csökkenti az ellenfelek mozgását.
Rank 3 – Sebzés másodpercenként a területen belül.

Quake:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, varázsolsz magad elé egy földmozgást, amely AOE sebzést okoz.
Rank 2 – Egy misztikus erő kiütést okoz.
Rank 3 – Csökken a fókusz költsége és cd-je a varázslatnak. 

Righteous fury:
Rank 1 – Ha a fókuszod elérte a 80%-ot, akkor lándzsákat dobhatsz az előtted álló célpontokra. Ezek sebeznek és magadhoz húzzák az ellenfeleket.
Rank 2 – Az ellenfeleknek te leszel a célpontja és nő a gyűlöletük irántad.
Rank 3 – Nem csak az előtted lévő célpontokat rántod magadhoz, hanem 360 fokban.

Ultimate defense skill:
Rank 1 – Ultimate képesség: A fókuszt alkalmazva növeled a fizikai és mágikus védelmedet és csökkenti a mozgásképességed.
Rank 2 – Növeli a kapott gyógyítás értékét, amelyeket másoktól kapsz.
Rank 3 – Megszünteti a CC-ket rajtad és ellenállást biztosít azok ellen.

 

Skillek kasztok szerint:


Bard skillek:

A bárdoknak vonzó képességeik is lesznek, nem csak buff jellegűek.

  • A bárdok széles képesség választékkal fognak rendelkezni, mint a szavalás, színészet és zene.
  • A bárdoknak mint más kasztoknak a harcon kívül is lesznek hasznos tulajdonságai.
    • Képességei nem tartalmazzák majd a Rested XP visszaállítását.

Cleric skillek:

A papok képességei kapcsolódnak az életerőhöz és a romlottsághoz.

Banish:
Rank 1 – Elteleportálod a célpontot magadtól.
Rank 2 – Csökkented a gyűlölet mértékét az ellenfelektől és növeled a távolságot. Ha a célpont éppen a varázslót vette célba, elveszti az érdeklődését a varázsló iránt.
Rank 3 – Csapdába kerül két ellenfeled, valamint lassítod őket a teleportálás után.

Benediction:
Rank 1 – Lánc gyógyítás.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Castigation:
Rank 1 – Ostor.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Cleanse:
Rank 1 – Ezzel a képességgel megtisztíthatsz egy területet a káros hatásoktól.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Damnation:
Rank 1 – Pointing with recurring FX
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Devotion:
Rank 1 – Két nyaláb, amely megkeresi a célpontját és gyógyít. Gyorsak.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Divine Censure:
Rank 1 – Lándzsa.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Divine form:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, a képességet alkalmazva növeled a gyógyító  és a sebző képességeid erejét 25%-kal 8 mp.-ig. A baráti AOE gyógyításra és sebzésre is értendő. 
Rank 2 – Csökkenti az ellenfelek gyűlöletét a célponttal kapcsolatban minden pulzálásnál. Az ellenfél elveszti a célt. 
Rank 3 – Nő a hatékonysága a gyógyításoknak. 

Endow life:
Rank 1 – A halott társakat tudod feléleszteni. Megakadályozza a halált, ha élők a célpontok. A felkeltett társak nem 100%-os életerővel és manával ébrednek.
Rank 2 – Növeli a buff idejét, amely a halált akadályozza.
Rank 3 – A felkeltett társak maxon ébrednek.

Exorcism:
Rank 1 – Két sugár a célpont felé.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Hallowed Ground:
Rank 1 – Energia labda a földön.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Judgement:
Rank 1 – Kalapács.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Life bolt:
Rank 1 – A hiányzó életed értékének mértékével sebzed a célpontodat.
Rank 2 – AOE képesség.
Rank 3 – Ellenfél lassítása.

Life’s balance:
Rank 1 – Szintbe hozza a csapat tagjainak életerejét egy átlag alapján.
Rank 2 – Csökken a cd.
Rank 3 – Minden csapattag kap egy gyógyítás buffot.

Lifeline:
Rank 1 – Lánc gyógyítás a kiválaszott barát célpontra.
Rank 2 – Sebzés az ellenfélre a hatókörön belül, ha a csapat tagja felgyógyult.
Rank 3 – A gyógyítás és a sebzés a hatókörön belül található szövetségesek alapján számolódik.

Mana pool (passive):
Rank 1 – Növeli a manát.
Rank 2 – Még több manát biztosít.
Rank 3 – Minden Nth varázslat nem kerül manába.

Mana well:
Rank 1 – Kapsz x mennyiségű manát pulzálásonként. Gain X mana per pulse. Az érték függ a fegyver értékétől.
Rank 2 – Bónusz élet pulzálásonként.
Rank 3 – A szövetségesek részére fizikai és mágikus védelmi buffot biztosít.

Medium armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – If medium armor worn in all slots gives a balance of health and mana less than the health given.

Proximity chain stun:
Rank 1 – Az ellenfél leláncolása egy középpontban. Ha az ellenfél elhagyja a pontot és a lánc eltörik, akkor elkábul. A lánc . 
Rank 2 – Az ellenfelek akiket leláncoltál extra sebzést kapnak más támadásokból.
Rank 3 – A szövetségesek a hatókörön belül extra gyógyulást kapnak ha kasztolják a képességet.

Resurrection:
Rank 1 – Élesztés.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Righteous blessing:
Rank 1 – Gyógyulsz.
Rank 2 – Gyógyulás mp-ként.
Rank 3 – Közeli ellenfelen sebződés mp-ként.

Soul paralysis:
Rank 1 – Egy csatornát nyitsz a célpont fel és lezárod. Mindketten egy helyen maradtok.
Rank 2 – Nő az ellenállás.
Rank 3 – A csatorna megnyitása alatt kevesebb sebzést kap a varázsló.

Staff combo:
Rank 1 – A bottal ütöd meg ellenfeled, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Stolen blessing:
Rank 1 – Egy totemet dobsz az ellenségre akik a körön belül mp-ként sebződnek.
Rank 2 – A hatókörön belül a szövetségesek gyógyulnak.
Rank 3 – A hatókörön belül az ellenfelek mozgása lassul. 

 

Fighter skillek:

A harcos képességek magukba foglalják a manőverezést és a gyors reagálást a harcmezőn.

Rush:
Rank 1 – Rárontasz ellenfeledre, sebzed és esély van a kiütésre.
Rank 2 – 
Rank 3 –

 

Mage skillek:

After image:
Rank 1 – Megidézed saját magad árnyékát, amivel összezavarod az ellenfeled és egy pillanatig sebezhetetlen leszel. 4 mp-ig. A tükörképed kitérés buffot kap.
Rank 2 – Még több kitérésre esély.
Rank 3 – Ha aktív a buff, több sebzés.

Arch lightning:
Rank 1 – Kilősz egy villámot magad elé, amely sebez minden ellenfelet aki útba esik.
Rank 2 – A célpontok sebződnek másodpercenként.
Rank 3 – Lefogja a közeli ellenfeleket, akik nem tudnak ütni. A vonalon kívül esőknek vagy esélye kiugrani a villám elől.

Black hole:
Rank 1 – Egy kiválasztott pontra húzod ellenfeleidet egy rövid ideig.
Rank 2 – A húzás után csapda cc-t kapnak.
Rank 3 – A fekete lyuk felrobban a húzás idejének lejárta után.

Charged beam:
Rank 1 – Egy sugarat varázsolsz a kiválasztott célpontra.
Rank 2 – A varázslás után mp-ként sebzés.
Rank 3 – Sebez minden ellenfelet a varázsló és a célpont között.

Cloth armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – Több manát kapsz minden darab páncél után.

Elemental (passive):
Rank 1 – Növeli az elementális sebzések erejét. Ha a mágus változtatja az elementál típusát, több sebzést okozhat.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Forcefield:
Rank 1 – A repülési magasság és idő alapján használ manát. A bejövő sebzést csökkenti. 
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Ice prison:
Rank 1 – A célpontot egy jégbörtön veszi körül, és megbénítja.
Rank 2 – Plusz sebzés másodpercenként.
Rank 3 – Csapda a kitörés után.

Ice sheet:
Rank 1 – Egy területen az ellenség kiütést szenved el.
Rank 2 – Csapdába kerülhet két ellenfél is a területen.
Rank 3 – A terület mérete és lejárati ideje nő.

Implosion:
Rank 1 – Egy erős tűzlabdát lősz ki a kiválasztott célpontra.
Rank 2 – Égést okoz, ami mp-ként sebzi az ellenfelet.
Rank 3 – A célpont körül AOE sebzés.

Mage’s detection:
Rank 1 – Felderíti a titkos átjárókat és mágikusan elrejtett csapdákat a területen. 
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Mage’s escape:
Rank 1 – Egy másik dimenziót megnyitva hagyod el jelenlegi pozíciódat. Villog a teleport, veszélyen kívül.
Rank 2 – Csökkenti az aggrot-t és leszedi a debuffokat.
Rank 3 – Leszedi a CC-t.

Portal:
Rank 1 – Létrehozol egy portált magad alatt és egy másodikat egy választott helyen. A portál csak bizonyos számú játékost enged át. Alkalmazható ellenfelekre is.
Rank 2 – Növekszik a hatóterület.
Rank 3 – A portál alkalmazása csökkenti a fenyegetést és törli a debuffokat.

Quake:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, varázsolsz magad elé egy földmozgást, amely AOE sebzést okoz.
Rank 2 – Egy misztikus erő kiütést okoz.
Rank 3 – Csökken a fókusz költsége és cd-je a varázslatnak. 

Safe space:
Rank 1 – A kiválaszott parti tag, vagy önmagad eltávolításra kerül a egy meghatározott időre a harctérről. Elküld néhány másik dimenzióba.
Rank 2 – Az eltávolított célszemély extra manát kap.
Rank 3 – Csökken a cd.

Spellbook combo:
Rank 1 – Mágikus nyílvesszőket lősz a célpontra, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Tentacles:
Rank 1 – A varázsló körül létrejön a varázslat amely leragasztja a célpontot.
Rank 2 – A célpont másodpercenként sebzét kap és a hatóterület is nő.
Rank 3 – A lejárati idő növekszik.

 

Ranger skillek:

Bow’s combo:
Rank 1 – A célpontra két nyilat lősz ki, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – Négy nyílvesszőt készítesz fel.
Rank 3 – Felkészülsz az összes nyílvessző kilövésére.

Flame line:
Rank 1 – Kilősz egy nyilat, amely tüzes sávot hagy maga után.
Rank 2 – A nyíl felrobban az útja végén.
Rank 3 – Az ellenfél meggyullad.

Fleeting shot:
Rank 1 – Visszavonuló lövés amely hátrataszít, az ellenfelet sebzi.
Rank 2 – A hatótávot növeli.
Rank 3 – Megszakítja a CC-t.

Hail of arrows:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, a képességet alkalmazva megidézel nyílvesszőket és a célpont felé küldöd azokat.
Rank 2 – Csökkenti az ellenfelek mozgását.
Rank 3 – Sebzés másodpercenként a területen belül.

Jump:
Rank 1 – A célponra egy lándzsát dobsz, amivel magadhoz rántod és sebzed.
Rank 2 – A cd-t leváltja egy charge egyedi cd-vel.
Rank 3 –  Az elugrás helyére ledobsz egy medvecsapdát.

Knockback shot:
Rank 1 – Ellököd a célpontot x távolságra.
Rank 2 – Plusz sebzés.
Rank 3 – Plusz kiütés.

Light armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – Minden páncéldarab után plusz sebzés.

Marked arrow:
Rank 1 – Megcélzod ellenfelet és ezáltal több fizikai sebzést okozol.
Rank 2 – Az ellenfél több mágikus sebzést is elszenvedhet.
Rank 3 – Növekszik a hatóideje ennek a debuffnak.

Power shot:
Rank 1 – A feltöltött képességgel magad elé lősz és sebez minden ellenfelet vonalban. 
Rank 2 – Esély van rá, hogy vérzést okoz.
Rank 3 – Egy V alakban lősz nyilakat, amelynek szöge a visszatartás idejétől is függ.

Ranged passive:
Rank 1 – Minden képesség messzebbről is alkalmazható.
Rank 2 – Még több távolság.
Rank 3 – Nagyobb kritikus esély, amely cd-n kap.

Slice:
Rank 1 – V alakú fegyveres támadás.
Rank 2 – 360 fokos fegyveres támadás.
Rank 3 – Vérzést okoz.

Snare:
Rank 1 – A célpontot leragasztod a földre.
Rank 2 – Plusz vérzés.
Rank 3 – A leragasztás után csapda cc-t is kap a célpont.

Sniper’s eye:
Rank 1 – Megidézel egy zónát magad körül, aki ezen belül van ellenfél dupla sebzést kap minden támadástól.
Rank 2 – Nő az ellenállásod a képesség megszakítása ellen.
Rank 3 – Eltörli a CC-t ha futásnak eredsz és eltörli a csendesítést.

Sprint:
Rank 1 – Növeli a mozgás sebességét. Más képesség alkalmazásakor megszakad a futás.
Rank 2 – Növekszik az ellenállás hogy megszakadjon a képesség.
Rank 3 – Leszedi a CC-t futás előtt és a csendesítést. 

Track:
Rank 1 – A képesség alkalmazásával megláthatod a közeli nyomokat, idegen kalandozók nyomait.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Trap:
Rank 1 – Medvecsapda lerakása amely lefogja a célpontot és sebzi.
Rank 2 – A leragasztás után elkábítja az ellenfelet.
Rank 3 – Két letehető csapda.

 

Rogue skillek:

Minden kaszt alkalmas a kalandozásra, de a Rouge (Zsivány) kaszt legalkalmasabb a dungeonok rejtett kincseinek felkutatására.

Stealth:
Rank 1 – A karakter nem lesz teljesen láthatatlan. Lesznek olyan jelzések, amelyek segítenek a játékosoknak a lopakodó ellenfeleket kiszűrni a környezetből.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Summoner skillek:

Az idéző nem meglepő módon sok idéző képességgel rendelkezik. A választott 2. kasztjuk meghatározza majd milyen típusú idézésekre lesznek képesek

  • Állati
  • Szellem
  • Zombi, csontváz, egyéb halott lények
  • Holtestek
  • Néhány idéző több féle lényt is lehívhat
  • Néhány csak egy félét, de jóval erősebbeket
  • Néhány idéző képes lesz enerigákat lehívni

Tank skillek:

A tankoknak nem kötelező pajzsokat alkalmazni, de opcióként ott a lehetőség.

Absorb bubble:
Rank 1 – Visszaver egy bizonyos számú sebzést és közelben lévő ellenfelek sérülnek ha lejárt a képesség időtartama.
Rank 2 – Növekszik a képesség időtartama.
Rank 3 – Sebzés ellenfelekre, ameddig aktív a sebzés visszaverése.

Block (passive):
Rank 1 – Nő a blokkolás százaléka X értékkel.
Rank 2 – Még több esély a támadások blokkolására.
Rank 3 – Esély a sebzésre, ha kivédesz sikeresen egy támadást.

Bulwark (Tank ability):
Rank 1 – Megidézel egy falat, amelyhez ha az ellenfél hozzáért, kiüti.
Rank 2 – Sebzést is kap az ellenfél a kiütés mellett.
Rank 3 – A tank képes mozgatni a falat egy bizonyos határon belül.

Charge:
Rank 1 – Rárontasz a célpontra a harcmezőn (barát vagy ellenfél), megsebzed.
Rank 2 – További fizikai és mágikus átütés egy rövid időre.
Rank 3 – Sebzés és kiütés a varázsló és a célpont között.

Cover:
Rank 1 – A megjelölt baráti célpont a sebzés 50%-át 6 mp-ig visszaveri.
Rank 2 – Növeli a visszavert sebzést.
Rank 3 – Ad egy sebzés csökkentő buffot a hatóidő lejártáig. Ez aktív a varázslón és a célponton is.

Crowd control break:
Rank 1 – Megszakítja a leragasztást, a kábítást és altatást.
Rank 2 – Növeli az ellenállást a CC effektek ellen.
Rank 3 – Minden eltávolított CC után fókuszt kapsz.

Hatred:
Rank 1 – A választott célpont erősebben fog aggrózni.
Rank 2 – Célpont befogás képesség.
Rank 3 – Aggrózás mp-ként.

Heavy armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – Minden páncéldarab után plusz élet.

Impale:
Rank 1 – A célpontra egy lándzsát lősz rá, amivel magadhoz rántod és sebzed.
Rank 2 – Kábítás.
Rank 3 – Plusz sebzés másodpercenként.

Longsword combo:
Rank 1 – A kardot és a pajzsot alkalmazva lecsapsz több ütéssel a célpontra, az ultimate képességet tölti.
Rank 2 – 
Rank 3 –

Melee strike:
Rank 1 – Sebzés és aggró.
Rank 2 – Sebzés és aggró mp-ként.
Rank 3 – Változik a V alak.

Perception:
Rank 1 – A képesség segít felfedezni a fenyegetéseket a hatótávon belül.
Rank 2 –
Rank 3 – 

Righteous fury:
Rank 1 – Ha a fókuszod elérte a 80%-ot, akkor lándzsákat dobhatsz az előtted álló célpontokra. Ezek sebeznek és magadhoz húzzák az ellenfeleket.
Rank 2 – Az ellenfeleknek te leszel a célpontja és nő a gyűlöletük irántad.
Rank 3 – Nem csak az előtted lévő célpontokat rántod magadhoz, hanem 360 fokban.

Shield might:
Rank 1 – A célpontot kiütöd vagy elkábítod.
Rank 2 – Változik a támadás szögének mértéke.
Rank 3- A sikeres támadás esetén a blokkolás ideje nő. Az alap idő növekszik az ellenfelek ütéseinek számától.

Shield throw:
Rank 1 – Elhajítod a pajzsot és gyűlölet módosítót is kapsz.
Rank 2 – Változik a támadás szöge.
Rank 3 – Elkábítod az első ellenfelet az ütéssel.

Ultimate defense skill:
Rank 1 – Ultimate képesség: A fókuszt alkalmazva növeled a fizikai és mágikus védelmedet és csökkenti a mozgásképességed.
Rank 2 – Növeli a kapott gyógyítás értékét, amelyeket másoktól kapsz.
Rank 3 – Megszünteti a CC-ket rajtad és ellenállást biztosít azok ellen.

 

Elemental skillek:

Arch lightning:
Rank 1 – Kilősz egy villámot magad elé, amely sebez minden ellenfelet aki útba esik.
Rank 2 – A célpontok sebződnek másodpercenként.
Rank 3 – Lefogja a közeli ellenfeleket, akik nem tudnak ütni. A vonalon kívül esőknek vagy esélye kiugrani a villám elől.

Chain Lightning:
Rank 1 – Egy feltöltött villám támadás, amely sebezi ellenfeleid. Időtartam: 5 mp., CD: 5 mp.
Rank 2 – Egy feltöltött villám támadás, amely sebezi ellenfeleid. Időtartam: 5 mp., CD: 5 mp.
Rank 3 – Egy feltöltött villám támadás, amely sebezi ellenfeleid. Időtartam: 5 mp., CD: 5 mp.

Elemental (passive):
Rank 1 – Növeli az elementális sebzések erejét. Ha a mágus változtatja az elementál típusát, több sebzést okozhat.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Fire Potion:
Rank 1 – Tűz robbanást okoz.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Flame line:
Rank 1 – Kilősz egy nyilat, amely tüzes sávot hagy maga után.
Rank 2 – A nyíl felrobban az útja végén.
Rank 3 – Az ellenfél meggyullad.

Frost Potion:
Rank 1 – Ez az ital egy területen fagyást okoz, amely lassítja az ellenséget. Időtartam: 10 mp., CD: 30 mp.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Ice prison:
Rank 1 – A célpontot egy jégbörtön veszi körül, és megbénítja.
Rank 2 – Plusz sebzés másodpercenként.
Rank 3 – Csapda a kitörés után.

Ice sheet:
Rank 1 – Egy területen az ellenség kiütést szenved el.
Rank 2 – Csapdába kerülhet két ellenfél is a területen.
Rank 3 – A terület mérete és lejárati ideje nő.

Implosion:
Rank 1 – Egy erős tűzlabdát lősz ki a kiválasztott célpontra.
Rank 2 – Égést okoz, ami mp-ként sebzi az ellenfelet.
Rank 3 – A célpont körül AOE sebzés.

Quake:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, varzásolsz magad elé egy földmozgást, amely AOE sebzést okoz.
Rank 2 – Egy misztikus erő kiütést okoz.
Rank 3 – Csökken a fókusz költsége és cd-je a varázslatnak. 

 


Healing skillek:

Divine form:
Rank 1 – Ha a fókuszod 80%, a képességet alkalmazva növeled a gyógyító  és a sebző képességeid erejét 25%-kal 8 mp.-ig. A baráti AOE gyógyításra és sebzésre is értendő. 
Rank 2 – Csökkenti az ellenfelek gyűlöletét a célponttal kapcsolatban minden pulzálásnál. Az ellenfél elveszti a célt. 
Rank 3 – Nő a hatékonysága a gyógyításoknak. 

Endow life:
Rank 1 – A halott társakat tudod feléleszteni. Megakadályozza a halált, ha élők a célpontok. A felkeltett társak nem 100%-os életerővel és manával ébrednek.
Rank 2 – Növeli a buff idejét, amely a halált akadályozza.
Rank 3 – A felkeltett társak maxon ébrednek.

Life’s balance:
Rank 1 – Szintbe hozza a csapat tagjainak életerejét egy átlag alapján.
Rank 2 – Csökken a cd.
Rank 3 – Minden csapattag kap egy gyógyítás buffot.

Lifeline:
Rank 1 – Lánc gyógyítás a kiválaszott barát célpontra.
Rank 2 – Sebzés az ellenfélre a hatókörön belül, ha a csapat tagja felgyógyult.
Rank 3 – A gyógyítás és a sebzés a hatókörön belül található szövetségesek alapján számolódik.

Lifesteal:
Rank 1 – A képesség ideje alatt a sikeres támadásaid életerőt szívnak el az ellenféltől és átadják neked. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – A képesség ideje alatt a sikeres támadásaid életerőt szívnak el az ellenféltől és átadják neked. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 3 – A képesség ideje alatt a sikeres támadásaid életerőt szívnak el az ellenféltől és átadják neked. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.

Righteous blessing:
Rank 1 – Gyógyulsz.
Rank 2 – Gyógyulás mp-ként.
Rank 3 – Közeli ellenfelen sebződés mp-ként.

Stolen blessing:
Rank 1 – Egy totemet dobsz az ellenségre akik a körön belül mp-ként sebződnek.
Rank 2 – A hatókörön belül a szövetségesek gyógyulnak.
Rank 3 – A hatókörön belül az ellenfelek mozgása lassul. 

 


Utility skillek:


A utility képesség egy olyan nem harci képesség, amely kapcsolatba lép a környezettel. Ezek a képességek segítik majd a játékosokat a világban lévő fenyegetések legyűrésére.

  • A kasztoknak változó képességeik lesznek.
  • Minden kasztnak lesz manőverező képessége.
    • Például a grappling hook skill, vagy tárgy.
  • A kasztok rendelkeznek olyan képességekkel amelyek a csapadák felfedezésére és egyéb veszélyek elhárítására, felfedezésére alkalmasak. A varázslóknak példásul lesz rá skilljük, hogy megvilágítsák a csapdát és elpusztítsák azt.
  • Bizonyos területeken a kasztok képesek lesznek mászni, egyéb parkour tevékenységet végezni, ezek nem állandó képességek lesznek, csak bizonyos küldetések, vagy helyszínek határozzák meg alkalmazásukat.
  • Némely kasztok, például a Rouge képes a lopakodás képességre.
    • A Rouge rendelkezhet majd messzelátó képességgel is.

Alacrity:
Rank 1 – A skill ideje alatt a sikeres támadásaid növelik a futási sebességed. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – A skill ideje alatt a sikeres támadásaid növelik a futási sebességed. Időtartam: 12 mp., CD: 10 mp.
Rank 3 – A skill ideje alatt a sikeres támadásaid növelik a futási sebességed. Időtartam: 12 mp., CD: 8 mp.

Bolt of Revealing:
Rank 1 – 
Rank 2 – 
Rank 3 – A képesség aktiválása után, láthatóvá válik minden rejtőzködő tereptárgy, játákos, és egyéb rejtett dolog. After activating this spell, the next bolt you fire will reveal all characters hidden by terrain, structures, or invisibility in its area of effect. Időtartam: 10 mp., CD: 15 mp.

Cleanse:
Rank 1 – Ezzel a képességgel megtisztíthatsz egy területet a káros hatásoktól.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Crimson Blast:
Rank 1 -Ez a varázslattal az előtted álló ellenfeleket tudod lángba borítani. Időtartam: 1 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – Ez a varázslattal az előtted álló ellenfeleket tudod lángba borítani. Időtartam: 1 mp., CD: 9 mp.
Rank 3 – Ez a varázslattal az előtted álló ellenfeleket tudod lángba borítani. Időtartam: 1 mp., CD: 9 mp.

Divine Light:
Rank 1 – Ezzel a varázslattal a támadásaid megjelölik a célpontot egy isteni fénnyel, amely jó messziről is látható. Időtartam: 10 mp., CD: 30 mp.
Rank 2 – Ezzel a varázslattal a támadásaid megjelölik a célpontot egy isteni fénnyel, amely jó messziről is látható. Időtartam: 13 mp., CD: 25 mp.
Rank 3 – Ezzel a varázslattal a támadásaid megjelölik a célpontot egy isteni fénnyel, amely jó messziről is látható. Időtartam: 16 mp., CD: 20 mp.

Endow life:
Rank 1 – A halott társakat tudod feléleszteni. Megakadályozza a halált, ha élők a célpontok. A felkeltett társak nem 100%-os életerővel és manával ébrednek.
Rank 2 – Növeli a buff idejét, amely a halált akadályozza.
Rank 3 – A felkeltett társak maxon ébrednek.

Forcefield:
Rank 1 – A repülési magasság és idő alapján használ manát. A bejövő sebzést csökkenti. 
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Harvest:
Rank 1 – A gyűjtögés képesség engedélyezi a játékos számára a nyersanyag begyűjtését. Zöld körrel jelöli a forrást. 
Rank 2 – 
Rank 3 –  

Lifesteal:
Rank 1 – A képesség ideje alatt a sikeres támadásaid életerőt szívnak el az ellenféltől és átadják neked. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 2 – A képesség ideje alatt a sikeres támadásaid életerőt szívnak el az ellenféltől és átadják neked. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.
Rank 3 – A képesség ideje alatt a sikeres támadásaid életerőt szívnak el az ellenféltől és átadják neked. Időtartam: 10 mp., CD: 10 mp.

Mage’s detection:
Rank 1 – Felderíti a titkos átjárókat és mágikusan elrejtett csapdákat a területen. 
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Mount Potion:
Rank 1 – 
Rank 2 – 
Rank 3 –  

Perception:
Rank 1 – A képesség segít felfedezni a fenyegetéseket a hatótávon belül.
Rank 2 –
Rank 3 – 

Stealth:
Rank 1 – A karakter nem lesz teljesen láthatatlan. Lesznek olyan jelzések, amelyek segítenek a játékosoknak a lopakodó ellenfeleket kiszűrni a környezetből.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Track:
Rank 1 – A képesség alkalmazásával megláthatod a közeli nyomokat, idegen kalandozók nyomait.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

 

Passzív skillek:

Block (passive):
Rank 1 – Nő a blokkolás százaléka X értékkel.
Rank 2 – Még több esély a támadások blokkolására.
Rank 3 – Esély a sebzésre, ha kivédesz sikeresen egy támadást.

Cloth armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – Több manát kapsz minden darab páncél után.

Elemental (passive):
Rank 1 – Növeli az elementális sebzések erejét. Ha a mágus változtatja az elementál típusát, több sebzést okozhat.
Rank 2 – 
Rank 3 – 

Heavy armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – Minden páncéldarab után plusz élet.

Light armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – Minden páncéldarab után plusz sebzés.

Mana pool (passive):
Rank 1 – Növeli a manát.
Rank 2 – Még több manát biztosít.
Rank 3 – Minden Nth varázslat nem kerül manába.

Medium armor (passive):
Rank 1 – Növeli a páncél értékét.
Rank 2 – Tovább növeli a páncél értékeit. 
Rank 3 – If medium armor worn in all slots gives a balance of health and mana less than the health given.

Ranged passive:
Rank 1 – Minden képesség messzebbről is alkalmazható.
Rank 2 – Még több távolság.
Rank 3 – Nagyobb kritikus esély, amely cd-n kap.


 

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.