Nem szokásom ezeket a beszélgetős műsorokat követni, de egyre inkább közeledünk az Alfa 2 megjelenése felé, így pár érdekességet összeszedtem az elhangzottak közül. Mérges vagyok rájuk, mert lehet nem lesz Rouge az Alfa 2-ben, bezzeg a csöves Bard, …remélem az se….keresek egy mérges emojit… 🤬
Fegyver lista:
1h mace, 1h sword, wand, spellbook, longbow, shortbow, 2h sword, 2h spears, dual dagger
Dungeon:
Carphin belső területei a bemutatáskor nem tűntek akkora nagynak, de lesznek mindenféle méretű dungeon-ok, nagyobbak és kisebbek, instanszoltak kis partiknak, solonak és nagyobb partiknak. Carphin külső része 3-4 fő méretű vadász terület, a torony maga egy teljes partit kíván.
Stamina menedzselés:
Lesz stamina erőforrás menedzsment rendszer az Alfa 2-ben. Minden kaszt használni fogja ezt a stamina rendszert, mivel a blokkolás, futás, és kitérés is ebből táplálkozik. A stamina rendszerhez tartozik egy skill fejlődési ág, amely aktív és passzív skillekből áll majd.
Rouge:
Valószínűleg nem lesz elérhető az Alfa 2-ben.
Node típusok:
Nem lesz elérhető, csak a Tudományos Node és a választásos polgármester választás, de az Alfa 2 alatt tesznek majd be új dolgokat, meglátjuk miket.
Történet, küldik:
Lesznek küldik szintenként, de területenként is, nem lesznek szintek miatt zárt zónák.
Farmolás:
Ha egy területet túlfarmolnak, akkor a játék erre reagál. Elit Druidák jelennek meg a területen, illetve a farmolt területek levadászott akármik lassabban jelennek meg, elkerülendő a folyamatos egy spot farmolást.
Gyártás:
Az Alfa 1-ben csak a saját Node-on belül lehetett alkalmazni a Grandmaster gyártósorokat. Ez túlságosan a Node-hoz kapcsolta a játékosokat. Ezen változtattak. Minden Node-ban alkalmazhatsz bármit, csak alapanyag függvénye.
Elég sok rendszert átgondoltak és újradizájnoltak az Alfa 1 óta és ezek látszani fognak az Alfa 2-ben is.