Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.09.30.

Tegnap lepörgött a havi összefoglaló stream. Egyik szemem sír, a másik nevet. Jó volt látni és hallani, milyen komoly szerepet szánnak a hátasoknak és az egész vízi témakörnek, ugyanakkor azért burkoltan csak megint elhintették, hogy a nagy őszi tesztből január lesz, vagyis kvázi újabb 4 hónap csúszásról beszélhetünk. Természetesen mindenkinek meg kell értenie, hogy egy ilyen játékot nem két perc összerakni, csak hát na, jó lenne nem teljesen ősz hajjal elveszni Verra világában. A trópusi környezet, meg, ha tényleg úgy fog kinézni, mint a terveken, jézusom…. Egyébként elég szemét voltam, mert kb 20 perc után átmentem Asmongold stream-jére, aki minden alkalommal kommentálva stream-eli az eseményt. Vicces volt, amikor emlegették a hivatalos stream-ben, meg volt pár epic hozzászólás is, jó sok troll dolgozott a chat-en. 😀

Gyors hírek:
 > Halloween esemény hamarosan, Alfa 1 kulcsok nyerhetőek
 > A 24 meghirdetett pozícióból már 20-at betöltöttek
 > Januárban terveznek a tesztre egy nagyobb invitálást
 > A stúdió költözés szokás szerint csúszik a Covid miatt
 > Alfa 1 tesz év végén
 > A hétvégi teszten egy 440 fős csapat keresett hibákat

Design frissítések:
A víz alatti grafika/elmosódás az első lépés, a víz alatti látványt illetően, ez még rengeteget fog változni. A bútorok bónuszokat nyújtanak, lesznek emeletes ágyak, valamint ha az ágyban házastársunkkal együtt „alszunk,, , mindez buff-ot eredményez. :))) Trópusi területen dolgoznak, ahol az Alfa 1 teszt egy része is zajlani fog. Megmutattak jópár képet, amely alapján felépítik a területeket. A felső sziklaalakzatok hozzájáruljanak ahhoz, hogy a játékosok kifigyelhessék a kikötőbe érkező ellenséges hajókat, vagyis stratégiai célja is van.

 

A páncél másképp fog kinézni a fajokon, a férfiakon és a nőkön. Tehát egy páncélt, amikor egy elf veszi fel, másképp néz ki, mint egy emberen. Ugyanazt a tematikát szeretnénk a különböző fajoknál, de apróbb különbségekkel. Ami a játékosmodelleket illeti,  szeretnék jelezni, hogy a játék terjedelme hatalmas – ahogy tovább fejlődnek, az alap karaktermodellek tovább finomodnak egészen addig, amíg el nem érik a karakteralkotási szakaszt. A tervek szerint, a karakterkészítő terén a csillagok a cél, de ez sok munkát igényel.

Kérdezz-felelek:

K: Képesek lesznek-e a vízi hátasok átjárni a tengeri területeket egészen a nagy hajókig?
V: Igen. Rengeteg víz alatti és tengeri tartalom is lesz.

K: Valamennyi hátasnak azonos lesz a mozgási sebessége?
V: A minőségétől/ritkaságától függ.

K: Lesz-e víz alatti harc vagy lovas harc?
V: Igen, van víz alatti harc. Igen, van tengeri harc is. Raid boss-ok, dungeon-ok, kereskedelmi hajók és egyebek lesznek a tengeri tartalmak. Fontos, hogy jó és fluid legyen. Steven, mint MMO játékos ismer olyan játékokat, amelyekben nem annyira sikerült eltalálni, sok munkát igényel.

K: Képesek lesznek-e a játékosok olyan tárgyakat készíteni, amelyek víz alatti előnyöket nyújtanak?
V: Igen. Lesz víz alatti lélegzés buff, sebességi buffok és egyéb dolgok. A víz alatti látás megkönnyítésére nem terveznek semmi extrát, a balansz miatt.

K: A nyergek járnak előnyökkel?
V: A kozmetikai nyergek előbb a nyereg beszerzését igénylik, mielőtt skin rátehető lenne. Minden tárgy értéke a szintjétől és ritkaságtól függően változik.

K: Mi akadályozna meg valakit abban, hogy a korrupció csökkentése érdekében a barátait vagy céh tagjait kéri meg, hogy öljék meg és adják vissza a tárgyait?
V: Semmi sem akadályozza meg. Meg lehet tenni, de kockázattal jár. Ezek a játékosok nem kerülik el a büntetést, de enyhítik a kockázatot. A fejvadászok látni fogják a korrupt játékosokat a térképen, ez jelentősen csökkenti a rejtőzködési képességet és természetesen a felszerelést, ha droppolja, bárki felveheti.

K: Kör vagy gömb lesz a világ?
V: Nem lesz körbeutazható világ az AoC-ben.

K: Lesz hard cap AOE?
V: Jelenleg nincs eldöntve. Nem hajlunk a korlátozás felé, de további vizsgálatokat igényel a kérdés. Bár csökkenő értékeket akarunk CC szempontból, de nem hiszem, hogy az AoE korlátozása jó érzés egy játékos számára. Az AoE-nek AoE-ként kell szolgálnia, ellen játékot biztosítva.

K: Lesz e lehetőség party duel-re az 1v1 keretein belül?
V: Igen, folyamatban. De némi módosítást igényel.

K: Ha a Node-od háborúban áll egy olyan Node-al, amelyben a guild társai élnek, akkor ez megakadályozza-e abban, hogy partizhasson a guild társaival, rajtaüthessen és megvédje kastélyát, ha a védekező ostrom a Node háborúval azonos időszakban történik?
V: Ez nem akadályozza meg a parti létrehozását. Ha a guild tagjai a háborúban együtt akarnak játszani és együtt dolgozni, akkor ezt megtehetik. (Ez mindenképpen további teszteket igényel, mivel sok alfrakció van, és súrlódást akarunk közöttük)

K: Képesek lesznek-e a kézművesek legendás felszerelést készíteni?
V: Igen, képesek lesznek.

K: Korlátozott javítási lehetőség lesz a páncélok javításánál?
V: Nem. A felszerelés bármennyiszer javítható. Azonban arany helyett anyagokra lesz szükség a felszerelés javításához, ezáltal hozzájárulva a gazdasághoz.

K: A tab képességek megváltoztathatók action combat képességekké és fordítva?
V: Egyes fejlett képességek további célzási mechanikát nyújthatnak. De nem, nincs közvetlen váltás a módok között. Nem akarjuk elrontani valakinek a tapasztalatait az alapján, hogy mit vár el egy képességtől.

K: Ha egy karakter ruházatára hatással van a környezet, ez csak kozmetikai jellegű, vagy a játékos ellenállásait befolyásolja?
V: Nem. A klíma hatásai buffokként jelennek meg. A Frostbolt skill téli éghajlat esetén például erősebbé válik.

K: Lesz-e céh napló a játékban?
V: Egy dolog, amit utáltam guild vezetőként a korábbi játékokban az az volt, hogy amikor bejelentkeztél fogalmad sem volt, mi változott. Lesznek naplóid a befizetéshez/naplókhoz, kinevezésekhez/kirúgásokhoz, csatlakozásokhoz/levelekhez és még sok máshoz.

K: Hogyan fog segíteni a mentori program, ahol a magas szintű játékosok segítenek az alacsonyabb szintű játékosoknak?
V: A mentori program a Node épületein fog alapulni, vannak olyan speciális épületek, amelyek lehetővé teszik a mentorok számára, hogy segítsék a mentoráltakat küldetéseken keresztül, ahová Dungeon-be vagy NPC karavánok kísérő küldetéseibe invitálják őket. Az MMO-k remekül teljesítenek a megtartással, de küzdenek az új játékosok megszerzéséért. A Node-ok eleinte elsősorban a spawn-átjárók körül fognak növekedni, azt szeretnénk, ha új játékosok járnának be és látnának egy virágzó világot. Ne sétáljon be egy üres korai zónába, ahol senkit sem lát.

Forrás: https://ashespost.com/9-30-20-livestream-transcript/

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments