Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2022.04.29.

Repül az idő, az áprilisi összefoglaló is megérkezett. A tovább mögött megtaláljátok a részleteket.
(Ha feltöltik a youtube videót, akkor frissítve lesz a cikk is.)

Röviden:
 – Január óta 23 új fejlesztő
 – Feljődnek a rendszerek, nagyrészük az Alfa 2-ben lesz látható
 – Évszakok váltakozása és dinamikus események

Youtube kommentre válasz: 
A karakterkészítőnek nem csak a játék elején lesz jelentősége, ahogy fejlődik a karakter, úgy változhatnak a dolgok (sebhelyek), valamint megszerezhető elemekkel is gazdagodhat a karakter (pl: tetoválás).

Karakterkészítő:
Lehet küldeni nekik frizurákról fotókat, a jókat és megvalósíthatóakat beteszik a játékba. Rengeteg javaslatot kaptak, amelyek nagyobb része már kialakítás alatt van, csak még nem építették bele a bemutatott karakterkészítőbe.

Stúdió információk:
Január óta 23 új embert toboroztak a céghez. Akiket felvettek, azok nem csak tehetségesek, hanem maguk is játékosok. Eljutott a cég odáig, hogy már sokan szeretnének dolgozni náluk, elterjedt a hírük a játékfejlesztők körében. A stúdió is lassan teljesen elkészül, kikerülnek az Intrepid feliratok, logók. Az idei első mérföldkövet is elérték, habár erről még részletesen nem beszélhettek. Jól alakul a fejlesztés. 

Design és mérnöki információk:
Rengeteg dolog készül a háttérben. A mérnökök leginkább a Node-okon (Csomópontok) dolgoztak azon, hogy a városokon belül megvalósítható legyen a szintbeli különbség, mert jelenleg sík terület az egész. Dombos, hegyes területen, szintbeli különbségekkel is megvalósulhasson egy Node. Ezen kívül fejlesztették a játékosok házait és a Node-ok szervízépületeit, hogy szép egységesek legyenek. 
A Design csapat a szörnyek viselkedésfájával foglalkozott, hogyan reagáljanak az eseményekre, a világra és a játékosokra. 
A harcrendszeren is folyamatosan dolgoznak, több elképzelés is tesztelés alatt van. Az Assassin kaszthoz elkészítették a tőr típusú fegyvereket és képességeket. Az Alfa 1-ben még teljesen hiányzott. A harcrendszer verzióit a csapaton belül próbálgatják, valamint a képességeken is dolgoztak. Jelenleg nem mutatják be, hogyan állnak, mivel ez egy nagyon fontos része az mmo játékoknak és nem szeretnék, ha a bemutatott félkész verzió úgy terjedne el, mintha az lenne a végleges. Ha eljutott egy olyan szintre, amit érdemes bemutatni, akkor meg fogják tenni. 
A jármű és hátas fizikán is dolgoznak, például a repülésen, sikláson, hajók és hátasok mozgásán. Ezek egy része szerepelt már az Alfa 1-ben, de folyamatosan fejlesztik ezeket is.
A kraftolás terén is lesz egy csomó változás. Az Alfa 1-ben csak egy alap verzió szerepelt, az Alfa 2-ben már a szakmákat is bemutatják. Rengeteg ötletük van, hogyan lépjenek ki a szokásos mmo-s gyűjtögetős módszerekből. Az új ötletek tesztelésre várnak, és ha jobban működnek, valamint a közösség is pozitívnak értékeli, akkor megvalósítják. 
Sokat dolgoztak a szolgáltató épületek rendszerein, képességein és lehetőségein. Elképzelhető lesz, hogy egy Node-on belül olyan szintre fejlesztették a játékosok a kovácsműhelyt, hogy a környék lakói is itt végzik majd el a teendőiket.

Esemény rendszer:
Bemutattak egy Goblin csapatot, mint dinamikus eseményt, akik megtámadták a Node-ot. Ezek a Guild Wars 2-ben látható dinamikus események továbbfejlesztett verziói lesznek. Ha a világban teljesülnek bizonyos feltételek, akkor azok változásokat hoznak a világba. Ez lehet valami természeti katasztrófa, sárkány-, goblin támadások, járványok, vulkán kitörés. A dinamikus események a játékosoktól függetlenül is elindulhatnak, érdemes reagálni azokra, mert felerősödhetnek és pusztítást okozhatnak a világban. 5 szintje lesz ezeknek és szóba került, hogy épületeket, területeket is lerombolhatnak. 
Lesznek a való világból származó naptári event-ek is, de azok a játék világába lesznek integrálva. Monster Coin event-ek is várhatóak, amelyben átalakulhatunk szörny formába és támadhatunk Node-okat. Open Wolrd PvP-t kiváltó történetek, ostromok, stb… sok kisebb-nagyobb várható, amelyből nagyobb dolgok is kiakalulhatnak. 
Nem feltétlen terveznek olyan UI-t, amely a játékos arcába tolja a helyi, vagy globális küldetéseket. Lehet grafikai, hangüzenet, vagy valami minimális figyelmeztetés, amely alapján próbálják felhívni a játékos figyelmét a közelgő eseményre. 

Környezeti információk:
A Pyra fajok épületeit úgy próbálják kialakítani, hogy teljesen beleépüljenek a környezetükbe.

Évszakok:
Bemutattak pár képet, hogyan változik a környezet az évszakoknak megfelelően. 

Hátasok, World Boss, Kozmetikum és egyéb:

5 2 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments