Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2021.01.29.

Egész pofás összefoglaló volt, az előző után mondjuk ránk fért. Láthattunk az új honlapot, sétálgattak a pár hónapja még csak koncepciós képenek meglévő területen (hajós sziklás cucc). Impozáns méretű sziklákat raktak össze. Ezen kívül bemutattak egy repülő madárkát, bútorokat, ruhákat, új növényeket és karaktermodelleket. A tovább mögött megtaláljátok a részleteket. 

A cikkhez készült összes képet a honlap galériájában találjátok meg. Minden további képet az Instagram és Twitter oldalunkra töltjük fel, valamint a Facebook csoportunkban találhatod meg. Ha kérdésed van keress meg minket Facebook csoportban vagy Discordon, vagy írj emailt: [email protected].   

Rövid összefoglaló:
 >> Februárban újra lehetőség lesz Alfa 1 kulcsokhoz jutni (2018 óta nem lehet)
 >> Következő Alfa teszt Február 19.-én lesz
 >> 20 különböző területtípust terveznek a játékba (dzsungel, mocsár, sivatag, stb…) 
 >> Februárban startol az új hivatalos honlap, a bolt is új lesz

Bemutatták az új honlapot, amely februárban élesedik. Látható, hogy sokkal összeszedettebb az egész és tartalmasabb. Az online bolt is az oldallal együtt alakul át. 

Design Csapat frissítései: 
A stúdió sok adatot elemezett ki az előző tesztből és a visszajelzések alapján sok változtatást is eszközöltek a jelenlegi buid-en. Gőzerővel készülnek a következő, februári tesztre. 

A Környezeti Csapat frissítései:
A jelenlegi Alfa build 4 külöbnöző terület típussal rendelkezik, de a tervek szerint a teljes játékban 20 különböző terület fajta várható. Nemrég a trópusi területen dolgoztak, a következő feladat a dombos területek elkészítése lesz. A térkép keleti oldalát folyóvidékek tagolják, északra a sivatagi régió található. A trópusoktól délre található a nagy dzsungel régió. A víz shader-ei átalakításra kerülnek és további fényekkel kapcsolatos módosítások várhatóak.

Karakter grafikai frissítések:
Felülvizsgáltak és átalakítottak néhány kezdő felszerelést az Alfában. Egyre szebbek és szebbek lesznek a felszerelési tágyaink. Megkezdték a hajmodellek áttekintését, és újabb, magasabb minőségű frizurákon dolgoznak. Szeretnénk, ha mindeki előzetesen hozzáférhetne a karakter készítő rendszerhez, hogy a szerver megnyitására már mindenki a karakter szintezésére és a játékra koncentrálhasson.

Kérdezz-felelek rész:

K: A tavernában található NPC csak eladni tudnak tárgyakat a játékosoknak? Vagy képesek vásárolni is tárgyakat?
V: A kereskedők általában vételi/eladási felülettel is rendelkeznek.

K: Hogyan befolyásolhatja a házasság a lakást? A szabad tulajdonok külön maradnak?
V: Igen, külön lesznek, de az egyik legnagyobb előny az, hogy családi rendszer lesz a játékban, de a házasság +1 ennek a rendszernek.

K: Ha e-mailt szeretnék küldeni a játékosoknak tárgyak nélkül, azonnal kimegy a levél?
V: Igen, azonnal. Alapos tervezésre van szükség, nyilvánvalóan nem engedélyezzük az erőforrások postázását.

K: Képesek leszünk változtatni a karakter faján és elsődleges kasztján?
V: Nem. Az elsődleges archetípus és a faj kiválasztása végleges marad.

K: Az utak előre kialakítottak vagy dinamikusan jönnek létre?
V: A játékban lévő útrendszerünket alapvetően előre meghatározott útvonalak jellemzik, amelyek az ősi útvonalak fő artériájába vezetnek, és onnan olyan utak ágaznak, amelyek a csomópontok felé vezetnek, mint az erek. Néhány utat több csomópont oszt meg, a csomópontból lehet, hogy más utak is elágaznak, mint például a kapillárisok.

K: Tervezitek a csevegési buborék alkalmazását?
V: Igen.

K: Képesek leszünk átnevezni az idézett lényeinket?
V: Szerintem jó lenne, de nem fogod tudni átnevezni a lénytípust, de igen, jó ötlet az átnevezés.

K: Milyen módon leszek képes kölcsönhatásba lépni a térképpel és a mini térképpel? Pinek / pingek / jegyzetek?
V: Nagyon fontos számunkra, hogy ezt meg tudjuk csinálni. Szeretnénk biztosítani a guild vezetőinek az adminisztratív eszközöket ennek megvalósításához. Tehát igen, biztosítjuk az ehhez szükséges eszközöket.

K: Mi történik az öszvéren tárolt cuccainkal ha az öszvér meghal?
V: Ha az öszvér meghal, holtteste lehetővé teszi a cuccok kifosztását.

K: Képesek lesznek más játékosok megtekinteni a karaván tartalmát, mielőtt támadnának/védekeznének?
V: Nem, de rengeteg vizuális mutató lesz jelen. Távolról is megállapítható lesz kb milyen zsákmányra lehet számítani.

Forrás: https://ashespost.com/1-29-21-livestream-transcript/

4 1 vote
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

3 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Rajmondo21

Hali, az a kérdésem, hogy alphára hol lehet jelentkezni majd? Tudjátok esetleg?

Rajmondo21

Értem, hát sajnos nincsen fölösleges 75ezer forintom, de azért köszönöm a választ 😀