Ashes of Creation Apocalyse – Extra információk és ki mit profitál ebből

A nagy bejelentés után (megjelenése december 18.), megérkezett a levél is a részletekről. A tovább mögött megtaláljátok mit nyernek ezzel a játékosok és mit nyernek a fejlesztők. 

Itt is szeretném felhívni külön a figyelmet arra, hogy az Apocalyse célja nem az, hogy egy teljes értékű AAA kategóriás játék élményét nyújtsa. Ez egy teszt szerver, amiből mindkét oldal profitálhat.

Felmerülhet a kérdés, hogy a játékosok részéről mi értelme van ennek az Apocalypse különválasztásnak. Mivel a standard teszt folyamatról leválasztásra került, így ingyen, egy sima regisztrációval is kipróbálhatóak a játékmódok. Sima játékkal megszerezhetőek olyan kozmetikai tárgyak, amelyek a teljes játékban is felhasználhatóak. A türelmetlenek játszhatnak ezzel, ameddig a “rendes” tesztekre be nem jutnak, illetve elbohóckodhatnak a teljes játék megjelenéséig. 

  • Megjelenés December 18.-án
  • 24/7 működő szerverek
  • ingyenes regisztrációval lehet játszani az Apocalyse-el a megjelenésig
  • Kozmetikai elemek megszerezhetőek, amelyek később felhasználhatóak a teljes játékban
  • Játékmódok: kezdetben Battle Royal, később Castle Siege és Horde mod
  • Skinek megszerzésére két lehetőség van:
    a) Adventure Path: Elérhetővé tesznek fejezeteket, különböző választható utakkal, 50-es szintig, amelyek 10 hetente frissülnek. Választható kozmetikai tárgyakkal.
    b) Legendary Path: 10 dollár a 10 hétre, és az alap skineken felül jóval többet (50+) össze lehet szedni (kvázi támogatásért extra skinek)
  • Napi és heti küldetések, szintén kozmetikai tárgyak megszerzésére van lehetőség.

A fejlesztők mit nyernek ezzel? Népszerűsítik a játékot, több adatot kapnak és visszajelzést, valamint sokkal előbb képet kaphatnak arról, hogy amit elképzeltek, a tömegek esetén is működőképes lesz e. Ne felejtkezzünk el arról, hogy mennyi megjelent mmo esett abba a hibába, hogy tömeg pvp esetén a játék játszhatatlanul lagossá vált, miközben a játékos tolta bele a havi díjat. 

  • Szerver architektúra
  • Szerver stabilitás
  • Kiszolgáló telepítés
  • Tömeges harcok kezelése
  • Harcrendszer dizájn
  • Várostrom dizájn
  • AI-Boss dizájn
  • Fiókkezelés
  • Karakter mozgás/külső dizájn
  • Launcher/Patcher telepítés

A levél tartalma:

0 0 votes
Article Rating
Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments