Az előző heti stream összefoglalóját próbálom most ebben a cikkben összefoglalni. A tovább mögött a részletek.
> Az Apocalypse, vagyis a teszt szerver már elérhető, egész nap fut, időkorlát nincs és letölthető a kliens a hivatalos oldalról, vagy steamről.
> A fővezért levele valószínűleg október első hetében fog megjelenni, amely valószínűleg a jövőre vonatkozó terveket és a jelenlegi fejlesztés állapotát hivatott majd ismertetni…reméljük.
> Októberben versenyek indulnak, különböző cuccokért.
> Az Apocalypse-hez készül egy ranglista.
> Az Emberstorm Dragon 7. szinten elérhető, vagyis toljátok a teszt szervert.
Elkezdődött az új stúdióba költözés, amely több ember befogadására alkalmas, így a folyamatosan emelkedő létszám sem fog gondoz okozni számukra.
Mérnöki csapat információk: Alex Khudoliy (Programmer) szerepelt a stream-ben.
> Korábban szoftverfejlesztőként dolgozott. A mostani start zökkenőmentesebb volt, mint az előzőek, amiben részt vett. Rengeteg dolgoznak a harcrendszeren, a több találatos ütéseken, a 360 fokos ütéseken, a különböző kombókon, változó staminán és sebzéseken. Botokat is beállítottak, amelyek segítenek a tesztelésnél.
> Ezek a tesztek segítenek az Alfa/Béta tesztek felépítésében is. Tudják, hogy nem mindenki rajong a Battle Royal módért, de számukra fontos minden információ, amit kapnak, hogy később az MMO változat már rendesen működjön. Most is látható, hogy mennyit változott a játék, mennyit fejlődött a harc, valamint tesztelhetik az elemeket, amelyek majd a hibrid harcrendszer részét fogják képezni.
> Mark a szerverek terhelésén dolgozik, hogy minél több ember tudjanak kezelni akadás és crash nélkül. Az akadások nagy részét sikerült kijavítani, de még maradt pár apró hiba amin dolgoznak.
> Fejlesztették a védekező mechanizmust, fejlesztették az ugrásokat és egyéb akrobatikus mozdulatokat.
> Dolgoznak a HLOD-okon is, amely egy alacsony poligon számú objektumokat takar. Így pl egy griff távoli megjelenítéséhez nem kell akkora erőforrás a gépnek, mint közelről, amikor a magas poligonszámú textúrákkal építi fel.
> A rombolási mechanika is fejlesztés alatt van, amely segítségével falakat, kerítéseket rombolhatunk le.
> A frissítő panel mechanika újraépítése zajlik, amely nagyon fontos, egy játék életében.
Tervező csapat információk: Terrence Yee (Senior Game Designer) szerepelt a stream-ben.
> Sok változtatás került a 20.-ai teszt alapján a harcmechanikába, leginkább animációk. A közelmúltban azon dolgoztak, hogy felkészüljenek a korai hozzáférésre.
> A Castle Siege skilljei is készülnek, amelyek nagy része az MMO verzióba is bekerül. Ki kell találniuk, hogy melyek azok a képességek amelyek megfelelnek a tab-os hibrid harcrendszernek.
> Monitorozzák a játékosokat, merre járnak, hol halnak meg, milyen gyorsan, mi által. A körök létszáma változhat, dolgoznak azon is, hogy a szerverek bírják a 100+ főt és ez a játék és stratégia kárára se váljon. Ha kevesebb mint 3 másodperc alatt halnak a játékosok, az kevesebb adatot jelent, amit fel tudnak használni a harcrendszer elemzéséhez.
Vicces sztori: A 20.-ai teszt után összehívta a tervező csapatot és bejelentette, hogy 2 hét alatt milyen változtatásokat kell elvégezni. Mindenkinek az arcán rémület tükröződött, de végül összejött és amit összehoztak az Apocalypse-hez, az sokban hasonló lesz, mint az Alfa és Béta változatban.
Animációs csapat információk: Brad Constantine (Senior Animator) szerepelt a stream-ben.
> A hátasoknál több féle csontváz variációval rendelkeznek, így több különböző hátas lehet a játékban. Legtöbb feladatuk a tervező csapattól érkezik, például kapnak egy csomó féle fegyvert, amihez animációt kell tervezni.
> Az Apocalypse-ben is látható már néhány quarrior és kicsi critter, amelyek animációkkal rendelkeznek.
Láthatunk néhány variációt a Pridestalker hátasra, amely a Dawnbreaker egyik változata. A Braver of Worlds előfizetők ki is próbálhatják a Dawnbreaker hátast.
Mindenki, aki szeptember 30-ig eléri a 7. szintet, kap egy Emberstorm Sárkányt. Van egy újabb bejelentésük a hétvégét követően. Gondoskodniuk kell arról, hogy megértessék az Apocalypse által nyújtott segítség mértékét. Azt is szeretnénk jutalmazni, hogy valaki segít nekik a tesztelésben, és ez a sárkány része a jutalmak egyikének. Az Action Combat egy nehéz harcrendszer, sokan nem is alkalmazzák, ezért elkötelezettek annak érdekében, hogy működjön náluk. 20 éve működik a tab-os rendszer, de ennek kombinálása az action combat harcrendszerrel, az nagyon összetett és bonyolult, ezért sok munkát igényel és segítséget a játékosok részéről.
A kérdezz-felelek részt és cikk eredetijét megtaláljátok a következő linken: https://ashespost.com/