Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2021.02.26.

Tegnap lepörgött a havi stream és kaptunk mindenféle csemegét a játékból. Készült egy vágatlan 35 perces videó az aktuális Pre-Alfa 1 build-ből, valamint ismét láthattunk néhány remek művészi képet, felszerelési tárgyat, páncélt, mountokat, amelyek elképesztően szépek lettek és pár képet a játék területeiről. Itt látható a vágatlan 4K-s videó a játékból, a tovább mögött meg a szokásos összefoglaló.

A cikkhez készült összes képet a honlap galériájában találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket Facebook csoportban vagy Discordon, vagy írj emailt: [email protected]   

Rövid összefoglaló:

 > Az új hivatalos honlap már elérhető: https://ashesofcreation.com/
 > Dolgoznak az Alfában egy több fázisú Raid Boss-on.
 > Az új stúdióba beköltözést júliusra tervezik, de a Covid miatt ez képlékeny.
 > Új Alfa 1 kulcsok kiosztására most még nem fog sor kerülni.  

Az itt látható videóban Steven említi, hogy az aljnövényzet nagy része egy bug miatt hiányzik, valamint minden ami látható változni/fejlődni fog, vagy eleve placeholder. A visszajelzéseket figyelik, emiatt változott meg például a Fireball skill animációja is. Itt ebben a videóban már az új verziót láthatjátok. Érdemes megfigyelni a mozgásokat, mert sokat fejlődtek. Megemlítette Steven, hogy a víz alatti területekre is odafigyelnek, hogy ne legyen üres. Lesznek halak, ami csak grafika, nem lehet velük semmit se kezdeni, de lesz olyan is, amely kijelölhető és lecsapható, akár…

Stúdió frissítés:
A megnyitott 35 pozícióból 9-et töltöttek eddig be. Az új stúdióba beköltözést júliusra tervezik, de a Covid miatt ez képlékeny.

Design Team frissítés:
A múlt héten volt a második teszt, és előbukkant néhány hiba. Ezek a hibákat megvizsgálták és javították, és a jövő hét elejére terveznek ismét egy tesztet. Nagyon fontos nekik, hogy ezek a tesztek időben feltárják a problémákat és azokat rögtön javítani tudják. Hálásak az Alfa 1 tesztelőknek, akik segítenek nekik ezeket feltárni.

Dolgoznak néhány World Boss-on, két csapat méretű boss-okon, valamint egy Raid Boss-on, igazi raid mechanikával, amelyet erre az alfára terveznek. Azon dolgoznak, hogy az új fejlesztéseket minél előbb beépítsék és teszteljék azokat, hogy ezek készen álljanak a közelgő tesztekre.

Kérdezz-Felelek:

K: Mikor indul el a csomagokhoz tartozó játékidő?
V: A fióknak megvan az előfizetés ideje, és te döntöd el mikor aktiválod.

K: Tervezett karakterkorlát a Guild nevekhez?
V: 32 karakter? Nem biztos, ellenőriznem kell.

K: Ha a Node (Csomópont), ahol a szabad birtokod van, sikeres ostromon van túl, akkor kifoszthatod a saját birtokodat?
V: Nem. Ha védőként van regisztrálva a játékos, akkor nem engedi a rendszer.

K: Befolyásolja a városokat a körülöttük lévő domborzat?
V: Jelenleg úgy működik, hogy a Node képes alakítani a domborzatát a környező területnek. Ennek oka a rugalmasság, esztétikai és mechanikai szempontból egyaránt. Ez nem azt jelenti, hogy a környező területnek nem lehet befolyása, mert ha egy Node-ot egy hegy oldalára vagy egy szikla szélére teszünk, azt akarjuk, hogy legyen némi befolyása, de további tesztekre van szükség.

K: Terveztek-e valamilyen környezet specifikus (beltéri/kültéri) skill-t?
V: Valószínűleg nem. Még mindig játsszunk bizonyos elemekkel vagy környezetekkel való skill interakciókkal, de további tesztelésre van szükség.

K: Szükséged lesz korai hozzáférésre, hogy a karakter előre elkészíthető legyen az indulás előtt?
V: Jelenleg még nem döntöttünk erről, és amint igen, megosztjuk veletek.

K: Mi az az univerzum átfogó neve, ahol verra + sanctus van?
V: Ezt most nem osztjuk meg.

K: Gondoltatok olyan rendszerre, ahol elrejtheted az identitásod a guild kémkedése céljából?
V: Beszéltünk róla, de erre nincs kifejezett rendszerünk.

K: Hogyan tervezitek megosztani a potenciális jutalmakat egy Karaván megvédése után?
V: Ugyanúgy, ahogy bármilyen részvételt díjazunk. A Karaván-védő szerephez fejlődés, küldetés és jutalom társul. Ugyanígy ösztönen jutalmazzuk a támadókat is. Nyilvánvaló, hogy az ilyen típusú rendszereknek erőteljesebb jutalmakkal kell rendelkezniük, mivel nem szabad, hogy egyoldalúak legyenek. A játékosok közötti interakció is egy tényező.

0 0 votes
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments