Ashes of Creation – Alpha Two – Sivatag – Stream összefoglaló 2025.01.31.

A januári stream témája a Treasure Hunt és az új sivatagi terület fejlesztése volt. Steven és páran a fejlesztők közül bemutatták nekünk az élő Alfa 2 szerveren, hogy milyen fejlesztések készültek el a sivatagi területen. Jártak pár Pocket Dungeon-ban és körberepülték a területet. Nem igazán értettem, miért mutatják meg azt, ami már megy a szerveren, de gondolom nem volt most más téma, ami olyan készültségi szinten lenne, amely stream képes. Túl sok újdonságra nem figyeltem fel, talán annyi, hogy a sivatagi terület befejezésére és fejlesztésére koncentrálnak most elsődlegesen, majd csak utána érkezik az észak-nyugati terület tengerparti része (vangard Tropic). Azon is dolgoznak, de nem top prioritás. Mindenesetre a PirateSoftver csatornáján elhangzott infókat is bemásolom ide, mert ott felvázolták a következő 3 hónap terveit.

Ha kérdésed van keress meg minket a Facebook csoportunkban, vagy Discord-on.

Jegyzetek a Steven-interjúból aminek házigazdája PirateSoftware volt 2025.01.25.-én:
– A Duel a 3. fázis első néhány hónapjában kerül bevezetésre.
– A PVP flagged játékosok névtáblája villogni fog, amikor eltűnik a lila pvp jelzás
– Emberspring-ek, raktárak, piacterek stb. további pvp védelmet kapnak az elkövetkező hetekben/hónapokban.
– Lehetséges visszaszámlálás a karaván támadók számára (5 másodperc a bejelentés után, amikor nem támadhatnak).
– A céhhháborús célkitűzésekről, valamint a deklarációs időszakokról minden háborúban tárgyalunk.
– Steven utalt egy ingame hírnévrendszerre, amely hozzáférést biztosít bizonyos kereskedőkhöz, gazdasági jutalmakhoz stb. Olyan események alapján, mint például egy karaván megtámadása/megvédése (a 3. fázis kezdete a megvalósításhoz).
– 10-12 egyedi nyersanyag a sivatagban január végén (pl.: szén).
– Több olyan rendszerre törekednek, amely ösztönzi az erőforrások karavánokon keresztül történő szállítását.
– A karavánok, lovak és járművek névtáblái javulni fognak, valamint a testreszabás is.
– A csomópontok szintje hatással lesz a gyűjtőtáblák szintjeire, hogy segítse az erőforrások megszerzését, a 3. fázis előtt lesz benne.
– Land managment rendszer bevezetése (túlhalászás stb.)
– Voltak megbeszélések a feldolgozási beállításokról (csúszkák stb.), *nem úgy hangzik, mintha ez egyhamar bekövetkezne*.
– Az Alfa 2 tern 20%~a nem lesz benne a játékban a 3. fázis előtt.
– Az alacsony szintű alapanyagok még mindig hasznosak lesznek a játék közepén.
– Steven utalt a platina és az adamantin alapanyagokra.
– Az istállók lesznek a következő épületek a csomópontokhoz.
– A lovakról szóló viták, végtelen vs véges. (korlátozott számú élet). Újraélesztés az istállókban stb.
– Az első teszt a csomópontok ostromára 01.28-án lesz, 200 emberrel.
– Csomópontok közötti kereskedelem. A csomópontokon belüli épületek buffjai stb.
– Karavánok a csomópontok kereskedelméhez, esetleg a világtérképen való megjelenítés.
– Nagy frissítés, beleértve a sivatagi POI-kat és a céhek frissítéseit január 31-én.
– A tesztelés függvényében frissítik a prioritási listát. Ezért van az, hogy a céhfunkciókat néhány hét múlva, nem pedig a 3. fázisban.
– A guild funkcionalitás további tagsági slotokat és buffokat tartalmaz majd minden tag számára.
– A szörnyek útvonalának kialakításán még dolgozni kell.
– A szörny-teleportálás hamarosan eltávolításra kerül.
– Az actor-ok renderelési távolsága nagy hangsúlyt kap, de valószínűleg nem lesz teljesen megoldva, amíg a Dynamic Meshing online nem lesz.
– Vassalship (hajózás) a 2. fázis végén, valószínűleg a 3. fázis elején.
– További UX és keresési funkciókat adunk a piacterekhez.
– A céh címerek is megjelennek majd az UI-ban.
– A polgármesteri mountok nerfet kapnak, valószínűleg a sebességre.
– A csomópontok tanácstagjai, akiket nem a polgármester választ, és külön felelősséggel és fejlődéssel rendelkeznek majd.
– A gazdaság egyensúlya: a kézművesség és a játékosok szintje jobban szinkronizálódjon.
– A Rogue valószínűleg január 28-án lesz a PTR-en, az élő szervereken február végén jelenik meg.
– Csomópontok a Vandagar Tropicsban és további Sandsquall sivatagi csomópontok a 2. fázis végén.
– A másodlagos archetípusok nem lesznek bevezetve a 3. fázis indulásakor.
– Az évszakok befolyásolják a gyűjthető növények növekedési ütemét.

 

 

0 0 votes
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments