Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló szeptember 27.

Az előző heti stream összefoglalóját próbálom most ebben a cikkben összefoglalni. A tovább mögött a részletek.

 > Az Apocalypse, vagyis a teszt szerver már elérhető, egész nap fut, időkorlát nincs és letölthető a kliens a hivatalos oldalról, vagy steamről.
 > A fővezért levele valószínűleg október első hetében fog megjelenni, amely valószínűleg a jövőre vonatkozó terveket és a jelenlegi fejlesztés állapotát hivatott majd ismertetni…reméljük.
 > Októberben versenyek indulnak, különböző cuccokért.
 > Az Apocalypse-hez készül egy ranglista.
 > Az Emberstorm Dragon 7. szinten elérhető, vagyis toljátok a teszt szervert.

Elkezdődött az új stúdióba költözés, amely több ember befogadására alkalmas, így a folyamatosan emelkedő létszám sem fog gondoz okozni számukra.

Mérnöki csapat információk: Alex Khudoliy (Programmer) szerepelt a stream-ben.
 > Korábban szoftverfejlesztőként dolgozott. A mostani start zökkenőmentesebb volt, mint az előzőek, amiben részt vett. Rengeteg dolgoznak a harcrendszeren, a több találatos ütéseken, a 360 fokos ütéseken, a különböző kombókon, változó staminán és sebzéseken. Botokat is beállítottak, amelyek segítenek a tesztelésnél.

 > Ezek a tesztek segítenek az Alfa/Béta tesztek felépítésében is. Tudják, hogy nem mindenki rajong a Battle Royal módért, de számukra fontos minden információ, amit kapnak, hogy később az MMO változat már rendesen működjön. Most is látható, hogy mennyit változott a játék, mennyit fejlődött a harc, valamint tesztelhetik az elemeket, amelyek majd a hibrid harcrendszer részét fogják képezni.
> Mark a szerverek terhelésén dolgozik, hogy minél több ember tudjanak kezelni akadás és crash nélkül. Az akadások nagy részét sikerült kijavítani, de még maradt pár apró hiba amin dolgoznak. 
 > Fejlesztették a védekező mechanizmust, fejlesztették az ugrásokat és egyéb akrobatikus mozdulatokat.

 > Dolgoznak a HLOD-okon is, amely egy alacsony poligon számú objektumokat takar. Így pl egy griff távoli megjelenítéséhez nem kell akkora erőforrás a gépnek, mint közelről, amikor a magas poligonszámú textúrákkal építi fel.
 > A rombolási mechanika is fejlesztés alatt van, amely segítségével falakat, kerítéseket rombolhatunk le. 
 > A frissítő panel mechanika újraépítése zajlik, amely nagyon fontos, egy játék életében.

Tervező csapat információk: Terrence Yee (Senior Game Designer) szerepelt a stream-ben.
 > Sok változtatás került a 20.-ai teszt alapján a harcmechanikába, leginkább animációk. A közelmúltban azon dolgoztak, hogy felkészüljenek a korai hozzáférésre.
 > A Castle Siege skilljei is készülnek, amelyek nagy része az MMO verzióba is bekerül. Ki kell találniuk, hogy melyek azok a képességek amelyek megfelelnek a tab-os hibrid harcrendszernek.
 > Monitorozzák a játékosokat, merre járnak, hol halnak meg, milyen gyorsan, mi által. A körök létszáma változhat, dolgoznak azon is, hogy a szerverek bírják a 100+ főt és ez a játék és stratégia kárára se váljon. Ha kevesebb mint 3 másodperc alatt halnak a játékosok, az kevesebb adatot jelent, amit fel tudnak használni a harcrendszer elemzéséhez.

Vicces sztori: A 20.-ai teszt után összehívta a tervező csapatot és bejelentette, hogy 2 hét alatt milyen változtatásokat kell elvégezni. Mindenkinek az arcán rémület tükröződött, de végül összejött és amit összehoztak az Apocalypse-hez, az sokban hasonló lesz, mint az Alfa és Béta változatban.

Animációs csapat információk: Brad Constantine (Senior Animator) szerepelt a stream-ben.
 > A hátasoknál több féle csontváz variációval rendelkeznek, így több különböző hátas lehet a játékban. Legtöbb feladatuk a tervező csapattól érkezik, például kapnak egy csomó féle fegyvert, amihez animációt kell tervezni.  
 > Az Apocalypse-ben is látható már néhány quarrior és kicsi critter, amelyek animációkkal rendelkeznek.

Láthatunk néhány variációt a Pridestalker hátasra, amely a Dawnbreaker egyik változata. A Braver of Worlds előfizetők ki is próbálhatják a Dawnbreaker hátast.

Mindenki, aki szeptember 30-ig eléri a 7. szintet, kap egy Emberstorm Sárkányt. Van egy újabb bejelentésük a hétvégét követően. Gondoskodniuk kell arról, hogy megértessék az Apocalypse által nyújtott segítség  mértékét. Azt is szeretnénk jutalmazni, hogy valaki segít nekik a tesztelésben, és ez a sárkány része a jutalmak egyikének. Az Action Combat egy nehéz harcrendszer, sokan nem is alkalmazzák, ezért elkötelezettek annak érdekében, hogy működjön náluk. 20 éve működik a tab-os rendszer, de ennek kombinálása az action combat harcrendszerrel, az nagyon összetett és bonyolult, ezért sok munkát igényel és segítséget a játékosok részéről.

A kérdezz-felelek részt és cikk eredetijét megtaláljátok a következő linken: https://ashespost.com/

0 0 votes
Article Rating
Címke , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments