Ashes of Creation – LazyPeon interjú Steven Shariffal

Egy elképesztően jó és hangulatos interjú született LazyPeon segítségével, akinek vendége Steven Sharif volt. Láttam már néhány interjút, de itt valami különleges született. Nehéz megfogalmazni, szerintem aki végig nézni, az érezni fogja. A kérdések is nagyszerűek voltak, LazyPeon nem félt megkérdezni azt, ami sokakban felmerült már a projekttel kapcsolatosan és szerencsére a válaszok is rendben voltak. A tovább mögött találtok egy kivonatot a válaszokról, de ha tudjátok szánjátok rá az időt és nézzétek meg.
(Zárójelben: Steven egészsége nagyon aggaszt… remélem bírni fogja és nincs komolyabb egészségügyi baja. Egyébként nagyon régóta köhög, szóval biztos valami állandó betegség váltja ki a köhögést nála.)

– 130 000 egyéni Alpha 2 tesztelőt regisztráltak az október 25-i indulás óta. Ebbe beletartozik a több mint 6 000 egyidejű játékos is egyetlen szerveren.
– Az Intrepid közelít a 250 fős fejlesztőcsapathoz.
– Bemutattak egy új mountot. Egy kos/ oroszlán/ bulldog hibridet.
– Steven megismételte, hogy az ideális időpont a vásárlásra a „Valamikor a 3. fázisban” lenne.
– Utalt arra, hogy a Summoner 3-4 hónappal a 3. fázis elindítása után lesz elérhető.
– Az Artisan Skill fák eredetileg csak passzívnak voltak tervezve, de most már aktív képességeket is tartalmazni fognak.
– A Freeholds, Barony és Estate rendszerek tesztelés alatt állnak a lower branch-ekben, a megvalósítás folyamatában.
– A Relikvia rendszer szintén megvalósítás alatt áll.
– Steven megerősítette, hogy a Rogue és a Node Sieges a március végi frissítésben érkeznek.
– Míg a Node Sieges be fog kerülni, addig a Node Death csak „néhány hónap múlva” kerül bevezetésre.
– A Turquoise Sea bővítményt megerősítették a márciusi frissítéshez, beleértve néhány Naval tartalmat is.
– A 2. fázis az alaprendszerek bevezetéséről szól, a 3. fázis pedig ezek kibővítéséről.
– Steven kijelentette, hogy a fejlesztés előrehaladtával a játéknak egyre egyedibb lesz a kinézete.
– Az Intrepidnek van egy kész eszköze, hogy további Node elrendezéseket generáljon, de most prioritásban fontosabb a Node progresszió és alrendszerei. Funkció a forma előtt.
– Az utolsó egy-két hétben megnövekedett xp arányokat láthatunk egy esetleges wipe előtt.
– Steven azt állítja, hogy annak ellenére, hogy nyitottan vágott bele ebbe a folyamatba, alábecsülte, mennyire nehéz lesz az Ashes fejlesztése. Megjegyezte, hogy a kudarcok és problémák ellenére nem bánta meg, hogy az Ashes nyílt fejlesztésben van, és nagyon büszke az Alpha 2-re.
– „A nyílt fejlesztés nehéz volt, de a leghálásabb” része a folyamatnak.
– Jundark Biome bemutatása áprilisban.
– A The Anvils Biome bemutatása májusban.
– A nyugati kontinens (a táj, a növényzet és az összegyűjtött anyagok szempontjából) 2025 közepére készülhet el.
– 7-800 négyzetkilométernyi terület érhető el csak a nyugati kontinensen.
– Steven leginkább a Monster Coin rendszer és a teljes Siege rendszer (beleértve az ereklyéket is) miatt izgatott. A rendszerben bizonyos szörnyeknél lesz képességfa fejlődési lehetőség, valamint nagyon ritkán, átveheted az irányítást a világ/raid bossok felett. Kozmetikai eszközöket lehet feloldani (nem világos, hogy ez a szörnyekre vagy a karakteredre vonatkozik-e). Bemutattak egy kicsit az Ancient One 5 csillagos főnököt, beleértve a villámviharokat és a mini okulárok megidézését.
– A Dota 2 felkészítette Steven-t az Ashes körüli negatívumokra.
– Lesz egy „időszak” a mostani és a megjelenés között (nagy infó) /s

Forrás: Reddit

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments