Housing

Housing:


A Housing rendszer három típussal rendelkezik:

Háztípusok Típusa Elérhetősége Korlátozás
Apartman Instance-olt 4. szintű Node-tól Szerverenként egy
Birtok Nyitott területen 3. szintű Node-tól Accountonként egy
Statikus Ház Csomóponton 3. szintű Node-tól Szerverenként egy

Előnyök:


Ezek a tulajdonok számos előnyökkel rendelkeznek:

  • Állampolgárság igénylése egy Csomópontra
  • Értékes tárgyak elhelyezése
  • Tárgyak készítésére alkalmas eszközök elhelyezhetőek
  • Szociális tevékenységek
  • Tárolóhelyet biztosítanak
  • Trófeák és Achievement (eredmények) megjeleníthetőek
  • Bónuszok

Apartman:


Az Apartmanok a Csomópontokon belül olyan házakban található meg, amelyek külön Housing funkciókkal rendelkeznek, vagyis nem minden ház lesz lakható. A játékosok tudnak ilyen lakásokat várásorlni, de a Csomópontnak legalább 4.es szinten (Town, Község) kell lennie, vagy felette.

Apartman Lehetőségek:

  • Apartman bérlése állampolgárságot biztosíthat
  • Több méretű Apartman áll rendelkezésre, az áraik is ettől függően alacsonyabbak, vagy magasabbak
  • Az árak a Csomóponton belül reagálnak arra is, mennyi szabad Apartman áll még rendelkezésre
  • Típusa instance-olt és limitált számuk emelheti az árukat
  • Szabadon dekorálhatóak

Birtok (szabad területen):


A Csomópont zónáján belül elhelyezhető, ha a Csomópont legalább 3.-as (Village, Falu) szintű. Elhelyezésénél a következő dolgok nem lehetnek a közelébe:

  • Utak
  • Dungeonok és egyéb POI (felfedezésre váró terület)
  • Olyan terület, ahova más objektum, akármi lett tervezve
  • Más játékos birtoka
  • Építkezésre alkalmatlan terület, hegylánc, szakadék, stb…

Birtok építmények:

Az építmények a Birtok területén belül helyezhetőek el. Felépítésükhöz szükséges alapanyag és tervrajz. A játékosok nincsenek korlátozva melyik faj épülettípusait építik fel. A játékosnak kell gondoskodnia arról, hogy a tárgyak és az épületek hogyan helyezkedjenek el és ezek maximalizálják a Birtok bónuszait.

  • Kohó
  • Farm
  • Fogadó
  • Fatelep
  • Malom
  • Szentély
  • Finomító
  • Istálló
  • Vendéglő

Birtok előnyei:

  • Mivel a Birtokok a Csomópont zónáján belül találhatóak, így az állampolgársággal is együtt jár.
  • A Birtok lehetővé teszi a tulajdonos számára olyan fogyóeszközök eladását, ami csak a birtokon található speciális építményekben készülhetnek.
  • Eszközök, tárgyak tárolhatóak a birtokon.

Birtok biztonsága:

  • A Birtok zárható
  • A Birtok rendelkezni fog egy hozzáférési listával
  • Később elképzelhető, hogy társtulajdonosok is lehetnek
  • Játékosok normál esetben nem lophatnak a Birtokról
  • A Birtokon tárolt áruk felszabadulnak loot táblaként, ha a Csomópont ostrom alá kerül és elfoglalják
  • Játékos nem ölhető meg a Birtok határain belül
  • NPC őrök szabad járőrözése jelenleg nem tartoznak a terveik között

Statikus Házak:


A Statikus Ház biztosítja jelenleg a nem instance-olt játékos lakhatását a Csomóponton belül. A játékosok vásárolhatnak majd egy szobás házakat, ha a Csomópont szintje elérte a 3. szintet.

Statikus Ház fejlődése:

  • A Csomópont fejlődése határozza meg a Ház stílusát, a Csomópont faji stílusa fogja meghatározni
  • Ha a Csomópont fejlődik, a Ház is fejlődni fog
  • Egy Nagy Városban főutcai kúriává is alakulhat a Ház

Házak elpusztítása:


A Statikus Házak követik mindig a Csomópont szintjét. Ha Csomópont ostrom alá kerül, elpusztul, vagy szintbe süllyed, akkor vele együtt a Ház is. A berendezési tárgyak nem tűnnek el, újra elhelyezhetővé válnak.

Az Apartman-ok a következő módon rombolhatóak le: A Csomópont ostrom alá kerül és az Apartman elpusztul, valamint a szükséges szint alá süllyed. A berendezési tárgyak nem tűnnek el, újra elhelyezhetővé válnak.

A Birtok-ok ostromolhatóak (1-2 órára), ha a Csomópont ostroma sikeres. A tulajdonos és szövetségesei megvédhetik a Birtokot a támadókkal szemben. Védelmi eszközök és őrök szervezhetőek a Birtok védelme érdekében. A Csomópont ostroma alatt, ha a Csomópont a szükséges szint alá süllyed, akkor a Birtok is vele pusztul. A berendezési tárgyak újra lerakhatóvá válnak, egy új birtokon.

Lakásberendezés:


A játékosok képesek lesznek a lakásukat külsejét és belső tereit különféle tárgyakkal kidekorálni.

  • A bútorok és műalkotások szabadon elhelyezhetőek 
  • Megjeleníthetünk olyan díjakat, mint a trófeák és eredményeink
  • Interakciókat is terveznek a lakásokban, például székbe leülés, ágyba lefekvés
  • A minőségi bútorok elkészítéséhez lesz külön szakma

Vendéglő:


A tulajdonosok képesek lesznek szobákat kiadni. A Vendéglő maga és annak szobái is fejlődhetnek. Egyéb funkciók is tervezés alatt állnak:

  • hálószobák
  • Parlor játékok
  • Stratégiai helység térképpel

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.