Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.01.30.

Megérkezett a januári élő stream összefoglaló. Nephin a facebook csoportba már tegnap kiposztolt pár képet, amelyek végül a stream-ben is megjelentek. 

> Hamarosan új karaktermodelleket kaptunk minden fajhoz
> Az Alfa 1 térkép része megjelenik a GDC Alfa 1 bemutatóján
> A stúdió költözése nagyon hamarosan 
> A Valentin-napi esemény februárra tervezik, részletesebben később

 

Design (UI) frissítés: Ryan Pearson (Senior UI Artist) szerepelt a streamben.
Több mint 12 évet töltött a Blizzard-nál és olyan projektekben szerepelt, mint a Battle.Net, 8 évig, valamint a Diablo. A vár ostromnál a kihívás az, hogy olyan felhasználói felületet hozzanak létre, amely elősegíti az összes szükséges információ rendelkezésre állását, de még mindig moduláris és esztétikusan néz ki. A játékban az UI terveik moduláris célja, hogy a játékosok testre szabhassák, hogyan szeretnék látni az UI-t. A ostromoknál a foglalási pontok miatt dinamikus ikonokra van szükség, amelyek információkat szolgáltatnak a játékosnak a térképről, tájolásról, hogy jobban megértsék, mi történik a játékban. El kellett dönteniük milyen információk szerepeljenek a játékosok feje felett, amely jelenleg még nem végleges.

Tervezőcsapat frissítés: Dave Oelkers (Senior Animator) szerepelt a stream-ben.
2000 óta dolgozik játék animációkon, olyanokon, mint például Mark of Kri, háttérrel rendelkező 2D animációkon. Ezután a Trion-hoz ment, ahol egy akció-RPG-n dolgozott, ezt követően az Amazon Games Studio-ra esett a választása. Az Apocalypse teszt vége felé csatlakozott az Intrepid-hez, és elkezdett dolgozni a kétkezes balta animációs polírozásán. Sok élőlény modelljét, szerkezetét tudják alkalmazni más állatoknál is, így gyorsabb a fejlesztés is.

Környezeti csapat frissítés: Michael Bacon (Lead Environment Artist) szerepel a stream-ben.
A csapatuk hibajavításokat végez a Castle Siege-en, miközben dolgoznak az MMORPG-n is. Látták az előregyártott megközelítés hátrányait az Apocalypse-ben és sokkal jobb alternatívát találtak ki az MMORPG számára, amely hihetetlenül hasznos volt. Tehát a Csomópontrendszer jelenleg tervrajzokat használ, így könnyedén cserélhetjük a dolgokat, különösen a házakon belüli tárgyakat és faji cuccokat. A vagyonszinttől függően most láthatóak a különbségek a csomópont-épületeken. Korábban az Alfa 0-ban nem tudták a Csomópontoknál megvalósítani a régi rendszerrel az elképzeléseiket. A környezeti csapat azonban talált jobb megoldást az építkezésre a Csomópontokon belül. Tehát annak ellenére, hogy a csomópontok részben automatikusak, paraméterekkel rendelkeznek, hogy figyelembe vegyék az ostromokat, városházákat és egyéb dolog elhelyezését. 

Mivel az Apocalypse-ben különféle épületszer kezeteket tudtak kipróbálni, olyan területeket találtak, amelyekben kibővítették a lakhatást, például a mennyezet megemelésével és a házak további részleteinek hozzáadásával. Az építkezés szakaszainak vannak animációi is. Nagy előrelépés előtt áll a 9 különböző faji kultúra beépítése az MMORPG-be, amelyek mindegyikét teljes mértékben a játékosok befolyásolják. Arra törekszenek, hogy olyan szabványt hozzanak létre, amelyre a közösség és ők is büszkék lehetnek. A jövő hónapban bemutatják az új élő központot, füves területeket és a varázslatos erdőket.

A kérdések és válaszok részben még találtok pár érdekességet, itt megtaláljátok: https://ashespost.com/1-30-20-livestream-transcript/

0 0 votes
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments