Steven megpróbálja egy kérdezz-felelekkel tompítani a közösség bánatát, amiért még egy kicsit várniuk kell az Alfa 1-re és utána a játék megjelenésére. Jó olvasgatás mindenkinek a tovább mögött!
Kérdés: Nyissuk a kérdést azzal, amit a közösség sokszor az Intrepid szemére vet, hogy miért a BR játékmóddal töltik az időt, miért nem az Alpha 1 készítésével?
Válasz: A BR módot úgy alakítottuk ki, hogy tesztelje a háttér infrastruktúrát és az alapvető mechanikákat, amelyek már léteznek az Alfa 0-ban. BR a legmegfelelőbb játékmód az ilyen típusú teszteléshez a kívánt játékos számmal. A játékmód működtetéséhez szükséges idő minimális volt, figyelembe véve a grafikát, az animációkat, a világtervezést. Csak a fegyverek és képességek lettek kialakítva a BR játékmódhoz.
Kérdés: Miért nem használták az Alfa 0 csataterét a BR módhoz?
Válasz: A battlegrounds/Alfa 0 alatt egy másik architektúra működik, mint a BR és az MMO verzióban, ugyanannyi, ha nem több erőfeszítést igényel volna az áttervezése. A BR nagyobb kapacitással rendelkezik a 3v3 5v5-hez képest.
Kérdés: Hány százalékban van kész a játék?
Válasz: Nincs százalék, de szinte minden kulcsfontosságú rendszer működik.
Kérdés: Még működik a hibrid harci rendszer? (tab-os célzás)
Válasz: Igen, több különböző verziónk van.
Kérdés: Te megosztod velünk, hogy minden zökkenőmentesen halad, de ezt mi nem látjuk. Hogyan tervezed megosztani velünk ezeket?
Válasz: Több játékmechanikai megoldást szeretnénk megosztani a jövőben. A Toast és Margaret, akik új alkalmazottak, minden új játékmechanikát és a tartalmat közzé fognak tenni.
Kérdés: Az utóbbi időben sok koncepció és mechanika volt látható, amelyek bevételszerzésre összpontosítottak, amire elég negatívan reagált a közösség.
Válasz: Steven egyetértett ezzel, és már felhozta ezt a pontot a csapatnak. Egy művész az, aki ezeken a cash shop-os műveken dolgozik, ez nem vesz el fejlesztési időt a teljes játékból.
Kérdés: Hogyan támogatja a BR a fő mmo játékot? Az embereket negatívan érinti a BR.
Válasz: 86.000 regisztrált fiók játszik az Apocalypse-al (apoc) és 200 játékos egyetlen játékban.
Kérdés: Az Apocalypse melyik mechanikája az, ami az mmo verziónak nem része?
Válasz: A harc rendszer nem hibrid harc. Az Apoc-ban nincs tab-os harc mechanika.
Kérdés: Hogyan működik a normál játékfinanszírozás?
Válasz: A kockázati tőkések finanszírozzák a projekteket, mivel a bankok nem szeretik a kockázatot.
Kérdés: Láthatjuk-e a fejlesztés fejlődését a játékban, és nem csak a koncepcióművészetben?
Válasz: A tartalom a Roadmap-ból származik. Ezek olyan interjúk lesznek, mint az előre rögzített videók, amelyek a játékfejlesztés hátterét mutatják be.
Kérdés: Miért volt olyan nehéz egy egyszerű medve-animáció megmutatása az Intrepid számára?
Válasz: Valójában nem volt nehéz, vagy nagy. Csak magamnak kellett volna kiszivárogtatni.
Kérdés: Láthatunk több dolgot, mint a medve animáció, de a mechanikus részével?
Válasz: Ez teljesen része az Roadmap-nak.
Kérdés: Van e jobb módja annak, hogy az Intrepid megoszthassa a tartalmakat?
Válasz: Azért van itt Toast és Margaret.
Kérdés: Miért törődjek a páncél kozmetikáival a BR játékmódban, ha csak az MMO-ban szeretném?
Válasz: Az MMO változatban másfajta lehet, vagy sokkal nehezebb lesz megszerezni.
Kérdés: Még mindig azt tervezitek, hogy a BR játékmód megmarad az MMO kiadása után is?
Válasz: Attól függ, hogy mit fog nyújtani a BR. Jelenleg Intrepid adatokat gyűjt be a BR módból.
Kérdés: A teljes térkép hány százalékát fogjuk látni az Alfa és a Béta alatt?
Válasz: A térkép kb. 25% -át Alfa 1 alatt, 50% -át az Alfa 2 alatt és 100%-át a béta esetén. Az elért mérföldkövektől függ.
Kérdés: Kaphatunk több információt az osztályokról?
Válasz: Az osztályok nincsenek véglegesítve. Többet fogunk megosztani, ha megvan.
Kérdés: Felmerült-e a hibrid harc mechanika leállítása, ha nem működik?
Válasz: Különböző prototípusokon dolgozunk.
Kérdés: Ez nem válasz a kérdésemre. Ha ezek a hibrid harci rendszerek nem működnek, akkor milyen ponton hagyod el teljesen?
Válasz: Ha a hibrid rendszerünk meghibásodik, a Tab-Target-re kell váltani. Azonban nem hiszem, hogy ez kudarcot vallana.
Kérdés: Miért döntöttél úgy, hogy a tab-os célzás maradjon, ha a hibrid verzió nem sikerül?
Válasz: Tab-os megoldás a cél, mert az MMORPG magja, a harc legyen elég innovatív ahhoz, hogy a játékosok érdekesnek találják.
Kérdés: Az összes kozmetika, amit látunk, aggódással tölt el minket, hogy az elkészült játékban a páncélok unalmasak lesznek.
Válasz: A piacon kínált dolgoknak alternatívnak kell lenniük, nem pedig nagyobb ritkaságnak/minőségnek.
Kérdés: Hasonló visszajelzések esetén ki lesz osztva több kulcs az Alfa 1-re?
Válasz: Nem akarunk túl sokat, mivel az leértékeli az Alpha 1 csomagot. Azt is szeretnénk, hogy a tesztelők száma 10 000 alatt maradna.
Kérdés: Miért nem oldjátok fel a tiltást az Alfa 0 vizuális tartalmairól?
Válasz: Nem akarjuk, hogy a régi látványvilág a projekt arcává váljanak.
Kérdés: Mi volt a gond Xsolla-val?
Válasz: A közösség aggodalmát fejezte ki, megvizsgáltuk, és úgy döntöttünk, hogy megváltoztatjuk. Hamarosan Paypal/Stripe lesz.
Kérdés: A stúdió rendez eseményeket a közösség számára?
Válasz: Több virtuális rendezvényt és eseményt szeretnénk a kereskedelmi eseményeken stb.
Kérdés: Tudjuk-e a Verra holdjának nevét? Lehetne egy hold elnevezési verseny?
Válasz: Ki mondta, hogy csak egy hold van? Van neve a holdnak, a sztorival összefüggésben van. Nekem tetszik ez az ötlet.
Kérdés: Mivel nem hiszem, hogy tudjátok tartani a időpontokat. Mi a helyzet a tengeri tartalmú funkciókkal?
Válasz: Több embert felvettünk, ahogy azt a levélben említettük. Ezen rendszerek többsége megosztott vagy korrelált a tervezésben, és megosztja a rendszer működését. De ha van egy speciális rendszer, amely kitolná a játék kiadását, akkor frissítésként / bővítésként fog szerepelni a tartalom.
Kérdés: Játékmechanikai részek.
Válasz: Az alap játékmechanikák nem kerülnek kivágásra, addig nem jelenik meg a játék, ameddig ezek el nem készülnek.
Kérdés: Mennyire lesz kiterjedt a lore a játékra?
Válasz: A játék területein lesz látható és egyéb más módokon is.
Kérdés: Mi a kedvenc AoC fajod?
Válasz: Nem mondhatom el ezt. De a múltban játszottam az emberekkel.